BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 9 van 9

Thread: Is dit moontlik?

Junior lid
    Plek
    http://yuforum.net

Question Is dit moontlik?

Hi!

Ek het 'n paar pre-sales vrae ... Ek het vBulletin 4.0.8 forum ... en ek is interessant om te koop vBET ...

1. Vertaal vanaf Google Translate API v1 na Microsoft Translate API?

My forum is in Kroaties taal (baie soortgelyk aan Serwies of Bosnies taal).
    Google Translate ondersteuning Kroaties, Serwies en Bosnies tale, maar Microsoft Translate API Nie ondersteuning van enige van hierdie tale ...

Kan ek my forum met Google Translate API v1 uit Kroaties taal Engelse taal vertaal ... en dan my forum uit Engels in al die ander Microsoft Translate API ondersteunde tale vertaal?

2. Indien dit nie moontlik is ... Kan ek doen dit met die hand van MySQL databases ... DB data tabel te vertaal uit Engels na ander tale met MS Translate API ... Is dit moontlik met vBET?

Of ... met 'n ander script ... of ... 'n ander manier om dit te doen?

3. Google Translate API v2 is 'n baie duur diens vir my (en waarskynlik vir almal wat' n medium tot groot forum het) .. GT_API_v2 ... 1 M-karakters = het $ 20 ... ?!?!? ...

Ek het in vb4 Databasis ... slegs in die tabel "post" ... "pagetext" ... CHAR_LENGHT ... 330 M karakters ...

SELECT SUM (CHAR_LENGTH (pagetext))
    Van pos

In 'n ander DB tafels ... soos tafel "draad" ... titel ... trefwoorde ... tafel "tag" .... tafel "frase" ... ander vb plugins ...

Kom ons sê dat my forum het 'n totaal van 500 miljoen karakters ... Google Translate API v2 ... my forum aan slegs een ander taal te vertaal ... Dit sal my kos ... (1 m = $ 20) ... 500 M = $ 10,000 dollars

As ek my forum vertaal 20 tale na bo ... Dit sal my kos ... 20 x 500 m = $ 200,000 dollar

Wie het dit baie geld sal betaal vir hierdie? ... Ek weet dit ... Ek wil nie!

Conclussion: Google moet verander om dit te ... 1 M karakters = Max $ 1-dollar

Is ek verkeerd?

4. Is dit moontlik om slegs 'n paar forums te vertaal ... nie al die forum en al die forums?

Danksy antwoorde

Handleiding
    Laaste geredigeer deur Manual; 30-09-11 op 00:23.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Hi.

1. VBET jy kan instel wat vertaling verskaffer wat jy wil gebruik vir elke vertaling taalpare. Tog vBET ondersteun nie dubbele vertalings in hierdie tyd. So as die verskaffer van vertaling is nie 'n spesifieke taal ondersteunende jy sal nie in staat is om dit te gebruik om te vertaal van of na hierdie taal.

2. Nie nou nie. vBET nie veranderinge vBulletin data. Ons gebruik ons eie kas en dit is al. vBET bied tools - soos BBCode reeds bestaande boodskappe te voeg. Maar ons het nie die instrument wat sou verander die data en so instrument sou wees potensieel gevaarlike, omdat jy jou oorspronklike inhoud sou verloor.

3. 1M karakters beteken 1 000 000 karakters. Neem asseblief kennis dat Google API v1 is nog steeds oop, maar hulle het beperkende grense wat eindig nou regtig vinnig. Ook vBET ondersteun Microsoft Vertaling API wat nog vry is en hulle het ook 'n paar grense. As jy weet dat enige ander gratis API wat Terms of Service sal nie sy gebruik Disallow vBET punt is dit, en ons sal graag voeg ondersteuning vir dit.

Let asseblief daarop dat jy nie het om te draai op alle ondersteunde tale. vBET toelaat in te stel watter tale moet aktief.

Let asseblief daarop dat jy moet gaan met jou gevolgtrekking in 'n ander plek - na Google. Ons het dit heeltemal eens dat dit beter sou wees indien Google vertaling sou wees goedkoper of selfs beter as dit nog vry sou wees. Tog is dit nie vir ons en ons kan niks doen met dit. Stuur jou gevolgtrekkings te Google - ons hoop dat hulle dit sal oorweeg.

4. vBET kan bladsye wat deur vertaling enjin geïgnoreer word om te bepaal. Jy kan bepaal dit deur te gee deel van die URL - elke UURL wat insluit teks sal geïgnoreer word deur vBET.

As jy nog vrae het - vra net. Ons besef dat daar op hierdie oomblik koop vBET is nie so maklik om besluit soos dit was voor Google betaal kry.

Junior lid
    Plek

Ja ... Jy is reg ... Ek sal gaan na Google om hierdie conclussion te plaas ... maar Google se doelwitte is nie forums ... slegs 'n klein tot medium CMS webblaaie en blogs ...

Ek weet wat ek sal doen ... eerste ... vertaal al die forum vir 50 + tale ... tot 1 Desember 2011 ...

... tweede ... hand met MySQL en 'n paar ander instrumente ... vertaal vir my al die forum te Engels ... skakel en te MS Translator API ... na ander 35 tale te vertaal ...

My lede van Kroasië, Serwië en Bosnië ... kan nog steeds gebruik Google Translator (gratis diens) ... JavaScript op die top van die forum ... forum uit Engels in EXYU tale te vertaal ...

Vraag ...

5. Hoe Google vertaal my forum ... Stuur vBET woorde aan Google ... en vertaal woorde en kas ... of hoe?

6. Hoe lank neem dit om Google aan my hele forum tot en met 53 tale vertaal ... 'n maand ... twee maande ... ?

Hoeveel woorde (of karakters) Google Translate API v1 vertaal per dag?

Let asseblief dat die vertaling deur Google gratis diens vertaler op die top van die forum deur JavaScript resultate wat geïndekseer sal word nie sal produseer. Die enigste manier om vir gebruikers diegene te kry sal wees om te weet reeds jou forum ten minste 'n bietjie van die inhoud wat in die vreemde taal vir hulle en dan op te vertaal verstaan. Dit is die probleem met hierdie oplossing - mense moet reeds 'n bietjie te verstaan wat hulle sien om hulle te motiveer om die vertaling te klik. Hulle sal dit nie vind nie vertaal in soekenjins. So aan die einde - mense wat belangstel en sal soek vir jou onderwerp in die vreemde taal sal nie vind jou forum. Dit is waarom vBET geskep is - om dit te verander en vertaal inhoud te gee aan diegene wat op soek is na jou onderwerp.

Neem asseblief kennis dat vBET kan verskeie vertaling API's in dieselfde tyd te gebruik. Soos ek geskryf het voordat jy kan instel vir elke taalpaar watter verskaffer moet vertaal. So selfs as jy wil Google v1 te gebruik totdat dit gesluit is ons nog steeds aanbeveel om dit te gebruik saam met Microsoft Vertaling API - om te verhoed om vinnig te bereik van grense.

5. Presies. Nadat dit is Cached vBET gebruik kas.

6. Het geen idee nie. Dit hang af van jou forum verkeer. Vinniger mense / robots sal gaan na jou vertaalde bladsy, vinniger sal dit in die kas gebêre. Maar gebruik nie enige jou eie robots vir daardie - dit is nie toegelaat nie. Ook jy het om hier te voeg limiete, wat blyk te wees, korter en kortsluiting - Google v1 berei gesluit word.

Het ook geen idee nie. Soos ek nou net geskryf het blyk dit dat grense word meer beperkende wanneer ons nader aan sluitingstyd. Kyk in Google hulpbronne vir hierdie antwoord. Ons wil nie te mislei enigiemand deur die gee van 'n paar ou inligting.

Junior lid
    Plek

Quote Originally Posted by vBET View Post
    Neem asseblief kennis dat vBET kan verskeie vertaling API's in dieselfde tyd te gebruik. Soos ek geskryf het voordat jy kan instel vir elke taalpaar watter verskaffer moet vertaal. So selfs as jy wil Google v1 te gebruik totdat dit gesluit is ons nog steeds aanbeveel om dit te gebruik saam met Microsoft Vertaling API - om te verhoed om vinnig te bereik van grense.
    Ek is bly dat die opsie om te hoor ... taalpaar ...

As ek reg verstaan ... Ek vra dat jy bevestig die volgende oplossings:

In vBET Admin Control Panel opsies wat ek kan doen die hierdie:

1A) vertaal met Google Translate API v1 ... uit Kroaties die taal in Engels ...

1b) vertaal met Microsoft Translate API ... van die Engelse taal aan al die ander 35 + tale

Of is dit beter ... aangesien Google slegs beskikbaar vir twee maande .... bo oplossing ... of dit neer oplossing?

2A) vertaal met Google Translate API v1 ... uit Kroaties taal (6 tale) Engels, Spaans, Italiaans, Duits, Pools & Frans

2b) met Microsoft Translate API uit Engels in 5 tale vertaal ... Uit Spaans in 5 tale ... Italiaanse / Duits / Polish / Frans in 5 tale ...

Ek het vBSEO 3.6.0 & vBSEO Sitemap Generator ... Of hulle die vertalings versnel of nie?

Ek het nog meer Google Bots daaglikse as Bing / MSN Bots ... en ek dink dit is 'n ander oplossing beter as die eerste .... of miskien nie ... Wat dink jy ... Dalk is dit die eerste oplossing is beter omdat Google stop API v1 baie gou?

Dankie vir jou voorstelle.
    Laaste geredigeer deur Manual; 01-10-11 op 23:17.

Let asseblief daarop dat in Admin CP het jy verskeie opsies vir Google om te spesifiseer watter weergawe jy wil gebruik v1 of v2. Jy het ook die opsie wat jou toelaat om jou te spesifiseer wil jy net Google of ander verskaffers te gebruik. Wanneer dit ander verskaffers te gebruik, dan by verstek wanneer dit moontlik is, dan Microsoft gebruik word. Tog kan jy weer instel en stel vertaling verskaffer vir elke taalpaar - hierdie opset is gedoen in die konfigurasie lêers nie in Admin CP. Dit is 53x53 kombinasies so te veel vir Admin CP, maar nog steeds maklik - net vir elke taal het jy 'n aparte tafel in' n aparte opset lêer waar jy stel die kartering - byvoorbeeld jy het 'n aparte lêer vir die kartering van Pools en daar is die tafel waar die sleutels is " "taal kodes en waardes-name. Op hierdie manier kan jy jou vertaling verskaffer instel vir elke taalpaar. So nie alles is gemaak deur admin CP, maar nog steeds maklik om te stel.

1a) en 1b) Ek dink jy nie verstaan nie - jy kan nie vertaal vloei. vBET nie ondersteun dubbele vertalings. Slegs een vertaling per versoek. Van boodskap taal versoek taal. Jy kan nie 'n vertaling in die middel. So ja, jy kan Google van uit Kroaties in Engels te vertaal. En ja, jy kan stel om te vertaal van Engels na ander ondersteun deur Microsoft deur Microsoft (dit is genoeg om 1 opsie vir hierdie op te stel - toelaat dat ander verskaffers te gebruik). Tog is dit nie dubbel vertaling. Boodskappe wat in Engels geskryf is, sal moet vertaal word deur Microsoft. Boodskappe wat in Kroaties geskrywe is, sal vertaal word deur Google (vir alle tale wat jy draai op, omdat Microsoft nie Kroaties ondersteun.

2A) en 2b) Ek het regtig verstaan nie hoe hierdie twee opsies eksklusiewe. Jy het jou forum in Kroaties? - Dan moet jy gebruik maak van Google. Jy het 'n forum in Engels - dan kan jy watter een jy wil Microsoft of Google. As jy 'n forum in 2 tale - dan sal jy moet kies watter taal is die standaard, merk boodskappe in die ander taal (ons het robot vir hierdie - dit is nou in beta fase en sal binnekort vrygestel word) en dan sal jy moet gebruik Google vir Kroaties, en jy kan gebruik Microsoft vir die res. Maar alle boodskappe wat ware geskryf in Kroaties sal deur Google vertaal na 'n versoek vertaling word - Microsoft ondersteun nie hierdie taal.

As jy sitemap en jy sal integreer dit met vBET, dan kan jy verwag dat stewels sal vinniger gaan na jou vertaalde bladsye. Tog as jy 'n baie groot verkeer en baie van die inhoud, dan moet jy bewus wees oor perke op vrye API's. Heel waarskynlik het jy dit baie vinnig sal bereik. Booth Google v1 en Microsoft het die daaglikse limiete. In Google v2 kan jy dit as jy wil want jy betaal vir dit en grense is meestal net om jou eie uitgawes te beheer. So kan dit wys wees om om te draai op eers net 2 tale - standaard + 'n ander. En dan na jou kas vul voeg een vir een nuwe tale. As jy regtig groot verkeer en baie van die inhoud te vertaal, dan is dit moontlik dat jy jou grense vinnig bereik, selfs met net 2 tale aangeskakel. Dit is nie vir ons - Google is meer gebruikers vriendelik voor. Nou is dit net sny v1 en stel perke ... Maar dit is iets wat jy kan kyk in lewende of het 'n paar berekeninge en aannames oor die daaglikse verkeer na nuwe vertaal bladsye (na die eerste vertaling wat jy reeds het dit Cached nie).

Junior lid
    Plek

Ek dink ... Hierdie produk is nie vir my nie ... want my forum is in Kroaties taal ... en ek kan net Google gebruik ...

Ek betaal nie vir Google Translate API v2 vertalings ...

As ek die installasie van hierdie produk is nou ... Ek kan net gebruik word tot 1 Desember 2011 ... en verwyder dan ... net wat ek het is bietjie meer besoekers en lede ...

Hoe vertaal ek die forum ... nuwe poste van uit Kroaties in ander tale ... na Google afskakel gratis tranlsation GT API v1?

Antwoord = geen manier

Senior Member

As jou forum is klein dan jou sal wees in staat om die betaal weergawe van Googles API te gebruik, ek het net geïnstalleer dit en jy kan stel grense in Google se api console Hoeveel karakters 'n dag kan vertaal word en ook hoe baie karakters persecond / per gebruiker (dis die aantal karakters per sekonde per vertaling oproep om te sê), het dit al die monitering wat jy nodig het te sodat jy kan sien hoeveel charatcers jy gebruik en wanneer. So kan jy jou uitgawes limiet en monitor hoe dit gaan, as jy net belangstel in net 'n paar vertaal tale dan sal jy nie hoef te stel om jou uitgawes te beperk te hoog, ek tans areound 200,000 besoekers per maand kry, dan het ek " Ek beperk my spandeer om 100,000 karakters 'n dag en ek is suporting 32 tale, so dis $ 2 per dag, ek sal monitor watter tale word n beroep op my forum (jy kan sien dit in die Google-statistieke vir jou API) en dan draai meer tale af wat nie genoem word nie, kan ek om uit te brei my daaglikse bestee as gevolg van die bedrag van die besoek ek kry, maar jy kan waarskynlik joune verder verminder.

En onthou, is Microsoft die toevoeging van nuwe tale langs die pad, sodat dit is alles goed

Antwoord = die gebruik van ander API

Daar is manier wat reeds in vBET ondersteun - dit is Google v2. Daar is dus 'n manier - nie iemand wil betaal, maar die manier waarop bestaan. Natuurlik het ek verstaan dat jy nie wil betaal API te gebruik.

Ook asseblief daarop let dat ons is op soek vir 'n ander vertaling API's - so jy weet 'n paar laat ons dan daarop. Dit is OK vir hulle dienstermyne ons graag sal voeg ondersteuning vir ander API's te vBET

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •