BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 8 van 8

Thread: Kry SQL fout van vBulletin verwysingstegnieke vBET

Hybrid View

Vorige Pos Previous Post   Next Post Volgende Pos
    Afgetree;)

Hi,
    Van nou af sal ek met graagte jou help om oor vertaling asseblief nie hierdie toetse alle API wat jy gebruik: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1729. Google apiv1 het nuwe streng beperk, sodat jy waarskynlik by dit - ek sal dit vir seker weet ná toetse, vir hoe om dit te vermy nie: Lees asseblief hierdie Faq: http://www.vbenterprisetranslator.co...html # post10411

Oor databasis fout: Ek sal invastigate dit, en ek sal jou laat weet so gou as moontlik

Dankie! Na die hersiening van die skakels wat jy na die FAQ, het ek tale verminder na slegs Engels, Frans en Spaans. Geen ander vertalings. Hopelik sal die vertaling volume aansienlik verminder. Ek het ook probeer om uit te voer (gister) die kode voorgestel dat die opbrengs van die Google Translate API toets resultate wat dui as TOS of ander kwessies kan bestaan. Jy kan die lêer wat ek gebruik (GT-test.php) kyk onder my html gids. Maar ek kon nie kry om dit uit te voer na FTPing dit te werf so ek hoop dat jy beter geluk. Ek sal ophou om toegang tot CP-admin nou totdat ek verdere instruksies ontvang van julle hier op hierdie draad. Dankie weer vir jou hulp.

UPDATE: As gevolg van die kwessies wat ons teëgekom het, het ons besluit om ons webwerf te herstel tot sy oorspronklike staat soos op Woensdag 28 September. Ons PMD Migal met meer inligting.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •