Die vertaler vir 'n geruime tyd aan die gang, het ek net onlangs my lisensie hernu. Running vb3.8.3.

Vanmiddag, my site het elke paar minute om te sterf. Die probleem was my php prosesse, php-FPM, sterf en kom nie terug nie. Na die monitor van die php-FPM log lêer het ek gevind dat dit elke proses is eindigende met 'n fout. Ek gestremdes vBET en die stelsel begin hardloop baie goed en bly op hierdie manier. Volgende Ek het gedink ek moet duidelik al die kas, wat ek gedoen het, re-enabled vBET en dieselfde resultaat. Die stelsel het net begin om te sterf. Op hierdie punt het ek gedink ek kan net sowel gradeer, so ek afgelaai van die nuutste weergawe vanaand en die opgradering uitgevoer.

Ek nagegaan konfigurasie en het die tale wat ek het die vertaling rechoose. Uit die 6 tale wat ek gewoonlik vertaal, net een vlag verskyn selfs al het al 6 is gekies in die config. My php-FPM prosesse het ook weer begin sterf.

Niks verander op my einde dit vandag veroorsaak, is dit net besluit om op te hou werk.

Enige gedagtes of voorstelle? Soos dit nou is, kan ek nie dit in staat stel om sonder die moord op my site.