BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 19

Thread: Niks werk.

Senior Member

Question Niks werk.

Guys Ek het regtig hulp nodig hier. Ek het nou het 'n Google VS2 betaal API sleutel, nog 'n keer na soos 1 minuut nie een van die vertaler is beskikbaar. Uitvoer van die Google-toets gee en my hierdie een:

Begin vertaling toets vir Google API v2
    Toets resultaat: "fout": "foute": [{"domein": "usageLimits", "rede": "dailyLimitExceeded", "boodskap": "daaglikse limiet oorskry"}], "kode" 403, " boodskap ":" daaglikse limiet oorskry "}}
    Toets fout:
    Verbinding tyd (Me): 118,327148438

Met ander woorde, selfs met die betaalde Google API vBET doen niks vir my nie. Hoe kan ek dit om weer te werk?

Dankie.

Senior Member

Bul watter perke het jy in https://code.google.com/apis/console/?pli=1 # projek: YOURPROJECTNUMBER: kwotas?

Senior Member

Quote Originally Posted by Simon Lloyd View Post
    Bul watter perke het jy in https://code.google.com/apis/console/?pli=1 # projek: YOURPROJECTNUMBER: kwotas?
    Ek is nie seker, ek sal hê om te gaan, wat sou sit ek daar? Dankie vir die hulp!

Senior Member

Wel dit was op 2 000 000 karakters 'n dag, het ek nou daar 'n dag tot 4 000 000. Dit is my Google-toets nou:

Begin vertaling toets vir Google API v2
    Toets resultaat: {"data": {"vertalings": [{"translatedText": "hallo", "detectedSourceLanguage": "pl"}]}}
    Toets fout:
    Verbinding tyd (ms): 75,1730957031

Nog nie op vBET se beheer paneel google se beskikbaarheid bly net op nie.

Senior Member

Het jy al probeer die hand loop van die cron (geskeduleerde taak) om dit te werk?, In my ervaring wat ek gebruik om 1M karakters in 'n uur!

Senior Member

Quote Originally Posted by Simon Lloyd View Post
    Het jy al probeer die hand loop van die cron (geskeduleerde taak) om dit te werk?, In my ervaring wat ek gebruik om 1M karakters in 'n uur!
    Jammer maat, jy verloor my, wat cron vir wat?

Senior Member

in Admincp> geskeduleerde take Theres 'n cron job (geskeduleerde taak) die verskaffers te toets, jou toets wat u verskaf het getoon dat google beskikbaar was nadat die upping die limiet, maar dit het nie dadelik weerspieël in admincp omdat die cron het nie loop dit op te dateer

Afgetree;)

Hi
    As ek sien daar is geen fout. vBET kontrole outomaties jou beskikbaarheid in elke 10 minute. As jy wil, jy kan hardloop dit met die hand deur
    admincp -> gelyste Take -> vB Enterprise Translator (Verskaffers Beskikbaarheid) -> loop nou

Maar ook wanneer jy kyk perke kan reeds bereik word. Google API v2 toets nie enige foute.

Senior Member

Ja, ek kry wat nie, maar waarom is dit toon dat Google is nie beskikbaar as wat dit werklik is beskikbaar?

Senior Member

Dit is regtig gefrustreerd. Selfs wanneer die limiet nog nie bereik nie, Google se beskikbaarheid hou gaan op en af. En by tye is nie vertaal. Kan ek kry 'n paar ondersteuning hier!

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •