BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 2 van 2 FirstEerste 12
Resultate 11 aan 17 van 17

Thread: Uninstall probleem - MySQL Error

kan 'n' n oplossing sodat ons kan verwyder? thx

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Quote Originally Posted by tsak76 View Post
    maube dit te doen het dat ons verwyder alle sekondêre Gebruikersgroepe dat vbet voeg
    Dit is 'n groot wenk. In werklikheid is hierdie navraag uitvoering tydens die opruim van bykomende Gebruikersgroepe. Ons was nie in staat is om dit te reproduseer nie, want ons was die toets vBET - jy het verander vBET, so hierdie gedrag is selfs nie 'n fout nie, net die oplos van probleme verwant aan jou persoonlike veranderinge in vBET. En dit is hoekom jy leeg () in jou soektog (geen vBET rolle was gevind en dié wat veronderstel is om te bestaan).

OK so om te verhoed dat hierdie probleem asseblief:
    1. Lêer oopmaak / Includes / vbenterprisetranslator_functions_usergroups.php
    2. Search:
    PHP Code:
    function vbet_removeDefaultLanguageGroups() { 
    3. Kommentaar of die hele liggaam - alles tot die sluiting} verwyder voor die funksie vbet_removeGroupFromMembers (Maar sonder dat dit)
    NOTA: hierdie wenk is nie getoets en dit word aanvaar dat jy reeds vBET bykomende rolle verwyder, sodat jy nie opruim moet tydens verwyder.

Let asseblief vertel het dit help

ongelukkig vbet is nog steeds baie onstabiel, dit gebeur ook op my site en ek het 'n VB-upgrade te maak om dit op te los. nou sien ek presies dieselfde ding hier ook, sodat sy vbet verwant

Uploaded met ImageShack.us
    Dit is van die onderwerp van hierdie draad. Vir 'n nuwe uitreiking nuwe draad oop. Kort - waarskynlik is dit nie 'n fout nie, en jy was net geblokkeer deur die vertaling verskaffer. Nie meer hier - Please open nuwe draad, as jy ondersteuning nodig het in hierdie gebied. Soos ek verstaan dit nie 'n saak, omdat jy tydens verwyder vBET.

Quote Originally Posted by vBET View Post
    Dit is 'n groot wenk. In werklikheid is hierdie navraag uitvoering tydens die opruim van bykomende Gebruikersgroepe. Ons was nie in staat is om dit te reproduseer nie, want ons was die toets vBET - jy het verander vBET, so hierdie gedrag is selfs nie 'n fout nie, net die oplos van probleme verwant aan jou persoonlike veranderinge in vBET. En dit is hoekom jy leeg () in jou soektog (geen vBET rolle was gevind en dié wat veronderstel is om te bestaan).

OK so om te verhoed dat hierdie probleem asseblief:
    1. Lêer oopmaak / Includes / vbenterprisetranslator_functions_usergroups.php
    2. Search:
    PHP Code:
    function vbet_removeDefaultLanguageGroups() { 
    3. Kommentaar of die hele liggaam - alles tot die sluiting} verwyder voor die funksie vbet_removeGroupFromMembers (Maar sonder dat dit)
    NOTA: hierdie wenk is nie getoets en dit word aanvaar dat jy reeds vBET bykomende rolle verwyder, sodat jy nie opruim moet tydens verwyder.

Let asseblief vertel het dit help
    Ek verwyder dit, maar wanneer ek probeer om te verwyder ..

Fatal error: Call to undefined funksie vbet_removeDefaultLanguageGroups () plugin.php (1522): eval () 'd code on line 14
    Laaste geredigeer deur tsak76; 05-10-11 op 16:53.

Ek verwyder dit, maar wanneer ek probeer om te verwyder ..

Fatal error: Call to undefined funksie vbet_removeDefaultLanguageGroups () plugin.php (1522): eval () 'd code on line 14
    Jy het nie veronderstel om die funksie te verwyder - net sy liggaam (sodat alles na die funksie handtekening en voor die sluiting}). Die funksie self het om te bly. Jammer as ek nie maak dit duidelik.
    Laaste geredigeer deur vBET; 06-10-11 op 00:46.

Het jy nog hulp nodig here of laaste reaksie toelaat dat die probleem op te los?

Geen antwoord - veronderstel dit is opgelos. As die probleem steeds bestaan asseblief net hier te skryf.

Page 2 van 2 FirstEerste 12

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •