BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 2 van 2

Thread: Gratis met 'n beperkte funksionaliteit of verhoor weergawe?

Default Gratis Weergawe

Voordat ek koop, wat ek nodig het om seker te maak dit sal werk agter my maatskappye Firewall. Ons blok baie vertaling gereedskap omdat gebruikers kan gebruik om die gereedskap te kry na webwerwe wat normaalweg geblokkeer.

Is daar 'n weergawe wat 'n beperkte funksionaliteit, of het 'n proef tydperk wat ek in my QA omgewing kan toets? As dit werk, sal ek stoot dit aan my produksie-omgewing.

Nog 'n vraag, ek het 'n lisensie nodig vir my QA omgewing as ek dit in produksie sowel?

Danksy

Drew

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Ons het gratis weergawe vertaling in Google en Microsoft was gratis. Nadat hulle dit betaal het ons gestop gratis weergawe ondersteun aangesien betaalde dienste moet optimization wat ons het in die betaalde weergawe.

Neem asseblief kennis dat vBET vereis dat jou bediener toegang tot eksterne vertaling verskaffers (Microsoft en / of Google en / of Apertium) te hê. Alle vertalings word deur HTTP sodat jou sekuriteits verstellings moet net toelaat vir uitgaande HTTP-versoek

vBET lisensie is per installasie. As jy nodig het om dit te installeer op verskillende forums, dan moet jy verskillende lisensies. Een per elke forum wat jy loop. As jy die toets omgewing wat nie toeganklik vir buitestanders dan nadat hulle ons kan jy installeer vBET op jou toets omgewing. Natuurlik moet jy lisensie om eerste te hê.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •