Ja, goed, ek wag vir die nuutste weergawe. Soos vir Migal: ons is om te wag. So ek hoop regtig dit sal beskikbaar wees baie binnekort, as ek meer en meer lede is verloor elke dag.
Ja, goed, ek wag vir die nuutste weergawe. Soos vir Migal: ons is om te wag. So ek hoop regtig dit sal beskikbaar wees baie binnekort, as ek meer en meer lede is verloor elke dag.
Neem asseblief ook kennis dat Google Vertaling API v2 kan jy self jou grense. Net soos Radek geskryf - nuutste vBET weergawe oplossing vir geblokkeer API deur die verskaffer - ons na 'n ander, en as al die grense bereik dan pop vertaler oorspronklike teks toon. Ons dink gister nuwe weergawe vry te stel, maar as gevolg van probleme met internet dit is geherskeduleer (Ek weet dit is triviale, maar dit was naweek, op die reis en sellofaan internet het nie veronderstel is om te werk nie). Hierdie week sal ons 'n ander weergawe wat korrigeer probleem is met die merk van verskaffers nie beskikbaar nie te dikwels. Laaste weergawe punte nie beskikbaar is wanneer 'n fout kom uit die vertaling verskaffer. Dit is nie nodig nie - ons het ontdek dat Microsoft Vertaling API stuur verskillende kommunikeer vir kwessies soos "bediener te besig", "Time-out". Vir sulke foute het ons nie nodig om te oorweeg dat die grense bereik. So volgende uitgawe sal dit reg te stel en te oorweeg vertaling verskaffer nie beskikbaar nie net vir spesiale boodskappe wat duidelik sê dat die limiet bereik.
Die beantwoording van jou vraag oor die betaal Google Vertaling API v2. Net na Admin CP -> vBET -> Vertaling Providers en jy sal vind daar beskrywing hoe om te begin met Google Vertaling API v2 (daar is skakel en verduideliking hoe API sleutel te kry). Onthou asseblief dat v2 is betaal, sodat jy kan oorweeg die grense, miskien verwyder sommige tale, en sommige bladsye ignoreer om dit goedkoper te maak om seker te maak. Die pryse word beheer deur Google, sodat ons kan dit nie verander nie.
Het jy hulp nodig het hier?![]()
Ek hoop net dat ek sal in staat wees om die nuwe weergawe met die vrye API te gebruik! Ek het nie 'n probleem met die gaan betaal nie, maar Google het 'n kredietkaart nodig vir wat, en ek woon en werk in China, en hulle aanvaar nie enige Chinese kredietkaart vir betaling. So is ek geskroef. Ek het probeer om uit te vind oor Microsoft betaal API, maar kon nie uitvind waar om aansoek te doen vir dit.
Die volgende vrystellings sal steeds Google Vertaling API v1 (so lank as dit bestaan) en gratis Microsoft Translation API (so lank as dit bestaan).
As jy vrae het oor betalings vir Microsoft Vertaling API vra asseblief hier: mtcont@microsoft.com
Volgens inligting wat ons het van Microsoft na 30 Maart 2012 niemand sal gedwing word om die betaalde weergawe van Microsoft Vertaling API te gebruik, selfs as jy net 2 miljoen gratis karakters / maand gebruik. Dit beteken dat Microsoft nog gratis vir hierdie kwota sal wees. Tog sal dit nodig wees Microsoft blou mark te gebruik:
Het jy hulp nodig het hier?Originally Posted by Mail from Microsoft
![]()
Laaste geredigeer deur vBET; 19-10-11 op 21:18.
Dankie vir die info Migal. So mense sonder kredietkaarte sal nie in staat wees om Google of Microsoft te gebruik. So dus die vBET sal wees van geen nut vir my. Dit is werklik die ergste nuus ooit!
Ek is nie seker oor Microsoft betalings metodes. En natuurlik het ons het geen idee nie Google nuwe metodes byvoeg - dit is ons invloed. Vra Google vir meer betalingsmetodes.
Ook volgens hierdie inligting van een van ons gebruikers: http://www.vbenterprisetranslator.co...id-ms-api.html
Microsoft het die inskrywing (nie soos Google, wat op die vlieg hef) - so dit moet beskikbaar wees om te betaal met baie van die metodes. Ek verstaan dat Google moet toegelaat word om outomaties te hef. Maar Microsoft het net 'n inskrywing so dit moet toegelaat word om te betaal deur enige metode (Upfront). Neem asseblief net seker te maak. Ons sal daar na die volgende uitgawe van vBET 4.x. Op die oomblik het ons nie weet nie besonderhede nog.
Het jy hulp nodig het hier?![]()
Ek het net opgegradeer na 4.4.4 en na 2 minute het ek geen vertaling verskaffers beskikbaar. Bereik die limiet vir Google en Microsoft. Bot van hierdie vereis 'n kredietkaart betaal API's om te gaan, of jy gaan vir 'n inskrywing of nie. (Microsoft) So nou vBET is van geen nut vir my, en ek is seker daar is baie forum eienaars sonder kredietkaarte, of wat nie kan bekostig om betaal vertalings. Dit is 'n nagmerrie!!
As jy by grense dan is jy net om te wag totdat dit weer beskikbaar is. Let asseblief daarop dat Microsoft het 'n maandelikse en uurlikse limiet, so as jy nie jou maandelikse limiet bereik nie, dan is jy 'n nuwe vertalings sal gou (vBET kontroleer. Elke 10 minute verskaffer weer beskikbaar).
Google het vir seker die tweede perk (ons weet nie wat anders om).
Let asseblief daarop dat Microsoft selfs ná Maart 2012 sal API vir gratis met 'n maandelikse limiet van 2 miljoene karakters (Dit is nou 4). Ons het geen idee wat dit sal uitgeroei word of nie. Op die oomblik is dit bekend dat daar sal gratis beskikbaar perk.
Oor pryse en betalings metodes - weer kontak met die vertaling verskaffers - wat verwag jy om ons te doen ...? :/
Ons sal ondersteuning vir meer APIs as moontlik. Tog het ons het geen invloed op die terme van 3de party vertaling. Rig asseblief kwessies direk na plekke waar diegene wat opgelos kan word.
Laaste geredigeer deur vBET; 21-10-11 op 03:04.
Ek is nie te blameer vir hierdie Migal, ek weet dit is nie jou skuld nie. Die feite is net dat ek nie in staat sal wees om vBET met gratis API te gebruik nie! My forum is te groot, en die grense word binne 30 sekondes bereik. So, wat beteken dat jy my? En ek het reeds die vertaling verskaffers gekontak. Daar is geen ander manier om te betaal. Dit weer doen, nie jou skuld nie, maar dit maak vir die groot forums vBET verouderde (As jy nie 'n kredietkaart) En wat is 'n feit!Oor pryse en betalings metodes - weer kontak met die vertaling verskaffers - wat verwag jy om ons te doen ...? :/
Ons sal ondersteuning vir meer APIs as moontlik. Tog het ons het geen invloed op die terme van 3de party vertaling. Rig asseblief kwessies direk na plekke waar diegene wat opgelos kan word.
Solank as wat jy kan bly met vBET - ons is op soek na 'n ander vertaal, is die mark verander al die tyd ...
Ook - as jy nie Google v1 nie meer gebruik af cache skoonmaak. Laat die kas vul. Ek weet jy het 'n groot forum, maar die veronderstelling dat jy dit Cached miskien gratis perke genoeg sal wees om nuwe boodskappe te dek. Ook kan jy vBET sommige bladsye wat jy dink is nie belangrik vir die vertaling, te ignoreer. Byvoorbeeld - RSS kanale verander die hele tyd. Miskien sal jy opgee vertalings op die argief ... Miskien is ander plekke ...
Kort - ons moedig u aan om te oorweeg hoe om stil te vBET met nuwe beperkings geplaas deur 'n 3de party vertaling gebruik. En weer - ons wil meer te ondersteun.
Het jy meer hulp hier? Of kan ons die saak as opgelos?