Sommige meer info:
Vertaal API V1 - "Verdagte Terme van Diens misbruik" - Google AJAX APIs | Google Groups
Soos genoem in die afkeuring aankondiging, het ons begin die beperking van die gebruik van v1 van die API.
Ek is nog nie die MS Translator om korrek te funksioneer.
Ek is in dieselfde boot hier ... Jy is nie alleen nie
Die eerste skakel is nie vir weergawe 3.5, dit is vir weergawe 3.4.1, een van jou span aanbeveel dat ek "upgrade" 3.5 tot vBET die kwessie wat ek gesê dat ek nie wil nie becuase jy nie ondersteun soos gespesifiseer in op te los die aflaai area.
@ Tavenger5, goeie werk, dankie vir die toets te doen![]()
Ok Kom ons probeer om jou Microsoft verbindings asseblief skakel met jou vertaling "gebruik Google net" nie en "Gebruik Google API v2": nee, skep PHP - dit kan net gereelde notepad lêer gestoor as *. php word.
En plak hierdie inhoud:
Plaas dit in jou forum hoofdmap, en sit skakel na hierdie lêer na jou webleser en wys my die resultatePHP Code:
<?php
require_once('./global.php');
echo "Starting translation test<br/>\n";
$connection = curl_init();
curl_setopt($connection, CURLOPT_URL, 'http://api.microsofttranslator.com/V2/Ajax.svc/Translate?appId='.$vbulletin->options['vbenterprisetranslator_microsoftappid'].'fake&from=pl&to=en&options={%22ContentType%22:%22text/html%22}&text=witaj');
curl_setopt($connection, CURLOPT_USERAGENT, 'Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.4) Gecko/20030624 Netscape/7.1 (ax)');
//curl_setopt($connection, CURLOPT_FOLLOWLOCATION, 1);
curl_setopt($connection, CURLOPT_RETURNTRANSFER, 1);
$time = microtime(true) * 1000;
$result = curl_exec($connection);
$time = microtime(true) * 1000 - $time;
echo 'Test result: '.$result."<br/>\n";
echo 'Test error: '.curl_error($connection)."<br/>\n";
curl_close($connection);
echo 'Connection time (ms): '.$time;
?>
Begin vertaal toets
Toetsuitslag: ï »¿" InvalidOperationException:: ID = 3643.V2_Json.Translate.35944BF8 "
Toets fout:
Verbinding tyd (ms): 61,6999511719
Vir MS Ek kry:
Begin vertaal toets
Toetsuitslag: ï »¿" ArgumentException: Ongeldige Toepassings-ID \\ u000d \\ u000aParameter naam: Toepassings-ID: ID = 3743.V2_Json.Translate.3596BAA0 "
Toets fout:
Verbinding tyd (ms): 105,299804688
Ek soek nou by die Toepassings-ID op bing en dit korrek is. Ek is nie seker wat ek hier mis.
Ook, na die toets van v2 'n bietjie en stapel 1.5M karakters in minder as' n uur het ek besef 'n paar dinge:
- Google het gooi 'n fout omdat te veel karakters op' n tyd aangevra word. Dit is as gevolg van die per-gebruikers limiet te laag gestel word onder die blad quota onder die API console. Na die draai van hierdie up alles op 'n bladsy sou behoorlik vertaal word nie.
- Selfs met net 10 tale, is die bykomende oorhoofse nie die moeite werd. Ek die 4 laagste presterende (gebaseer op die bedrag van die verkeer en tyd op bladsy) vertalings, in my geval - AR, ja, nl, pl (Duits laag was om die uitvoering te afgeskakel, maar ek het dit op)
- Na daardie tale af te draai, het Ek skakel terug na v1 en dinge lyk goed wees, vir nou.
Google v1 is die voorbereiding van gesluit word - ons kan verwag dat hulle nog meer beperkings sal met die tyd.
In Google V2 jy kan beheer grense! Dit is yo jy. Please login jou Google-rekening en instellings verander. Wie is hier: https://code.google.com/apis/console en gaan na Kwotas tag. Jy kan beperk jy so groot soos wat jy nodig het100 is regtig laag. Ons uiteengesit kwota veel groter.
Let asseblief daarop dat "die vertraging tussen vertalings" per n versoek werk. Dit beteken dat indien die vertaling van een bladsy 3 navrae neem dan sal daar vertraging tussen dié. In dieselfde tyd om ander bladsye kan gelyktydig vertaal. Ook jy het baie hoë vertraging - jou vertaalde bladsye sal baie tyd genereer voor caching.
En 'n ander onderwerp - caching. Neem asseblief kennis dat Google v2 nie hoef kas limiet soos Google V1 - so as jy Google v2 gebruik, kan jy meer tyd om voor te leef jou kas of afskakel skoonmaak heeltemal.