BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 10 van 40

Thread: Groot Probleme met die vertaling

Hybrid View

Vorige Pos Previous Post   Next Post Volgende Pos
    Senior Member

Michael, ek tans is nie met behulp van Microsoft, het ek vBET Google te gebruik Slegs Detection Google API V2, Gebruik Google API V2, voor wat ek gebruik V1, loop die skakel vir Microsoft produseer nou 'n vertaling nie, maar sy sporadiese is, as jy dink dat jy sê dat hulle maandelikse perke dan natuurlik my grense nog nie herstel word tot 1 November.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Quote Originally Posted by Simon Lloyd View Post
    Michael, ek tans is nie met behulp van Microsoft, het ek vBET Google te gebruik Slegs Detection Google API V2, Gebruik Google API V2, voor wat ek gebruik V1, loop die skakel vir Microsoft produseer nou 'n vertaling nie, maar sy sporadiese is, as jy dink dat jy sê dat hulle maandelikse perke dan natuurlik my grense nog nie herstel word tot 1 November.
    Die grense is nie aan ons kant nie, maar op Microsoft kant nie. Inligting wat daar is 'n maandelikse limiet is van hier af: InvalidOperationException:: ID = 3644.V2_Json.TranslateArray.2485281C
    Ant jy is reg ek min fout gemaak - die volledige inligting is:
    volume beperkinge op die vrye gebruik, 4 miljoen karakters 'n maand en nie meer as 400K per uur
    So jy het ook uurlikse grense. Jammer vir n bietjie disinformasie - ek moet lees dit meer versigtig. Microsoft het 'n ander perke - vra Microsoft. Op die oomblik is ek is nie bewus is oor ander grense nie. As jy die fout boodskap vorm Microsoft dan beteken dit dat jy sommige van hul grense bereik. Asseblief kontak met Microsoft vir meer besonderhede - dit is hulle wat jou fout gee vir 'n gepaste versoek. Ek kan hulle nie verduidelik nie. Dit is 3rd party. In die geval van 'n verkeerde sleutel foutboodskap is anders as wat jy kan eenvoudig check nie.

Asseblief ook daarop dat dit nie moet wees 1 November nie - ons weet nie besonderhede oor wanneer nuwe tydperk begin. Is dit per kalendermaand, of dit is die som van die laaste 30 dae, of ander manier ... Het werklik geen idee hoe Microsoft beheer - vra Microsoft indien meer besonderhede is nodig. In elk geval as dit vorm die laaste 30 dae, dan is dit sou toelaat dat jy elke dag gemaak nuwe versoeke (as jy nie die hele beperking op een dag).
    Laaste geredigeer deur vBET; 04-10-11 op 00:15.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •