Hi
Kan jy beskryf asseblief jou probleem bietjie meer specyfic is, kan ek nie ten volle verstaan jou
???? Hoekom jy nie verstaan nie? As ek sê ek het 'n brandmerk gratis kopie van vBET, maar dit isnt! Dit wys "Danksy vBET 3.5.4 jy kan geniet outomatiese vertalings" -> WoW Forum | WoW Fairplay Bot Forum Ek wil om dit te verwyder!
Laaste geredigeer deur vBET; 14-04-12 op 10:56. Rede: BBCode regstelling
Jy het gesê
VBET het tans verskillende weergawes vir brandingfree, kan jy dit asseblief vir my sê as jy seker dat jy die korrekte een het afgelaai?Stuur asseblief vir my nuwe instruksies hoe om te verwyder, die ou doenst werk ...
Ek dont verstaan jy.
Kyk in my rekening.
Ek gekoop vBET met BRANDMERK gratis.
Ek afgelaai en geïnstalleer "vBET354BF.zip" is, maar ons forum is nie brandmerk gratis, hoe kan ek die kopiereg verwyder?
Hi. Beleefd te wees - daar is regtig geen rede om te skree. Ek weet dat Radek het nie verstaan wat jy in die eerste keer, maar wanneer jy dit lees jou heel eerste pos wat jy kan uit te vind dat dit nie te duidelik wat doen wat jy wil verwyder? VBET, brandmerk ... Ek verstaan, maar dit was steeds nie baie duidelik nie en Radek net gevra wat presies bedoel jy.
En nadat hy jou ingelig in beleefde manier dat daar is 'n ander pakket vir brandmerk gratis en jy kan net eenvoudig aflaai en installeer dit weer. Hy het geen inligting voor van jou dat jy reeds dit gedoen het.
So asseblief - sonder skree Ja - ons kan sien dat jy brandmerk gratis Ons personeel het hierdie inligting aangeheg aan elkeen jou boodskap. Ek gaan net om seker te maak op ons FTP beteken die BF pakket is OK, of is daar 'n fout in. Ek gee jou oplossing 'n paar minute na die monitor
Hi
Inderdaad was daar 'n fout in BF release - kan jy dit weer en nuwe lêers na u bediener oplaai.
Jammer vir jou moeite. Bevestig asseblief nie die probleem opgelos word.
Dont kry my verkeerd verstaan nie, ek was nie skree, ek wil net duidelik maak wat ek wil ... sy werk nou, wat nodig is slegs 5 dae :-/
Dankie in elk geval!