BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 11

Thread: Beta draad titel vertaling kwessie

Senior Member

Default Beta draad titel vertaling kwessie

Hi almal, ek is die gebruik van die beta en vind dat threa titels lyk nie oral word transalting. Neem 'n blik hier Die Kode Cage Forums (VBET personeel inteken besonderhede) die titel aangedui as "redondeo al restar" die draad is hier Redondeo al restar en in die draad die titel vertaal, in die draad forum was dit vertaal is, maar toe ek toegang tot die draad later nie een van hulle is vertaal?? Ek het die kas skoonmaker afgeskakel (volgens toyour instellings). Ek het opgemerk dat my kas en gebruik lyk nie om te groei, want ek het omgedraai cache skoonmaak.

Kan iemand help?, Ek het reeds $ 200 uitgegee met behulp van Google V2 API en ek wil om te verseker dat ek al vertaal resultate te hou.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Hi. Toe ek braak jou eerste skakel ek sien:
    Jammer - geen wedstryde. Probeer verskillende terme.
    Voorbeeld wat ons kan kyk asseblief vertel wat soek kriteria gebruik moet word.

Let asseblief daarop dat die afskakel cache skoonmaak nie kan omdraai van die kas gebruik. Maak asseblief seker dat jy gedraai het op die kas vir alle tale.

As jy keur dit as gas, dan is dit kon veroorsaak word deur Guest Cache (dit is vertaal gedurende soek, maar gas kas nog weergawe gegenereer wanneer die verskaffer nie beskikbaar was nie).

Afgetree;)

Hi
    Eerste asseblief vertel as jy die gebruik van alle API, dws as jy jou grense in alle vertaling verskaffers bereik, sal die data bly onvertaalde tot die vertaling sal weer beskikbaar wees.
    Kontroleer ook die TTL vir kas, as jy nie Google API v1 gebruik wat jy kan selfs draai dit af (0 = afskakel)! So kas sal nie geskrap word nie
    admincp -> vBET Cache -> Databasis Cache -> Cache tyd om te lewe (TTL)
    En ek kan sien dat jou vertaling nie op alle werk, maak seker as jy jou grense bereik deur gebruik te maak van die toetse http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1728
    Maak ook seker dat as jy oplaai al die nodige lêers (ook van laai as gids)
    Intussen sal ek probeer om voort te plant met 'n "dissaperaing" vertalings

Senior Member

Hey man is die flirt skakel verstryk het, want dit is vir "Nuwe poste van lede", maar die tweede het nie, Michael jy admin toegang verkry het (onthou ek pm'd jy) kan jy gaan my verstellings vir vBET? Ek is seker dat dit korrek is.

_AT_ R.dziadusz Ek gebruik Google V2 API maar Micheal kan check my die instellings so ek kry die beste van alle wêrelde. Ek het daardie draad besoek en dit was van uit Spaans in Engels vertaal, wanneer ek weer dit is nie vertaal, seker as dit was eens vir my vertaal dan is dit moet altyd vertaal word? Ek het al die lêers opgelaai, weer Michael het 'n ftp toegang en kan dit

Hi. Ek het net na jou admin CP vBET opset om te kyk as jy gevra het, maar die rekening wat jy geskep het nie genoeg voorregte. Ek is nie in staat om vBET opsies Ek het net vBET spyskaarte sien om te sien.

Oor die 2de skakel - watter vertaling moet ek gebruik om die probleem op te sien? Ook het ek nodig Admin CP toegang so ek sal gaan doen vertaling diensverskaffers is beskikbaar wanneer ek dit sal kyk.
    Laaste geredigeer deur vBET; 19-10-11 op 16:22.

Senior Member

Michael, jammer oor die regte hulle is almal nou! hierdie draad Rond af te trek / Redondeo al restar is vertaal uit Spaans in Engels vir my, maar toe ek revisted dit die draad is terug in Spaans - die vertaling gegaan het? - So ek dink gaan dit in Engels

Ek gaan nou daar. Jammer vir die vertraging - gister het ons nuwe weergawe.

Senior Member

nie Michael bekommerd wees nie, ek weet jy is besig!

Hi Ek het net gekyk het en dit is OK. Dit is wat ek gedoen het.
    1. Ek het na die bladsy met die probleem en maak seker dat ek weet wat ons praat (inderdaad Spaans is nie vertaal)
    2. Ek het aan Admin CP en tjek instellings (ek het op die kas Want al die tafels - jy het 'n paar gestremde)
    3. Ek nagegaan daar verskaffers beskikbaarheid - almal is gestremd is op die oomblik
    4. Ek het in staat gestel om Microsoft Vertaling API hoop dat limiet is weer beskikbaar
    5. Ek verkwik die bladsy en sien dat vertalings werk - uit Spaans vertaal
    6. Ek gestremd Microsoft hand om seker te wees dat 'n ander vertaling versoek nie gestuur sal word
    7. Ek verkwik die bladsy en sien dat vertalings is nog beskikbaar, wat beteken dat diegene wat geneem moes word uit die kas (alle voorsieners was afgeskakel)

So dit is nou OK. Ek weet nie wat presies gebeur voordat. Miskien was die pos geredigeer (nuwe text = nuwe vertaling) - kan nie sê dat ek sien dat dit geredigeer deur jou (bygevoeg letterlike vertaling) so ek weet nie het die Spaanse toets was ook geredigeer.
    Nog 'n scenario is dat dit slegs gedeeltelik vertaal word - so paar lyne is vertaal en dan limiet bereik. In so 'n geval is dit nie na die kas (anders sou die kas gebreek word, want net 'n deel is vertaal). So wanneer jy weer gekom het, het jy reeds bereik limiet en nie gedeeltelik vertaal resultate cached.
    In elk geval as jy vind dit weer gebeur laat weet ons asseblief en verander niks daar - miskien sal ons nog 'n leidraad.

Jy kan 'n letterlike vertaling te verwyder - dit is nie nodig nie.
    Ook werk aan die laaste uitgawe - dit is geskik vir verskaffers ry (dié sal beskikbaar wees) en skatte resultate vir RSS-vertalings.

Het jy hulp nodig het hier?

Senior Member

Michael, dankie vir die beheer en te analiseer, ek gestremd is sommige tale as ek wou nie my perke (betaal van gratis) te vinnig vir die tale wat ek besluit het om te bring min verkeer te bereik.

Ek sal opgradeer na die jongste vanaand wanneer ek tuis is, kan jy hierdie draad opgelos merk as ek nie verdere hulp nodig in hierdie tyd met hierdie

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •