BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 2 van 3 FirstEerste 123 LaasteLast
Resultate 11 aan 20 van 21

Thread: Vertalings nie skielik

Senior Member

Quote Originally Posted by tavenger5 View Post
    In die v2 dokumentasie dit sê: "100,0 karakters / tweede / user" - ek vermoed ek is nog meer as dit wat is waarom v2 werk slegs 'n oomblik.
    Nevermind oor hierdie vir V2 - nou sien ek dat dit 'n harders perk wat verander kan word.

Senior Member

Sommige meer info:

Vertaal API V1 - "Verdagte Terme van Diens misbruik" - Google AJAX APIs | Google Groups

Soos genoem in die afkeuring aankondiging, het ons begin die beperking van die gebruik van v1 van die API.

Senior Member

Ek is nog nie die MS Translator om korrek te funksioneer.

Ek is in dieselfde boot hier ... Jy is nie alleen nie

Senior Member

Quote Originally Posted by vBET View Post
    Let daarop dat 2 skakels wat u in die eerste pos gegee het, handel oor vBET 3.5.0 BETA (onstabiele) weergawe - wat die reg het om foute te hê - dit is 'onstabiele' definisie
    Die eerste skakel is nie vir weergawe 3.5, dit is vir weergawe 3.4.1, een van jou span aanbeveel dat ek "upgrade" 3.5 tot vBET die kwessie wat ek gesê dat ek nie wil nie becuase jy nie ondersteun soos gespesifiseer in op te los die aflaai area.

@ Tavenger5, goeie werk, dankie vir die toets te doen

Afgetree;)

Ok Kom ons probeer om jou Microsoft verbindings asseblief skakel met jou vertaling "gebruik Google net" nie en "Gebruik Google API v2": nee, skep PHP - dit kan net gereelde notepad lêer gestoor as *. php word.

En plak hierdie inhoud:
    PHP Code:
    <?php
    require_once('./global.php');
    echo 
    "Starting translation test<br/>\n";
    $connection curl_init();
    curl_setopt($connectionCURLOPT_URL'http://api.microsofttranslator.com/V2/Ajax.svc/Translate?appId='.$vbulletin->options['vbenterprisetranslator_microsoftappid'].'fake&from=pl&to=en&options={%22ContentType%22:%22text/html%22}&text=witaj');
    curl_setopt($connectionCURLOPT_USERAGENT'Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.4) Gecko/20030624 Netscape/7.1 (ax)');
    //curl_setopt($connection, CURLOPT_FOLLOWLOCATION, 1);
    curl_setopt($connectionCURLOPT_RETURNTRANSFER1);
    $time microtime(true) * 1000;
    $result curl_exec($connection);
    $time microtime(true) * 1000 $time;
    echo 
    'Test result: '.$result."<br/>\n";
    echo 
    'Test error: '.curl_error($connection)."<br/>\n";
    curl_close($connection);
    echo 
    'Connection time (ms): '.$time;
    ?>
    Plaas dit in jou forum hoofdmap, en sit skakel na hierdie lêer na jou webleser en wys my die resultate

Begin vertaal toets
    Toetsuitslag: ï »¿" InvalidOperationException:: ID = 3643.V2_Json.Translate.35944BF8 "
    Toets fout:
    Verbinding tyd (ms): 61,6999511719

Senior Member

Vir MS Ek kry:
    Begin vertaal toets
    Toetsuitslag: ï »¿" ArgumentException: Ongeldige Toepassings-ID \\ u000d \\ u000aParameter naam: Toepassings-ID: ID = 3743.V2_Json.Translate.3596BAA0 "
    Toets fout:
    Verbinding tyd (ms): 105,299804688

Ek soek nou by die Toepassings-ID op bing en dit korrek is. Ek is nie seker wat ek hier mis.

Senior Member

Ook, na die toets van v2 'n bietjie en stapel 1.5M karakters in minder as' n uur het ek besef 'n paar dinge:
    • Google het gooi 'n fout omdat te veel karakters op' n tyd aangevra word. Dit is as gevolg van die per-gebruikers limiet te laag gestel word onder die blad quota onder die API console. Na die draai van hierdie up alles op 'n bladsy sou behoorlik vertaal word nie.
    • Selfs met net 10 tale, is die bykomende oorhoofse nie die moeite werd. Ek die 4 laagste presterende (gebaseer op die bedrag van die verkeer en tyd op bladsy) vertalings, in my geval - AR, ja, nl, pl (Duits laag was om die uitvoering te afgeskakel, maar ek het dit op)
    • Na daardie tale af te draai, het Ek skakel terug na v1 en dinge lyk goed wees, vir nou.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Quote Originally Posted by tavenger5 View Post
    Ek het 'n vinnige toets. Hier is wat ek gedoen het stap vir stap het:
    • Aangeskakel Google Translate v2. Vertalings vir 'n kort tyd gewerk het, en toe
    • In die tussentyd het v1 het vir my 'n 200-status
    • Aangeskakel terug te v1. Vertalings weer vir 'n kort tydperk gewerk het - dat waargenome 403 status
    • Upped die "vertraging tussen vertalings" tot en met 2000
    • Aangeskakel terug te v2. Vertalings vir 'n kort tyd gewerk het, en toe
    • v1 het my weer 'n 200-status
    • Aangeskakel terug te v1. Vertalings weer vir 'n kort tydperk gewerk het - dat waargenome 403 status
    • Upped die "vertraging tussen vertalings" tot 3000
    • Upped die "vertraging tussen vertalings" tot 4000
    • ens ..

Dit is dus duidelik dat Google nie soos al die gesprekke wat ek is gooi dit selfs met 'n vertraging van 4 sekondes!

In die v2 dokumentasie dit sê: "100,0 karakters / tweede / user" - ek vermoed ek is nog meer as dit wat is waarom v2 werk slegs 'n oomblik.
    Google v1 is die voorbereiding van gesluit word - ons kan verwag dat hulle nog meer beperkings sal met die tyd.
    In Google V2 jy kan beheer grense! Dit is yo jy. Please login jou Google-rekening en instellings verander. Wie is hier: https://code.google.com/apis/console en gaan na Kwotas tag. Jy kan beperk jy so groot soos wat jy nodig het 100 is regtig laag. Ons uiteengesit kwota veel groter.

Let asseblief daarop dat "die vertraging tussen vertalings" per n versoek werk. Dit beteken dat indien die vertaling van een bladsy 3 navrae neem dan sal daar vertraging tussen dié. In dieselfde tyd om ander bladsye kan gelyktydig vertaal. Ook jy het baie hoë vertraging - jou vertaalde bladsye sal baie tyd genereer voor caching.

En 'n ander onderwerp - caching. Neem asseblief kennis dat Google v2 nie hoef kas limiet soos Google V1 - so as jy Google v2 gebruik, kan jy meer tyd om voor te leef jou kas of afskakel skoonmaak heeltemal.

Page 2 van 3 FirstEerste 123 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •