BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 7 van 7

Thread: As API terugkeer, geen resultate nie, terugkeer verskaffer fout kode in plaas van null

Default As API terugkeer, geen resultate nie, terugkeer verskaffer fout kode in plaas van null

Dit sal lekker wees (en red vBET 'n baie moeite) as' n API-oproep nie 'n vertaalde gevolg dat ten minste die verskaffer fout kode is terug, sodat dit duidelik is dat vBET sy werk gedoen het en die probleem berus by die verskaffer. 'N stand-alone nut sal lekker wees, maar met dieselfde resultate wat direk by die tyd van poging tot vertaling sou beter wees.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Ek verstaan jy wil verskaffer fout te plaas sien nie vertaalde teks, wanneer die vertaling is nie beskikbaar nie. Let asseblief daarop dat die crawlers dit sal te sien. Dus, in so 'n geval moet ons stuur header wat vertel dat die fout gebeur, indeksering bladsy te vermy met foutboodskap. Ook indien so 'n bladsy sal enigste fout dit sal nie goed wees vir eindgebruikers. Neem asseblief kennis dat soms die draad inhoud self is reeds Cached, net iets om (in voorbeeld uur is vertoon op die forum, of jy het 'n paar bokse op die regte / linkerkant) verander of net nuwe reaksie gebeur het - sodat ons in staat is om te wys vertaal draad Ek dink dit is beter as net Wys foutboodskap wanneer 99% van die bladsy vertoon kan word soos vertaal.

Ek verstaan nie jou laaste sin. Beskryf asseblief meer.

Moontlike oplossing - ons het reeds spesiale parameter wat wys net vir bestuurders hoe lank bediener wag vir vertalings vorm eksterne diensverskaffer. Ons kan dieselfde parameter gebruik om te wys wat verskaffers is gemerk as gestremde (jy kan check dit jouself in Admin CP) en wat gebruik is om te vertaal. In elk geval dit is slegs beskikbaar is slegs vir administrateurs en bestuurders kan dit besigtig sonder om die boodskap op die uitset (Admin CP -> vBET -> Translations Verskaffers Beskikbaarheid)

Quote Originally Posted by vBET View Post
    Ek verstaan nie jou laaste sin. Beskryf asseblief meer.
    Ek het verwys na googletest.php wat beskryf word in een van jou algemene vrae. Dit is 'n goeie admin instrument, maar nie alarm gereelde gebruikers dat' n potensiële probleem bestaan.

Ja, goeie denke oor indeksering kommer. Die op die skerm verslagdoening van hierdie fout op 'n bladsy moet' n funksie te wees dat 'n administrateur kan draai op of af wêreldwyd, dink ek.

Stem saam -> "sodat ons in staat is vertaal draad Ek dink dit is beter as net Wys foutboodskap wanneer 99% van die bladsy vertoon kan word as dit vertaal word om aan te toon."

Ja, sal dit nuttig wees. Ek het 'n probleem om die bediener vertaling tyd display te sien, maar omdat die skerm flitse deur so vinnig so dit dalk goed wees om te Voeg' n of iets soortgelyks "enige sleutel om voort te gaan druk op".

Ook ... iets baie vreemd het nou net gebeur het. Ek draai op die "mekaar spoed" opsie net nou weer en nou kan ek die volledige teks van al my CMS artikels weer te sien. Ek het 'n baie meer toetse te doen, en dit het dalk te doen met my kas leser of die feit dat ek as admin aangemeld. Ek weet nog nie. Maar ek wil dit onder u aandag bring.

UPDATE - Nee, sommige gekoppel CMS bladsye van die tuisblad vertoon nie.

Update 2 - Die gedrag tussen aangemeld as admin en nie aangemeld is anders. Artikels wat ten volle kan besigtig word vertaal (of selfs net in die brontaal) Wys vir die admin wanneer dieselfde bladsy word nie vertoon vir 'n gas. Ek hoop dit help.
    Laaste geredigeer deur brubros; 07-10-11 op 19:05.

Ja, sal dit nuttig wees. Ek het 'n probleem om die bediener vertaling tyd display te sien, maar omdat die skerm flitse deur so vinnig so dit dalk goed wees om te Voeg' n of iets soortgelyks "enige sleutel om voort te gaan druk op".

N beskrywing van jou in 'n aparte draad hierdie plek is vir toekomstige aanvraag. Moet asseblief nie meng nie besprekings of ons sal verlore wees.

Op die oomblik het ek verstaan dat ons kan inligting oor wat verskaffers is beskikbaar indien die opsie om die tyd van die vertaling te show is beskikbaar.

Vir jou probleme kan open nuwe draad vir elke onderwerp.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •