BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 2 van 2

Thread: Die keuse van vlae vir die Engelse taal

Default Die keuse van vlae vir die Engelse taal

Ek het 'n forum in Engels. 90% van my forum-gebruikers is van die VSA. Ek wil graag die opsie het om die vlag van die VSA as die standaard Engelse vlag te kies (Op die oomblik is dit die Verenigde Koninkryk "Union Jack" vlag). Ek is jammer om te vra vir hierdie omdat ek myself eintlik Engels, maar ek het my gebruikers te gee wat hulle wil hê! Op die oomblik het ek handmatig geredigeer die all_flags.gif GIF prent die Britse vlag te vervang met die VSA-vlag.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Handleiding uitgawe is 'n boete. As ons dink nie, jy hoef nie meer te verander. Ook ander gebruikers wanneer dit nodig sal dit een keer te stel en te laat. So van prestasie oogpunt is dit beter om net die beeld wysig in plaas van addisionele opsies wat elke vlag te stel gebruik. In so 'n geval sou ons nie in staat wees om CSS Sprite te gebruik - nou net een versoek kry al die vlae. Sonder CSS Sprite dit sal 'n versoek per een vlag = 53 versoeke. Ook beelde verander baie skaars in die vBET so basies wat jy reeds het die oplossing.

Ons verstaan jou behoefte, steeds in gedagte hou dat hierdie prestasie sal verneder en dat daar 'n maklike oplossing vir hierdie (wysig net die beeld) wat ons dink dat ons nie sal gaan vir dit.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •