BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 11

Thread: vbet vragte

Default vbet vragte

Top Process% CPU 168 / usr / bin / PHP / home / xxx / public_html / vbenterprisetranslator_seo.php
    Top Process% CPU 81,0 / usr / bin / PHP / home / xxx / public_html / vbenterprisetranslator_seo.php
    Top Process% CPU 80,0 / usr / bin / PHP / home / xxx / public_html / vbenterprisetranslator_seo.php

Wanneer sal dit verbeter? Ek is regtig ontevrede is met hierdie vragte elke dag.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

vbenterprisetranslator_seo.php is net 'n front kontroleerder - dit het niks buiten die opstel van enkele veranderlikes en sluit vbseo.php lêer.
    So wanneer jy gebruik net vBSEO dan al jou vrae deur vbseo.php te kom en wanneer jy met behulp van addisioneel vBET alle versoeke deur vbenterprisetranslator_seo.php gaan en dan deur vbseo.php

So hierdie las is nie vBET - dit is heel jou forum. Elke versoek gaan deur hierdie lêer, maar slegs vertaal bladsye (of insluitend boodskappe in verskillende tale) veroorsaak bykomende hulpbronne deur vBET te maak vertaling.

Dit beteken dat as jy voel ekstra CPU gebruik as gewoonlik, is dit omdat jy het 'n nuwe verkeer na vertaalde bladsye. En vertaling sal altyd 'n bietjie meer as die geslag van die normale bladsy kos, want dit gebeur na' n normale bladsy gegenereer is. Natuurlik kan jy 'n paar dinge doen vertalings minder duur te maak - sien hier vir wenke:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html

Ons maak ook baie prestasieverbeterings wat ingesluit sal word in vBET 3.3.0

Dankie, ek was nie bewus van hoe die lêer wat gebruik word

Ek is regtig uitsien na 3.3.0

Hoop dit sal 'n groot nuus vir jou
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1031

Dit is, ek het 'n e-pos bediener vrag van ons semi-toegewyde met hierdie:

BELANGRIK: Moenie hierdie e-pos ignoreer.
    Dit is cPanel stats hardloper op vps.xxx.com!
    Tydens die verwerking van die log lêers vir die gebruiker uiteindelike, het die SVE
    facetten maksimum scoort uit vir meer as 'n tydperk van 6 uur. Die huidige vrag / uptime lyn op die server by die tyd van
    hierdie e-pos
    23:12:40 tot 17 dae, 09:08, 0 gebruikers, vrag gemiddeld: 5,55, 5,96, 6,50

Jy moet die bediener kyk om te sien waarom die vrag is so hoog en neem
    stappe doen om die vrag te verlaag. As jy wil stats om voort te gaan om uit te voer, selfs met 'n hoë lading; Edit
    / Var / cpanel / cpanel.config en verandering extracpus na 'n getal groter as 0 (hardloop
    / Usr / local / cpanel / opstart daarna te kry van die veranderinge).

En ek hou aan om dit daagliks te kry en slegs wanneer vbet geïnstalleer is. Ek oorweeg dit om die betaalde weergawe as gevolg hiervan te verwyder, aangesien ons bediener dit regtig nie kan hanteer nie en ons het dit net opgegradeer van 'n vps na 'n 2gb ram semi toegewyde

Soos dit aangekondig is - hierdie week sal vrygestel word vBET 3.3.0 met baie prestasie verbetering Asseblief ook seker jou opset om die beste een is om voorsiening te maak vir die prestasie:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html

Ons het reeds vir jou gegee het om hierdie inligting. Ons is bewus van jou probleem en ons het selfs verskuif 3.3.0 vrylating moet vinniger. Jy hoef nie om ons te herinner aan Kontroleer asseblief jou verstellings en wag vir 3.3.0 vrylating As jy nie in staat is om te wag tot Sondag, dan is dit genoeg is om tydelik uit te skakel mod tot update sal gedoen word.

Ek hoop regtig daar is 'n verbetering Dankie vbet!

Quote Originally Posted by Michael View Post
    Ek hoop regtig daar is 'n verbetering Dankie vbet!
    O ja daar is Hier is 'n verbeterings wat ons reeds in 3.3.0 (en nog steeds vir die volgende een vir nuwe vrystellings lys):
    • Nuwe kas stelsel (neem minder spasie, vinniger vir alle bedrywighede)
    • Beter vertaling algoritme
    • Geheue gebruik optimering (vinniger skikkings vrylating)
    • Vinniger vertaling die dop en vlae URL's geslag
    • Doorverwijzing prestasie te verbeter (gestop bladsy evaluering na die stuur van redirect header)
    • Prestasie te verbeter vir "altyd vertroue gebruiker" strategie vir die taal opsporing
    • Prestasie te verbeter vir die nuwe vertalings (nuwe kas parameter "Hou op soek na x mislukkings")
    • Baie min kode optimalisaties
    • Titels is geneem ignoreer reeks
    • Geoptimaliseerd vlae (meer as 60% kleiner lêers met 'n soortgelyke gehalte)

Dit klink great! Jy wil dalk die vlag beelde te sit deur middel van:

www.smushit.com/ysmush.it/

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •