BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 15

Thread: Sedert die jongste opgradering van vbet bediener rapporteer oormatige gebruik van hulpbronne deur vbet

Senior Member

Default Sedert die jongste opgradering van vbet bediener rapporteer oormatige gebruik van hulpbronne deur vbet

Hi sedert die opgradering na die nuutste vBET gisteraand die bediener is nou verslagdoening oormatige gebruik van hulpbronne deur vBET
    Tyd: Tue Feb 21 13:02:15 2012 0000
    Rekening: xxxxxx
    Hulpbron: proses tyd
    Oorskry: 65.324> 1800 (sekondes)
    Uitvoerbare: / usr / bin / PHP
    Command line: / usr / bin / PHP
    / Xxxx / xxxxxx / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    PID: 28.614
    Vermoor: Geen
    Ek kry honderde van hulle, kan iemand werk op die optimalisering van die kode of iets??

Afgetree;)

Ons is besig om op optimalisering in elke redes; ase

Senior Member

Ek verstaan dit nie, maar die laaste uitgawe is erger vir vrag as die een wat die vorige, is dit dood my bediener!

Afgetree;)

Ons het nie enige prestasie veranderende updates. Ons het net voeg nuwe vertaling verskaffer, met die einste algorith

Ook wat jy sien is:
    Sy nie vbenterprisetranslator_seo.php wat geheel jou bronne neem - dit is geheel jou forum, want elke forum versoek gaan vertoon moet vbenterprisetranslator_seo.php wat slegs 'n paar veranderlikes stel vir vbseo.php en sluit regtig versoek hulpbron. Jy stel geheel jou forum verkeer na hierdie lêer deur jou. Htaccess lêer. So daar is geen probleem met hierdie lêer nie - dit is jou hele forum verbruik. As meer beskrywing in hierdie gebied nodig is - asseblief oop nuwe draad vir dit of vind reeds bestaande. Een saak per een draad

Senior Member

Kan jy die vorige weergawe van vBET vir my, sodat ek kan oorskakel en kyk of die vrag bedaar, dan moet jy?

Afgetree;)

PM sended kyk posbus

Senior Member

Dankie!, Sal installeer wat later vandag en môre plaas terug na die lees verbreek stats

Senior Member

Jammer, my site is vb3, ek dink die pakket wat jy verskaf is vir vb4.

Afgetree;)

Ag, jammer ek doen dit weer

Senior Member

Ok, ek het nie terug te stuur dadelik as ek wou om seker te wees, maar die vorige weergawe is nie die laai van die bediener die helfte soveel as die jongste weergawe, dink jy die jongste weergawe mag nodig wees om na om te sien waarom?

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •