BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 8 van 8

Thread: VBET V4.4.6 skep Gebruikersgroepe?

Default VBET V4.4.6 skep Gebruikersgroepe?

Ek hardloop vBulletin 3.8.6 die gebruik van 'n persoonlike vel. Die enigste add-ons wat lewe, is:

AME - Die outomatiese Media Embeder het
    Nuwe onderwerp boodskap
    Post Dankie hack
    vBulletin Blog
    en ons eie Webkey-verifikasie-

Ek het noukeurig gevolg van die installasie instruksies vir V4.4.6 en het dit tot die punt waar ek nodig het om dit op te stel. Die stelsel wat gebruik word om VBET dit suksesvol, maar ek het om dit te verwyder nadat verskeie gebruikersgroep probleem ondervind. Na die installasie, die gebruikers het begin om te kla dat die stelsel was ... die fout boodskap (jammer, ek het dit nie) wys na VBET, so ek gestremd is VBET besyfering ek die configure stappe sal voltooi en die weer in te skakel.

Op hierdie punt, ek het opgemerk dat bykomende Gebruikersgroepe geskep is op my stelsel, een vir elke taal. Wha?

Ek moet vermis word iets. Die laaste keer dat ek probeer die opdatering VBET, ek het in dieselfde verskeie gebruikersgroep kwessie. Dit was 'n paar maande sedert VBET op my stelsel gewerk het. Moet ek my kontrak met jou om dit te installeer, of mis ek iets?

Ek haal dit uit my stelsel alles weer fyn (albiet sonder VBET).

Afgetree;)

Op hierdie punt, het ek opgelet dat bykomende Gebruikersgroepe is geskep op my stelsel, een vir elke taal. Wha?
    As hulle nie in 'n aparte skikkings in jou SQL, en al is dit net een vir 'n taal dit is ok. vBET skep dit in om te groep gebruikers in dieselfde standaard taal. Ook as jy enige probleme tydens die vertaling Ek sal bly wees om jou te help en elke vraag te antwoord

Quote Originally Posted by r.dziadusz View Post
    As hulle nie in 'n aparte skikkings in jou SQL, en al is dit net een vir 'n taal dit is ok. vBET skep dit in om te groep gebruikers in dieselfde standaard taal. Ook as jy enige probleme tydens die vertaling Ek sal bly wees om jou te help en elke vraag te antwoord
    Een gebruikersgroep geskep word vir elke taal (is dit iets nuuts Voeg 50 Gebruikersgroepe is nie koel nie?), Ek het geen idee wat 'n geskei skikking in SQL, sorry! Toe ek die eerste keer geïnstalleer VBET oor 'n jaar gelede, het dit nie gebeur nie. VBET net geïnstalleer en werk perfect. Nou het ek met 'n duiwel van 'n tyd om dit terug op die stelsel :-).

Afgetree;)

in jou admincp -> usegroup lyk soos volg:
    Standaard taal: Albanees
    ?
    Soos ek gesê het nou vBET skep skei gebruikers groepe. As jou forum werk stadiger dit coused kan word deur ander dinge ook, lees asseblief hierdie boodskap:
    kliek

in jou admincp -> usegroup lyk soos volg:?
    Soos ek gesê het nou vBET skep skei gebruikers groepe. As jou forum werk stadiger dit coused kan word deur ander dinge ook, lees asseblief hierdie boodskap:
    kliek
    Dus, as my forum ondersteun die 50 tale, kan ek verwag om te sien * 50 * bykomende Gebruikersgroepe geskep?

Afgetree;)

Ja, jy kan, maar is geskep om ons produk werk vinniger te maak.

Ja, jy kan, maar is geskep om ons produk werk vinniger te maak.
    So jy geskep het 50 + Gebruikersgroepe op my forum te maak VBET vinniger te hardloop?? maar ek kan hulle verwyder en sien VBET 'n bietjie stadiger laat loop?!? ... en hulle sal net almal kry weer wat geskep is tydens die volgende opgradering??

Afgetree;)

Ja, dit sal recreateed in elke update.
    Ook jy kan probeer doen verwyder almal van hulle, maar wat jy nodig het om hierdie inprop by te skakel: userdata_presave en as jy wil vBET te verwyder, sal jy addisionele verandering nedd in:

sluit \\ vbenterprisetranslator_functions_usergroups.php

vind lyn:

funksie vbet_removeDefaultLanguageGroups () {
    en verwyder al die inhoud van hierdie funksie

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •