BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 11

Thread: Kan vBET te skakel? (Dringende)

Senior Member

Default Kan vBET te skakel? (Dringende)

Hi al wat ek om te probeer om 'n probleem wat oor 'n week gelede duidelik geword, vir hierdie doel wat ek nodig het al plugin uit te skakel, maar wanneer ek afskakel vBET die forum nie laai, net 'n leë bladsy?

Kan 'n paar help as ek nodig het om dit dringend te doen, want my forum styl is gebreek vir die gaste.

Groete,
    Simon

Senior Member

Michael, as jy hierdie lees, het jy nog admin toegang, sien die forum in 'n uitgeteken / gas status en jy sal sien stilering ontbreek, teken in en stilering is daar, dit is waarom ek moet vBET te skakel om dit uit te skakel as 'n geleentheid vir oorsaak.

Afgetree;)

Hi Migal tans doen werkswinkel, sal hy jou antwoord so gou as moontlik, maar hier is wat ek vir jou het, hoe om vBET te skakel:

1. Afskakel dit in Admin CP
    2. Kommentaar vBET reëls in. Htaccess. As jy nie onthou nie wat hulle gaan dan in die die vBET pakket in do-not-upload/tools/redirecting-rules gids
    3. Keer terug integrasie veranderinge in vbseo lêers. Maklikste manier - net oorspronklike lêers oplaai. As jy nie die zip het nie - dit aflaai van verskaffer bladsy. Hardste manier - net oop README.html in vBET pakket en daar jy het presies beskryf wat die veranderinge is gemaak - doen dit net in die teenoorgestelde manier.

Senior Member

Dankie vir die antwoord, ek gesneeu onder met werk op die oomblik so my forum styl vir gaste sal moet bly tot môre gebreek waar ek kan hierdie aksie uitvoer, maar ek het 'n sluipen vermoede dat dit die heel nuutste vBET veroorsaak hierdie - Ek sal updaate jou môre wanneer ek kan suksesvol vBET afskakel.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Quote Originally Posted by Simon Lloyd View Post
    Michael, as jy hierdie lees, het jy nog admin toegang, sien die forum in 'n uitgeteken / gas status en jy sal sien stilering ontbreek, teken in en stilering is daar, dit is waarom ek moet vBET te skakel om dit uit te skakel as 'n geleentheid vir oorsaak.
    Het jy draai Guest Cache? Indien ja, kan jy probeer om dit af te skakel (net tydelik vir die toets) en kyk weer. Heel waarskynlik is dit aangeskakel word, en jy het 'n paar styl verander en jou style word in lêers gestoor. So nadat veranderinge styl lêers is verskillende (verskillende name) maar cached volledige HTML-uitsette in die gas cache nog steeds URL's ou styl lêers. Dit sou perfek verduidelik wat gebeur. So as dit is regtig die oorsaak, dan moet jy:
    1. Net wag totdat Guest Cache verval en die probleem gaan weg self
    2. Of as jy nie wil hê dat net skoon Guest Cache te wag

As dit is nie die oorsaak dan kan jy ons laat weet en ons sal dit weer kyk.

Senior Member

Michael, tuning gas kas af gewerk het, maar wat ek nog ooit net een styl enigiets ooit cached of vertoon aan gaste is my styl wat ek nou gebruik, die gebruiker het nog nooit 'n ander styl getoon, EVER!, Vind ek dat indien in vBulletin instellings i verander die styl wat aan gaste sal dit nie my keuse eer presies, sy treffer of mis, maar meestal 'n nie gestileerde weergawe van die huidige styl. As ek dit doen as jy vra en afskakel gas kas dan is dit optree soos dit behoort te beteken dat vBET 'n probleem iscausing!.

Senior Member

Ek het gas kas afgeskakel sedert 22:15 gister en die gas oog ongeregistreerde / nie aangemeld is nie in die lig was soos dit moet wees, wanneer ek draai dit terug op 21:20 vandag die gas siening is weer gebreek, as ek dan die styl verander dat die id wat beskikbaar is by verstek vBulletin nie eer dat verandering insted die gas oog kry vasgestel, maar wys dit vasgestel in die vorige styl, dan wanneer iemand probeer om 'n draad te sien die oog terug na die styl Ek het net verander na?

Ek het gas kas het afgeskakel weer so dat my style is vasgestel, soos ek hierbo i nie verander het styl of kyk so daar is geen rede waarom vBET hierdie kwessie veroorsaak, kan jy asseblief vrylating van 'n oplossing of my vertel wat ek kan doen om hierdie werk behoorlik te kry?

Senior Member

Ek het hierdie probleem opgelos myself, maar vBET moet nog 'n oplossing sodat dit hier nie hand gedoen moet word:
    1. Toeganklik Admincp> vBET Cache
    2. > Guest Cache
    3. Gestremdes Guest Cache en gered
    4. Gemaak Gaste Cache tyd om te lewe & Guest Cache tyd om te lewe vir minder relevante bladsye waardes nul
    5. Aangeskakel Guest Cache & Gestoor
    6. Guest Views nou wat u korrekte styl
    7. Gemaak Gaste Cache tyd om te lewe & Guest Cache tyd om te lewe vir minder relevante bladsye die waarde wat ek het van hulle by voor en Saved
    8. Gekontroleer uitgeteken stilering te bevestig was nog ok

Nou is die oog vir die gaste is vasgestel, maar ek dink wanneer die in die cache gestoor tyd loop uit as 'n gas beskou my webwerf en daar is 'n probleem met die stilering of 'n fout dan elke gas daarna sal die gebreekte styl of foute sien toe werklik die fout doesn 't meer bestaan nie!

Afgetree;)

Jammer dat jy moes dit op te los deur jou eie, is ons nagaan moontlikhede, waarom dit voorkom en hoe om dit eens en vir altyd opgelos

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Quote Originally Posted by Simon Lloyd View Post
    Ek het hierdie probleem opgelos myself, maar vBET moet nog 'n oplossing sodat dit hier nie hand gedoen moet word:
    1. Toeganklik Admincp> vBET Cache
    2. > Guest Cache
    3. Gestremdes Guest Cache en gered
    4. Gemaak Gaste Cache tyd om te lewe & Guest Cache tyd om te lewe vir minder relevante bladsye waardes nul
    5. Aangeskakel Guest Cache & Gestoor
    6. Guest Views nou wat u korrekte styl
    7. Gemaak Gaste Cache tyd om te lewe & Guest Cache tyd om te lewe vir minder relevante bladsye die waarde wat ek het van hulle by voor en Saved
    8. Gekontroleer uitgeteken stilering te bevestig was nog ok

Nou is die oog vir die gaste is vasgestel, maar ek dink wanneer die in die cache gestoor tyd loop uit as 'n gas beskou my webwerf en daar is 'n probleem met die stilering of 'n fout dan elke gas daarna sal die gebreekte styl of foute sien toe werklik die fout doesn 't meer bestaan nie!
    Haai. vBET het nie veranderinge in hierdie gebied nodig nie - daar was glad nie 'n fout nie - ons het reeds verduidelik hoe dit werk. Dit werk soos dit veronderstel is om - toon ten volle kas HTML bladsye totdat dit verval. Dit werk dieselfde op jou forum. U beskrywing van hoe u die probleem opgelos het, is die bewys. Jy het kas TTL verander na baie lae waarde, so alle bladsye het verval en is vervang waar nuwe versoeke gekom het. Alles werk perfek. Net soos ek in my eerste reaksie hier beskryf het - jou kasbladsye dui op nie bestaande CSS-lêers nie, want waarskynlik is sommige CSS op jou forum verander. En net soos ek voorheen in so 'n geval beskryf het, kan jy net wag totdat die kas verval (as die tyd om te lewe lae waardes het) van spoelgastekas. Onthou asseblief - moenie databasiskas spoel nie - hierdie een werk perfek, maak nie saak watter veranderinge jy op jou forum sal doen nie

Ook jy het nie om dit self te los. In die feit dat jy nou net gedoen het wat ek geskryf het jy in my eerste antwoord in hierdie draad:
    So as dit is regtig die oorsaak, dan moet jy:
    1. Net wag totdat Guest Cache verval en die probleem gaan weg self
    2. Of as jy nie wil hê dat net skoon Guest Cache te wag
    Jy moet net gespoel Guest Cache as jy gevra is. Let asseblief daarop dat daar is baie makliker manier vir hierdie - jy hoef nie al die stappe te doen, is dit genoeg om te gaan na Admin CP -> vBET Cache -> Skoner Cache. Jammer ek het geen melding van hierdie opsie in die laaste reaksie - Ek veronderstel jy weet dit.

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •