BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 9 van 9

Thread: 500-fout

Default 500-fout

Hi
    Ek kry 'n 500-fout by die gebruik van googles v2 api en die Microsoft API. Het jy enige gedagtes oor die saak?

danksy

beide die googlev2 en Microsoft toets lêers genereer 500 foute.

Afgetree;)

Hi,
    Wanneer ek na jou url, en begin die vertaling van Ek kan nie sien 'n fout
    -Kan jy asseblief hier verby jou toets resultate?

Quote Originally Posted by r.dziadusz View Post
    Hi,
    Wanneer ek na jou url, en begin die vertaling van Ek kan nie sien 'n fout
    -Kan jy asseblief hier verby jou toets resultate?
    Nah hulle is maar net versuim om terug na die toon van die oorspronklike teks. As ek omdraai Microsoft en Gv2, dit is 500 foute elke keer. Gaan / toets /

Afgetree;)

Jou toets lêer die eerste keer in jou forum hoofdmap as hulle hardloop, as 500-fout weer verskyn, ek sal dit na te gaan, of jy kan net sand my php fout meld

op jou url: talkfinance.net / en / i kan 'n paar vertaalde teks te sien, dit coused deur gedeeltelike transaksie (Lees meer hier)
    Maar as jy met behulp van Google Api v2 kan jy jou eie grense, miskien het jy verkeerd Google Api v2 sleutel, na loop toets sal ons weet dat dit vir seker

Kwota is goed op Gv2 nou, baie van gedeeltelike vertalings. So gou as ek draai op M $ ek die 500-fout. Die toets lêers loop fyn.

Afgetree;)

Sowat 500 fout tydens Microsoft, het jy al vBET opsies stel soos dit sê in readme lêer? Het jy oplaai, foto-once gids?
    Kan jy 'n volle fout log, of as jy nie kan asseblief PM toegang besonderhede, sodat ek in staat sal wees om dit op die plek te gaan

Ja, ek die upload-eens gids opgelaai, die opgradering instruksies gevolg en die nuwe konfigurasie-instellings toegepas.

Afgetree;)

As ek sien jou microsoft toets nie enige foute wys, nou is ek nie weet waarom dit nie net werk in Microsoft vertaling, coudl jy skep die toets rekening na jou ftp en PM my is dit?

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •