BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 6 van 6

Thread: Afskakel, maar nie installeer

Senior Member

Default Afskakel, maar nie verwyder word nie

Weens probleme met vertaling verskaffers, ek wil vbet te skakel vir 'n lang tydperk, maar nog steeds wil hê dat die keuse van die weer wat die stelsel in staat stel om beskikbaar te wees.

In die aanskakel van die prop, moet die veranderinge wat ek vbseo se config maak en htaccess in om te maak dit gebeur.?

Op die oomblik, selfs met die plguin gestremdes.

As jy kon my met die presiese stukkies kode Ek sal dankbaar wees as ek my oorspronklike zip het verwyder.
    Laaste geredigeer deur moman; 05-10-11 op 21:39.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Doen skakel vBET:
    1. Afskakel dit in Admin CP
    2. Kommentaar vBET reëls in htaccess. As jy nie onthou wat is die dan so vBET pakket in do-not-upload/tools/redirecting-rules gids
    3. Keer terug integrasie veranderinge in vbseo lêers. Maklikste manier - net oorspronklike lêers oplaai. As jy nie die zip het nie - dit aflaai van verskaffer bladsy. Hardste manier - net oop README.html in vBET pakket en daar jy het presies beskryf wat die veranderinge is gemaak - doen dit net in die teenoorgestelde manier.

Dit is raadsaam om nie verwyder word nie - toe verwyder jy sal los hele u databasis kas.

Let asseblief daarop dat ons vandag sal nuwe vBET weergawe wat berei is vir die vertaling verskaffers perke los. Dit beteken dat in die geval as 'n verskaffer is nie beskikbaar sal oorskakel na die ander en kyk vorige een keer per ons te sien, is dit weer beskikbaar. Ook in die geval wanneer jy al jou perke bereik in alle verskaffers sal domkop vertaler gebruik - Cached vertalings sal vertoon word nie, maar vir 'n nuwe een sal jy net die oorspronklike toets in plaas van leë een soos tot nou toe. Besonderhede sal in die aankondigings. Ons sal in sowat 1 uur vrystel.

Let asseblief vertel doen jy meer hulp nodig

Senior Member

Let asseblief daarop dat ons vandag sal nuwe vBET weergawe wat berei is vir die vertaling verskaffers perke los. Dit beteken dat in die geval as 'n verskaffer is nie beskikbaar sal oorskakel na die ander en kyk vorige een keer per ons te sien, is dit weer beskikbaar. Ook in die geval wanneer jy al jou perke bereik in alle verskaffers sal domkop vertaler gebruik - Cached vertalings sal vertoon word nie, maar vir 'n nuwe een sal jy net die oorspronklike toets in plaas van leë een soos tot nou toe. Besonderhede sal in die aankondigings. Ons sal in sowat 1 uur vrystel.
    Ek het eintlik geïmplementeer hierdie funksies terug toe ek ontdek Microsoft se vertaler. Maar, is hulle limiet is 400,000 karakters / uur, of 2.000.000 karakters per dag (selfs met OAuth). In die verlede was ek meer as 1GB van vertalings per dag, wat gelyk aan biljoene van die karakters, gee of neem caching. Dit beteken dat ek altyd meer as die verskaffers 'quota tydens elke uur, as ek besig was om oor 2000 uurlikse vertaal page views.

Dit is 'n skande as wat ek regtig graag vbet, my gebruikers nuttig vind, en ek het 'n baie pret uitbreiding en verbetering (dws ReviewPost integrasie, ens).

Hier is die funksie wat ek geskryf het 'n teken van die OAuth (wat ek dan in memcache gestoor totdat dit verstryk) te gaan haal, sou dit nog' n voorstel vir 'n toekomstige uitgawe word as Microsoft sal binnekort vereis word:

PHP Code:
    function request_new_token() {

$obj_connection curl_init();

$arr_query_bits = array (

'client_id' => 'your client id',

'client_secret' => 'your secret',

'scope' => 'http://api.microsofttranslator.com',

'grant_type' => 'client_credentials'

);

$str_query http_build_query($arr_query_bits);

curl_setopt($obj_connectionCURLOPT_URL'https://datamarket.accesscontrol.windows.net/v2/OAuth2-13');

curl_setopt($obj_connectionCURLOPT_HEADER0);

curl_setopt($obj_connectionCURLOPT_FOLLOWLOCATION1);

curl_setopt($obj_connectionCURLOPT_RETURNTRANSFER1);

curl_setopt($obj_connectionCURLOPT_POSTFIELDS$str_query);

curl_setopt($obj_connectionCURLOPT_POSTTRUE);

curl_setopt($obj_connectionCURLOPT_TIMEOUT1);

$str_response curl_exec($obj_connection);

curl_close($obj_connection);

$matches = array();

preg_match('/\"access_token\":\"([^"]+)\"/'$str_response$matches);

$token $matches[1];

preg_match('/\"expires_in\":\"([\d]+)\"/'$str_response$matches);

$expires $matches[1];

return array(
    $token$expires);

Nog 'n interessante kwessie in my geval is met vbet af, blyk dit dat Google is veel meer gelukkig om indeks ons webwerf:

Lyk asof ons verlies in die verkeer sal nie dat 'n groot na alles-ten minste dit is goeie nuus!

Dankie vir jou notas.

Soos ek verstaan jou kode sal vereis word deur Microsoft betaal weergawe - is dit reg?

Oor die kaarte - Neem asseblief kennis dat dit nie sê hoeveel bladsye is geïndekseer - presies hoe baie bladsye is deursoek. En meer bladsye deursoek, omdat dié gelewer vinniger (sien laaste kaart). So Google nie reageer op vBET - dit reageer op die reaksie tyd net om te oorlaai nie jou bediener. Wanneer server response vinniger robots kruip vinniger.
    Ek sien jou riool begin reageer vinniger n lang tyd voordat jy gestremd is die vBET (aan die begin van September) - aantal gekruip begin presies dan verhoog. So as jy sien dit is verwant aan die reaksie tyd.
    Ek is hier oor net een ding belangstel. Jy het geskryf gister wat jy wil vBET te skakel. So gister vBET was nog aktief op jou forum, maar op die kaarte wat jy die laaste 6 dae vBET gestremdes gemerk (soos ek verstaan elke hoek op die kaart is 'n meting van een dag) - so iets om dit nie reg hier nie ...

Volgens inligting het van jou Google kruip (nie kruip nie - dit is nie dieselfde nie) baie vinniger as vBET nog aktief was. Net verlede meting op die kaarte is toe vBET was afgeskakel. Let asseblief nie misleidende inligting te gee. Natuurlik is daar is 'n verband tussen die reaksie tyd en die aantal gecrawlde bladsye, maar jou bediener te beantwoord baie vinniger as vBET was nog op. Miskien, want in plaas van wag vir eksterne vertaling jou bediener het dadelik kwota oorskry inligting (dit begin oor die week gelede). Miskien omdat configuration (Guest kas het op maand gelede of so iets).

En die een meer dink - dink jy regtig dat robots verkeer het dieselfde waarde as die regte mense verkeer? Robots sal nie in die advertensies klik, sal robots nie geskep het op jou forum en robots sal skep nie waardevolle inhoud van jou forum. So ek dink persoonlik dat die inligting wat jy sal meer crawlers verkeer is nie 'n goeie nuus - dit is net nuus. Jy sal los werklike verkeer en ware mense van jou gemeenskap.

Terug te keer tot die kwessie - Het jy hulp nodig het in hierdie onderwerp?
    Laaste geredigeer deur vBET; 06-10-11 op 11:19.

Senior Member

Probleem opgelos het-so Nee, hoef nie meer help nou nie. Ek sou die vertalings rond hou, maar as gevolg van die hoë verkeer, dit is nie moontlik in my geval. Miskien in die toekoms 'n vrye en kragtige API gemaak sal word beskikbaar-wie weet!

Die probleem is dat baie vertaal bladsye is hang. Toevoeging van hierdie aan die krul noem dit gelyk het asof algehele deurset te verhoog (My filosofie is dat as dit nie in 'n tweede volledige, dit nie gaan om te voltooi):
    curl_setopt ($ obj_connection, CURLOPT_TIMEOUT, 1);

Dit is waarom die blou gebied is vinniger (saam met 'n groter kas).

Hoewel dit seker oop vir interpretasie, deeglike indexering van die soektog is die sleutel tot 'n webwerf se sukses, en wie weet - dalk is die teenwoordigheid van vertalings indeksering van my site se kern-inhoud (Engels) was seer?

Ons hoop ook dat vertalings sal weer vry wees nie, sal ons meer vertaling verskaffers (gratis of teen mededingende) of ten minste sal dit goedkoop U kan ons vertrou dat ons dit wil hê OK - indien geen ondersteuning wat nodig is nou is ons hierdie draad sluit. Hou asseblief in gedagte dat ons reeds ondersteun verskaffers queue wat dit moontlik maak om een diensverskaffer te gebruik so lank as wat jy quote grense mier dan outomaties oorskakel na 'n ander een (en maak seker elke 10 minute het verkies een is weer beskikbaar). Nog 'n paar kwessies wat hier (Beta weergawe) - nou het ons merk verskaffer so nie beskikbaar indien enige foute gebeur (dit blyk nie nodig nie), maar ons het reeds monitor wanneer verskaffers is gemerk as nie beskikbaar is op ons forum en korrek is die kwessies. Hoop ons sal weer ontmoet

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •