BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 9 van 9

Thread: Blank Posts

Default Blank Posts

Ek vind toe ek het geen vertaling verskaffers beskikbaar is ek net 'n leë boodskap van 'n lid wat dit gebruik. Dit is wanneer ek die "Wys oorspronklike teks vir gebruiker" ingestel om te doen nie wys
    Laaste geredigeer deur DirtRider; 09-04-12 op 09:44.

Afgetree;)

Ek sal check dit op. Ook asseblief vir my sê as "Wys oorspronklike teks vir die gebruiker" op die leë poste sal verskyn?
    Neem asseblief ook kennis dat dit kan wees coused maar verkeerd verskaffer geheim / id / API sleutel

Wel, as ek het die oorspronklike teks toon vir die gebruiker stel op dan ja dit sal toon die oorspronklike teks. Die ding is, dan sal jy 'n pos in 'n draad wat nie in Engels en dit word geïgnoreer. Die API sleutels lyk om te werk wanneer die vertaling verskaffers is beskikbaar.

Ok moenie bekommerd wees oor dit nie meer met die voortgesette probleme wat ek met hierdie verandering het ek nou verwyder dit, wat 'n was geld hierdie een blyk te wees
    Laaste geredigeer deur DirtRider; 11-04-12 op 08:12.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

As jy in antwoord in hierdie draad - ons personeel is die beheer van die probleem.

Afgetree;)

Ek kan nie voortplant hierdie kwessie op my toets forum. Kan jy asseblief wys my url met 'n voorbeeld van waar daar 'n "leë" post, en indien toegang jy stuur vir my is nog steeds workig sou ek gaan dit op die plek

Jammer ek kan nie as ek die mod verwyder van my site nou as dit gee ons te veel probleme.

1. Blank pos wanneer die vertaling verskaffer nie beskikbaar was (instelling te wys nie oorspronklike teks)
    2. Post in ander tale behalwe die standaard toe vertaling verskaffer was nie beskikbaar nie (Stellings toon oorspronklike teks) Hierdie verwarring veroorsaak as die Engelse lede kan nie pos verstaan en sal hulle ignoreer.
    3. Forum stadiger regs af wanneer die vertaling verskaffer nie beskikbaar was, forum lede het gekla dat dit nie aanvaarbaar was nie by hierdie stadige spoed.

Afgetree;)

Soos ek gesê het ek kan nie voortplant hierdie kwessie so as jy nie het vBET geïnstalleer en daarom kan jy my nie te kenne hierdie fout in "aksie" Dit is onmoontlik vir my om te kyk wat verkeerd geloop het.
    Laat my dit na te gaan in jou FTP.
    Laaste geredigeer deur r.dziadusz; 14-04-12 op 16:34.

Afgetree;)

Geen antwoord sodat ek nodig het om hierdie draad te sluit. As jy meer vrae oor hierdie draad, ek sal dit 'n ander manier skryf asseblief nuwe een.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •