BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 4 van 4

Thread: Wysigings aan API Providers

Banned

Default Wysigings aan API Providers

Sodat Google begin te hef vir vertalings, en MS toekomstige fooi-struktuur is onbekend (hoe lank sal hulle bied 'n gratis diens?)

As ek jou produk koop, daar is geen versekering dat ek sal vertaal diens in die toekoms, sonder om 'n addisionele per-woord koste te betaal?

Dit wil sê, as in die toekoms, MS stop hulle gratis diens, en / of jy nie in staat is om om enige gratis APIs te vind, sal ek in staat wees om 'n terugbetaling te kry op jou sagteware?

Thank you.

-Andy.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Google Vertaling API v1 wat vry is slegs beskikbaar tot en met 1 Desember 2011.
    Google Vertaling API v2 is reeds beskikbaar en betaal.
    Microsoft Vertaling API vry sal wees tot en met Maart 2012. Dit is reeds beskikbaar is, ook as betaalde diens so fooistruktuur is beskikbaar.
    Booth gratis vertaling API grense het reeds ingestel.

Ons gee nie, en ons is nie in staat om 'n versekering dat jy toegang tot vertaling verskaffers te gee. Dit is op die gebruiker kant sorg te neem oor dit (die toepaslike rekening op vertaling stelsels te skep, betaal as betaalde diens gebruik word, OK hul terme van die diens). Ons kan dit nie doen dit vir ons gebruikers. Ook kan ons nie verseker vir 3de partye gee. As jy wil hê sulke versekerings asseblief vra vir dié vertaling verskaffers.

En jou laaste vraag te beantwoord - geen. Regtig - hoekom? Jy hoef nie betaal ons vir vertalings - jy betaal vir die vBET lisensie wat die gebruik van eksterne diensverskaffers om voorsiening te maak dat u vertalings van die 3de partye. vBET doen en sal dieselfde ding doen - vra vir vertaling na vertaling verskaffer wat jy kies, (ondersteun), en bied hul uitslae. Indien eksterne verskaffers sal iets in hul strategie verander, vBET sal nog steeds dieselfde ding doen. So hoekom sou jy wil selfs die terugbetaling van ons as ons nog steeds dieselfde ding? - Resultate van die vertaling verskaffers.

Niemand van ons ken die toekoms - as ek sou persoonlik, sou ek nie hierdie boodskap skryf gaan net n paar lotto. Ons risiko in hierdie besigheid is dat ons afhanklik is van eksterne vertaling verskaffers API. Ons gebruikers risiko is dat hulle afhanklik is van eksterne vertaling verskaffers terme van diens. Niemand sal dit verander. As jou diensverskaffer vra jy meer vir die server hosting jy sal eis terugbetaling van die tyd wat jy gebruik om die bediener? Kom ons wees realisties - jy dit wil hê en gebruik dit en het geen idee wat in die toekoms sal wees nie (soos altyd met alles) of jy bly in die bed hele dag, want jy weet nie wat sal gebeur as jy opstaan. Ons is nie versekeringsmaatskappy en ons is finaal nie fortuinvertellers. Ons weet nie wat sal gebeur - ons plan is om vas te stel

So ek sal jou geen beloftes wat nie kan hou nie. Wanneer jy koop melk wat jy vra nie, sal u volle terugbetaling kry as jy nie die hele die melk drink nie (omdat jy dit verdeel het, laat dit, breek die bottel of enigiets anders). Het jy vbseo? Het jy gevra hulle sal u volle terugbetaling kry as vBulletin uiteindelik SEO skakels byvoeg en jy sal in staat wees om dit gratis in plaas van die betaling vir 'n ander mod wat jy kan doen om dit nou te hê. Hoekom het jy selfs ons vra oor wat? Lees asseblief lisensie-ooreenkoms noukeurig - dit is 'n billike en realistiese. Dieselfde ding wat jy sal vind in enige ander sagteware - veral wanneer dit hang af van die 3de partye.

As jy nog vrae het kan jy net vra
    Laaste geredigeer deur vBET; 11-10-11 op 19:48.

Ek lees in google pages dat pryse vir API vertaling van diens is 20 $ / MB

Ek moet die koste dat hierdie diens sou genereer in my site te evalueer.
    Is die 'n manier om die bedrag van die oomblik daagliks / maandeliks vertaal inhoud te kry met jou produk reeds geïnstalleer en werk in die web?

Danksy

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

vBET nie statistieke self - dit het geen sin sedert Google Vertaling API v2 maak dit. Ook in Google vertaling API v2 jy in staat is om jou eie limiete te stel. v2 betaal. v1 gratis, maar dit 1 Desember 2011 gesluit sal wees. Microsoft vertaling API is gratis tot Maart 2012. Op die oomblik ondersteun ons al 3 van daardie APIs

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •