Ek besef die bladsye word nie vertaal nie en ek gaan kry Google API en bygevoeg dan is dit nog nie die vertaling. Is daar enigiets wat ek gemis het?
Ek besef die bladsye word nie vertaal nie en ek gaan kry Google API en bygevoeg dan is dit nog nie die vertaling. Is daar enigiets wat ek gemis het?
Hi
Dit kan onstaan as gevolg van verskeie redes, maar die eerste keer vir my sê presies die API wat jy gebruik (Google API v1 / Google API v2 / Microsoft API) en watter weergawe van vBET gebruik jy
Ek kry direk van hierdie link Om vir 'n API sleutel - Google Loader - Google Kode Ek dont weet as sy 1 of 2 ook Ek gebruik 3.4.1. maar onlangs my lisensie verstryk het. Is dit die rede?
Jou verstryk lisensie is beslis nie 'n Rison. Jou vertaling stop die werk becouse jy met behulp van Google vertaling API v1 wat oor gesluit word 1ste Desember, dus baie nuwe stricts perke gestel word. Voer hierdie toets (Olny vir Google vertaling Api v1), en hier is die resultate plaas.
Maar soos ek gesê het dit gaan oor so gesluit word oorweeg asseblief gradeer vBET na die nuutste weergawe wat ook gratis ondersteun Microsoft Vertaling API en betaal Google Translation Api v2, En ons is hulle werk nuwe API's te voeg (nou het ons die toets is een van sy)
dit gesê Begin vertaal toets vir Google API v1
Toetsuitslag: {"responseData": null, "responseDetails": "Verdagte Voorwaardes van Diens misbruik Sien asseblief http://code.google.com/apis/errors.", "ResponseStatus": 403}
Toets fout:
Verbinding tyd (ms): 568,113769531
Dit beteken jy is geblokkeer deur Google, kan u skryf aan google word gesê URL wat ek jou gegee het en gebruik van hierdie wenke maar jy moet onthou dat die Google vertaling API v1 (gratis) sal gesluit word in die 1ste Desember, sodat daar geen vertaling sal gemaak word deur gebruik te maak van hierdie spesifieke API.
Maar onthou soos ek gesê het in die vorige post vBET ondersteun ook Microsoft Vertaling API, Google Api v2 en nou is ons toets Apertium Translation API en implemanting betaal Microsoft Api
Laaste geredigeer deur r.dziadusz; 07-11-11 op 10:21.