BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 5 van 5

Thread: Hoe om af vbet en vertalings te hou?

Senior Member

Default Hoe om af vbet en vertalings te hou?

Hi Kan iemand my vertel hoe om te draai af vBET maar hou al die vertalings eerder as die poste reverting? Ek het 'n dedicated server 2.6GHz 12MB kas *** Ram en steeds die vrag is 'n hoë en soms te veel, ek het al die optimalisering gedoen dis is om gepos, maar dit is min verskil gemaak, die enigste manier om dit te nou laer sou wees soekenjins te sluit wat natuurlik sou beteken dat die dood van ons gemeenskap.

So, wat ek wil om dit te doen gaan terug na net die gebruik van vBSEO maar hou al die vertalings wat ek tot dusver. Kan iemand asseblief adviseer?

Afgetree;)

Hi
    vBET nie ondersteun nie die vertaling van nuwe poste. Jy kan probeer om die vlaag kas TTL te brei, sal dit beïnvloed met minder proses gebruik, maar die inhoud vir gaste sal wees nie op datum nie.
    Ek het reaksie tyd toets van websitepulse.com en original bladsy: 1,018, en dus vir vertaal (as gas) 1,151, miskien kan ons possiblie ander rede waarom forum werk so stadiger oorweeg.
    Laaste geredigeer deur r.dziadusz; 15-04-12 op 12:49.

Senior Member

Hi jammer ek het nie terug na hierdie gouer maar die meeste kere wanneer ek probeer om jou werf af.

My site nie werk stadig, wat ek sê is die lading hoog is, altyd wanneer ek vBET in gebruik is, as ek gaan terug na vBSEO as standaard die las val, het ek verhuis na 'n verbreek wat nou * *** Ram en 3.2GHz verwerker (Quad Core).

Wat ek vra is, is daar in elk geval te stop vBET vertaal nie, maar hou die vertalings wat reeds in die kas en databasis, sodat mense kan nog steeds besoek www.mysite.com / fr / mythread_content.html en sien die Franse vertaling wat ek reeds vir dit.

Vertalen is steeds te duur is, beide Google en Microsoft is nou betaal vertalings, daar is nie te veel van Apertium en die server load. Dit is waarom, vir nou is ek wil dit om te draai af van die vertaling verder, maar nog steeds gebruikers toelaat om die reeds vertaalde inhoud te sien, ek verstaan dat daar nie nuwe vertaalde inhoud en die vertalings sal oud wees, maar as die inhoud van elke vertaalde post verander nie (gebruikers kan nie hul poste wysig nie) daar is nie 'n probleem nie.

Groete,
    Simon

Afgetree;)

Wat ek vra is, is daar in elk geval te stop vBET vertaal nie, maar hou die vertalings wat reeds in die kas en databasis, sodat mense kan nog steeds besoek www.mysite.com / fr / mythread_content.html en sien die Franse vertaling wat ek reeds vir dit.
    Daar is nie so opsies in vBET. Maar as jy wil net om te stop die vertaling van nuwe poste - sonder om jou forum-doeltreffendheid - net verwyder al die sleutels / aantekeninge ens van jou adminCP -> vBET -> Vertaling verskaffers - as daar geen verskaffer is nie, sal daar geen nuwe vertalings wees nie, maar vBET sal ou vertalings gebruik vir eens vertaalde plasings

Lid
    Plek
    Atlanta

Probeer load balancing ... Gebruik twee bedieners. 'N CDN kan ook help.

Plus verskerp, en gebruik kas programme kas leser vir 'n week in staat te stel.
    Opcode kas via memcache is die beste opsie, want jy kan vertroebel verskeie bedieners saam, maar APC is nog 'n goeie opsie

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •