Hi!
Ek het 'n paar pre-sales vrae ... Ek het vBulletin 4.0.8 forum ... en ek is interessant om te koop vBET ...
1. Vertaal vanaf Google Translate API v1 na Microsoft Translate API?
My forum is in Kroaties taal (baie soortgelyk aan Serwies of Bosnies taal).
Google Translate ondersteuning Kroaties, Serwies en Bosnies tale, maar Microsoft Translate API Nie ondersteuning van enige van hierdie tale ...
Kan ek my forum met Google Translate API v1 uit Kroaties taal Engelse taal vertaal ... en dan my forum uit Engels in al die ander Microsoft Translate API ondersteunde tale vertaal?
2. Indien dit nie moontlik is ... Kan ek doen dit met die hand van MySQL databases ... DB data tabel te vertaal uit Engels na ander tale met MS Translate API ... Is dit moontlik met vBET?
Of ... met 'n ander script ... of ... 'n ander manier om dit te doen?
3. Google Translate API v2 is 'n baie duur diens vir my (en waarskynlik vir almal wat' n medium tot groot forum het) .. GT_API_v2 ... 1 M-karakters = het $ 20 ... ?!?!? ...
Ek het in vb4 Databasis ... slegs in die tabel "post" ... "pagetext" ... CHAR_LENGHT ... 330 M karakters ...
SELECT SUM (CHAR_LENGTH (pagetext))
Van pos
In 'n ander DB tafels ... soos tafel "draad" ... titel ... trefwoorde ... tafel "tag" .... tafel "frase" ... ander vb plugins ...
Kom ons sê dat my forum het 'n totaal van 500 miljoen karakters ... Google Translate API v2 ... my forum aan slegs een ander taal te vertaal ... Dit sal my kos ... (1 m = $ 20) ... 500 M = $ 10,000 dollars
As ek my forum vertaal 20 tale na bo ... Dit sal my kos ... 20 x 500 m = $ 200,000 dollar
Wie het dit baie geld sal betaal vir hierdie? ... Ek weet dit ... Ek wil nie!
Conclussion: Google moet verander om dit te ... 1 M karakters = Max $ 1-dollar
Is ek verkeerd?
4. Is dit moontlik om slegs 'n paar forums te vertaal ... nie al die forum en al die forums?
Danksy antwoorde
Handleiding