BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 11

Thread: Google API teen watter koste

Default Google API teen watter koste

Ek het nou net hierdie produk geïnstalleer en sien dat Google is 'n betaalde diens. Ek sien ook dit is wat hulle aanhaal as die koste.

Gebruik fooie:

Vertaling:
    $ 20 per 1 M karakters van die teks, waar die koste in verhouding tot die aantal van karakters wat eintlik op voorwaarde aangepas word.
    Taal Opsporing:
    $ 20 per 1 M karakters van die teks, waar die koste in verhouding tot die aantal van karakters wat eintlik op voorwaarde aangepas word.
    Die ding is ek het geen idee wat dit kan loop in per maand so as iemand kan gee vir my 'n idee wat hulle betaal per maand sal dit waardeer word. Ek weet dat dit ook afhanklik van die verkeer na jou site en sal wissel van werf na werf, maar ek het regtig nodig het om 'n soort van 'n maatstaf vir hierdie Indien moontlik, miskien sou jy ook aandui watter tipe van die verkeer jou site het, of net 'n skakel na jou webwerf en ek sal probeer en dit vergelyk met my forum

Ek is nog steeds probeer om n antwoord te vind op hierdie een

Nie bekommerd te wees oor dit as ek die mod verwyder van my site

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Dit blyk dat ons gebruikers nie wil deel oor hul vertaling koste. As jy geskryf het in die eerste post Google beskryf duidelik die koste. Microsoft gee ook jou gratis vertaling (met 'n maandelikse perke maar gratis) en ons is net oor die nuwe weergawe vry te stel wat in staat sal stel vir die handleiding vertalings

Ja hulle doen, maar dit nie gee ons 'n idee wat dit kan kom aan die einde van 'n maand

Afgetree;)

As jy jou grense, sal die vertaling API nie enige oor-aangehaal vertalings doen. Dit werk soos dit nou is in 'n vrye vertaling API van Microsoft as jy alle 2m karakters gebruik API stop net die vertaling van

Text automatically translated from: German to: Afrikaans
    Translated text
    Hello,
    my forum het 175,000 poste en 25.000 drade, ek vertaal in Engels en Frans. Die eerste dag wat verbruik is ongeveer 1,5 miljoen, byna $ 20. As daar belangstelling is hier, sodat ek later kan voortgaan.
    Original text

Afgetree;)

Hi
    Asseblief nie dat vBET is caching data, so na 'n paar dae jou bedrag van vertaling versoek schould val. Ook gratis Microsoft deur azure laat jou toe om 2m karakters gratis te vertaal

Text automatically translated from: German to: Afrikaans
    Translated text
    Ek weet. Ek kla maar het nie.
    Original text

Vertaal API: Vertaling
    Karakter Count
    Daaglikse kwota: 2m
    28-dag totale: 21.03M
    Vertaal API Karakters 19,82 M 396,30 dollar
    Laaste geredigeer deur r.dziadusz; 07-05-12 op 21:57.

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •