Hi.
Oor formatering wat op hierdie bladsy gebreek is - te beskryf wat verkeerd is en ons sal dit gaan.
Omtrent mod_pagespeed - ek nagegaan die logs wat jy het en ek het nie 'n verkeerde pad na / en / directory. Is jy seker dat dit die oorsaak van die probleem? Is jy seker dat dit is die rede? Kan jy 'n log wat duidelik toon? Van die logs wat jy wys ek sien dat die saak is vir URL's sonder taal kode. Ek het ook nagegaan HTML bron vir die artikel in Engels - URL's te CSS relatief is en daar is basis gebruik so versoeke na jou bediener vir CSS-lêers sonder taal kode.
Maak asseblief seker doen jy toepaslike regte vir die gids waar die kas is geskryf het. Maak asseblief seker het jy nog vry spasie op jou hardeskyf.
Ten slotte, as jy seker dat die probleem is met die vertaalde bladsye, dan moet jy gaan jou mod_pagespeed opset. Maak asseblief seker die konfigurasie kan iets oor intern getrek URL's doen dit neem URL voor. Htaccess plaasgevind het of na te stel. Probeer om uit te vind watter bediener veranderlike is requested URL deur mod_pagespeed gebruik om vas te stel. Miskien sal ons toelaat om ons iets te vind. Hier is iets oor die mod en htaccess. mod_pagespeed Installering en Konfigurasie
Dokumentasie vir die mod nie te klein is, daar is baie van opset selfs vir domeine kartering. Hier vind u meer inligting oor dit: Gebruik mod_pagespeed
Ook vra Google help nie - ons dink dat dit net die probleem met die verstelling.
Op hierdie oomblik in stompe Ek kan nie sien hoe vBET beïnvloed die mod. As ek iets mis asseblief wys my is dit presies. Selfs al is die probleem is met vertaal URL's, moet die mod Wees slim genoeg om te erken basis HTML en te respekteer htaccess doorverwijzing dit weer vra ook Google en kyk die dokumentasie. As jy niks sal ons dit weer gaan nog steeds verskaf asseblief die logs wat toon dat die probleem met taal kodes ingesluit in 'n URL.