Hi jammer ek het nie terug na hierdie gouer maar die meeste kere wanneer ek probeer om jou werf af.

My site nie werk stadig, wat ek sê is die lading hoog is, altyd wanneer ek vBET in gebruik is, as ek gaan terug na vBSEO as standaard die las val, het ek verhuis na 'n verbreek wat nou * *** Ram en 3.2GHz verwerker (Quad Core).

Wat ek vra is, is daar in elk geval te stop vBET vertaal nie, maar hou die vertalings wat reeds in die kas en databasis, sodat mense kan nog steeds besoek www.mysite.com / fr / mythread_content.html en sien die Franse vertaling wat ek reeds vir dit.

Vertalen is steeds te duur is, beide Google en Microsoft is nou betaal vertalings, daar is nie te veel van Apertium en die server load. Dit is waarom, vir nou is ek wil dit om te draai af van die vertaling verder, maar nog steeds gebruikers toelaat om die reeds vertaalde inhoud te sien, ek verstaan dat daar nie nuwe vertaalde inhoud en die vertalings sal oud wees, maar as die inhoud van elke vertaalde post verander nie (gebruikers kan nie hul poste wysig nie) daar is nie 'n probleem nie.

Groete,
Simon