Het jy 'n vraag oor hierdie kwessie - indien ja, ek sal hierdie draad weer oop? Vir 'n nuwe, nuwe draad oopmaak?
Het jy 'n vraag oor hierdie kwessie - indien ja, ek sal hierdie draad weer oop? Vir 'n nuwe, nuwe draad oopmaak?
Ek wil graag in staat wees om skoon te verwyder totdat 'n gratis oplossing kom.
Let asseblief daarop dat dit nie aanbeveel nie. As jy nie wil hê vBET te gebruik totdat 'n nuwe gratis verskaffers sal beskikbaar wees, word aangeraai om net afskakel vBET. Wanneer jy verwyder sal jy verloor hele jou reeds cached vertalings. So dit is genoeg om:
1. Afskakel vBET in Admin CP
2. Kommentaar vBET reëls in htaccess
3. Herroep veranderinge in 2 vBSEO lêers (indien geïntegreer)
As jy nog steeds om te verwyder, doen asseblief die dieselfde, net in 1ste stap verwyder in plaas van afskakel. Jy kan ook verwyder vBET lêers van FTP.
Let asseblief daarop dat ons op hierdie oomblik Apertium toets - wat is 'n vrye vertaling API. Dit is nie te vinnig en slegs 'n paar taalpare word ondersteun, maar dit is gratis. Ons wil dit in te sluit in die volgende release wat sal wees aan die einde van hierdie maand.
Neem ook asseblief kennis dat Microsoft Vertaling API is GRATIS. En selfs ná Maart 2012 word daar beplan om gratis toegang te gee met 'n limiet van 2 miljoen karakters per maand.
So die aanvaarding - ons het nog steeds gratis ondersteuning vir 35 tale (alles vir almal) met die perk, maar ons kan die limiet upraise deur gebruik te maak van Apertium vir 'n paar van taalpare. Ons advies om te bly met vBET - gratis vertalings is nog beskikbaar. Onthou asseblief dat jy net kan altyd afskakel dié tale wat nie ondersteun word deur Microsoft, so jy sal nie hoef te bekommer oor taalpare alleen ondersteun deur die betaal Google.