BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 11

Thread: vBET nie gekoppel word aan hierdie forums bediener!

Senior Member

Default vBET nie gekoppel word aan hierdie forums bediener!

Hi, oor die afgelope 24 uur my stoor gebruik gebruik ballooned buite beheer en dit was een ding!, Het 'n fout log gevul met hierdie
    PHP Waarskuwing: strpos () [<a href='function.strpos'> function.strpos </ a>]: Offset nie vervat in die string in / home / thecodec / public_html / forumz / includes / vbenterprisetranslator_functions.php op line 398
    Ek het baie baie duisende van hulle (25GB in al!) en dit blyk dat dit al as gevolg van nie in staat is om ons te kontak bediener vBET se!

Dit is nie daarop gewys wanneer die aankoop van ons bediener moet in staat wees om jou te kontak ten alle tye!, Jou bediener was af en so was die sagteware (modificatio) wat ek gekoop van jou, is daar 'n werklike behoefte aan vBET wees voortdurend in voeling met jou bediener?

Afgetree;)

Ek sal probeer om so op my toets forum. Ook kan jy asseblief beskryf my stap vir stap wat jy sou gedoen het voordat fout verskyn?

Senior Member

Eenvoudige, dié foute wat in my fout teken al die tyd om jou site was nie gister, wanneer jou webwerf terug gekom het om die foute gestop of vertraag, het ek nou net duisende van hulle vandag (17Mb)
    Quote Originally Posted by thecodecage.com error log
    [03-Jan-2012 13:20:48] PHP Waarskuwing: strpos () [<a href='function.strpos'> function.strpos </ a>]: Offset nie vervat in string in / home / thecodec / public_html / forumz / sluit / vbenterprisetranslator_functions.php on line 398
    Die forum is gewoonlik bedryfstelsel geen probleme of foute, behalwe dié vul my fout log.

Sodat daar geen stappe om dit te herskep!

Afgetree;)

vBET vereis nie verbinding met ons bediener om vertaling te maak nie, ens. Daarom is dit onmoontlik dat ons sever ongeluk jou forum beïnvloed. Wat moontlik is, is dat ons vBET-bediener en u bediener aan dieselfde probleem ly. Ons bediener was af vir meer as dag, joune het jou 'n baie logs fout. Op die oomblik is dit moeilik om te raai wat dit veroorsaak het, en , belangriker, om dit te voorspel - ons weet nie watter interne verskaffers bedienerfout kan verskyn nie

Is hierdie log nog bestaan? Indien ja, ek kan 'n paar stompe en tjeks wat aan die gang is.

Senior Member

Jy het forum wortel-toegang, die log uitgange (i duidelik dit daagliks!), En nou het meer as 2 GB van die inskrywings almal van vBET, kan jy die lêer verwyder, skep 'n leë een en dan hou keur terug vir foute as 2GB nie sal oopmaak in bediener en jy sal die moeilikheid het om dit oop op jou rekenaar.

EDIT: Ek het om te sê dat my bediener nie is af in maande (daar was 'n paar 500 foute, maar hulle was kortstondige en Ek het hulle by die verandering van een van my eie plugins).

fout log is gevind by / public_html / forumz / error_log
    Laaste geredigeer deur Simon Lloyd; 05-02-12 op 20:14.

Afgetree;)

Tans is ek steek hierdie waarskuwing om nie te crash \\ asblik jou forum. Reg nou is ek nagaan hoekom dit voorkom. Ook ek kan nie herskep hierdie fout
    Ek het verander hierdie lyn
    PHP Code:
    $closePosition strpos($outputPart'>',$openPosition 1); 
    In hierdie lyn:
    PHP Code:
    $closePosition = @strpos($outputPart'>',$openPosition 1); 

Senior Member

Hi, enige verder met dié kwessie of hoekom dit die aanmelding van die probleem?

Afgetree;)

Heel waarskynlik, toe in een van die verskaffers het 'n interne fout (hierdie een wat neergestort ons bediener ook) skep 'n paar vreemde tranlation outup wat begin eindelose lus - wat sou verduidelik waarom in nie raak op jou bediener - as jy gesê forum is fyn werk . Ek blaai weer jou fout lêer dit is gratis van hierdie waarskuwing - of jy net errased dit?

Senior Member

Ek wysig nie die fout log op alle, selfs die foute wat ek gemaak Ek het daar, so dink jy hierdie fout is vasgestel of is dit net weggesteek deur die lêer verandering wat jy gemaak het?

En ja, die forum funksioneer goed, ek het nie betaal vir te veel Google vertaling net 100,000 karakters per dag so baie vertalings is links wag om te vertaal.

Afgetree;)

Ek dink die fout is vasgestel, Ways fout log ander waarskuwings van die einste lus moet het, as iets verskyn weer kontak ons

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •