BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 2 van 2 FirstEerste 12
Resultate 11 aan 15 van 15

Thread: Sedert die jongste opgradering van vbet bediener rapporteer oormatige gebruik van hulpbronne deur vbet

Senior Member

Dit klink soos daar is meer van 'n vertraging omdat vBET is oor te skakel na 'n ander vertaling verskaffer wat langer data te kry van. Wanneer dit gedoen word http verbindings oop gelos word (en soms tyd uit).

Afgetree;)

Dit kan coused word deur "Apertium API" wat soms becouse van die diensverskaffer interne fout timeouting, het jy probeer om dit te draai van en check as dit weer

Senior Member

Nee, maar ek sal gaan, dankie.

Afgetree;)

As daar is geen antwoord ek sal hierdie draad opgelos merk, as jy nog vrae het kan jy val vry om aski ek sal dit heropen

Senior Member

Ek weet jy het gemerk hierdie opgelos, maar ek het nie in staat was om te kry op jou site toe probeer om 'n paar keer!
    Die probleem blyk te wees dat vBET is nie die sluiting van prosesse behoorlik en verlaat baie van hulle oop te maak, Apache asseses dan hoeveel kind prosesse wat dit nodig het en skep hulle gereed is redelik gou as gevolg van al die oproepe na vbenterprisetranslator_seo.php en al die prosesse wat dit oop laat die las op die bediener styg.

Ek bediener het verskuif na 'n meer kragtige bediener en die las nog bestaan, die nuwe gasheer sê dieselfde as die ou een "kry jou sagteware verskaffer vbenterprisetranslator_seo.php te optimaliseer vir die verbreek en enige lêers wat hulle noem"

Ek kan nie hou dit op, betaal vir vertalings en nou £ 200 per maand vir die bediener dit is my dood, doen wat ek moet doen om dit te kry vBET se oproepe te sluit op die prosesse korrek?

Page 2 van 2 FirstEerste 12

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •