soos die titel sê. "Gebruik Google net" is ingestel op geen
soos die titel sê. "Gebruik Google net" is ingestel op geen
Ek moet daarop let dat geen ander diensverskaffers is beskikbaar op die oomblik omdat ek raai die daaglikse maksimum bereik. Google beskikbaar is nie, maar dit is nie as sulks gemerk word.
Voer toetse vir Google. Jy het dit in:
vBET lêers -> doen-nie-oplaai -> gereedskap -> googleapiv2test.php
Plaas dit in jou forum hoofdmap en wys my die resultate
Begin vertaling toets vir Google API v2
Toets resultaat: "fout": {"foute": [{"domein": "usageLimits", "rede": "accessNotConfigured", "boodskap": "Toegang nie gekonfigureer"], "kode" 403, " boodskap: "Toegang nie gekonfigureer nie"}}
Toets fout:
Verbinding tyd (Me): 502,209960938
Wat is vreemd, want ek het nie enige instellings in die Google API console verander
Eerste:
Het jou Google vertaling API v2 gewerk voordat die fout sy plaas, of dit werk nie uit beggining?
As dit gebruik word om te werk, ons sal Google-diens te kontak indien nie, kan jy eerstens kyk:
As faktuur geaktiveer word via die APIs Console
-As jy vBET geconfigureerd behoorlik
Ek het ook nog 'n moontlike oplossing gevind:
Jy kan probeer om draai dit af en opDit is wat ek gedoen het en slegs op Translate api diens
- Google v2 vertaal API werk goed voor my laaste opgradering na die nuutste weergawe
- Rekeninge is aangeskakel
- API sleutel en alles wedstryde in vBET, geen ander instellings anders as gebruik Google net is verander
Ek het probeer om die draai van die API af en op
So ok, sal ek skryf Google in jou naam, of sal jy dit wil hê om dit te doen deur jou eie?
As jy dit kan doen, sal dit groot wees. Laat my weet as jy enige ander inligting.
Mail sended wag vir antwoord
Ek het voorheen geskryf het 'n boodskap in 'n Google-groep en dit lyk soos iemand wat van Google dit reggemaak. Probleem opgelos!