Ek verlang die nuutste weergawe van vBET 3.x vir vb3.x Vbet 3,5 Communique
Ek verlang die nuutste weergawe van vBET 3.x vir vb3.x Vbet 3,5 Communique
Ek kon maar dis 'n beta en jy sê jy dit nie gee ondersteuning vir dit en dit is ook nie goed vir my![]()
vir meer besonderhede: http://www.vbenterprisetranslator.co...html # post10304
Asseblief hierdie toets doen vir alle API wat jy gebruik-http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1728
Ek sal wanneer ek klaar is met die optimalisering van my databasis, ek is net API V1 gebruik as Ek het net vBET 3.4.1 geïnstalleer.
Ek het verdere probleme, die vbenterprisetranslatot.php is al my SVE-tyd gebruik, kontroleer asseblief hieronder:
PID ************ Eienaar Prioriteit CPU% Memory% Command
12.493 (spoor) (Kill) thecodec 0 - 104 - 0,5 / usr / bin / PHP / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
12.496 (spoor) (Dood) thecodec 0 - 72,0 - 0,5 / usr / bin / PHP / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
12.495 (spoor) (Dood) thecodec 0 - 67,0 - 0,5 / usr / bin / PHP / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
12.492 (spoor) (Dood) thecodec 0 - 42,0 - 0,6 / usr / bin / PHP / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
12.490 (spoor) (Dood) thecodec 0 - 23,5 - 0,6 / usr / bin / PHP / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
12.484 (spoor) (Dood) thecodec 0 - 11,7 - 0,6 / usr / bin / PHP / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
20.732 (spoor) (kill) MySQL 0 - 1,8 - 6,2 / usr / sbin / mysqld - basedir = / - datadir = / var / lib / MySQL - user = MySQL - PID-lêer = / var / lib / MySQL / server.thecodecage.com.pid Slaan oor-eksterne-locking -
Ek het 4 SVE's en dit is dood van my site nou dat dit nie kan kry vertalings!, Het ek die helfte van die vertalings versper en het nog steeds die kwessie!
Kan iemand help?
Laaste geredigeer deur Simon Lloyd; 01-10-11 op 19:29.
Gebruik asseblief een draad per een saak. Vir nuwe uitgawe gebruik ander draad. Kort - dit is nie vbenterprisetranslator_seo.php wat geheel jou hulpbronne neem - dit is geheel jou forum, want elke forum versoek gaan trought vbenterprisetranslator_seo.php wat slegs stel paar veranderlikes vir vbseo.php en sluit regtig versoek hulpbron. Jy stel jou hele forum verkeer na hierdie lêer deur jou htaccess lêer. So daar is geen probleem met hierdie lêer aan almal - dit is jou hele forum verbruik. Indien meer beskrywing in hierdie gebied nodig is - asseblief oop nuwe draad daarvoor of vind reeds bestaande. Een saak per een draad![]()
Ek het opgegradeer na die beta om te probeer om my probleme op te los, maar dit blyk dat ek nie kry vertalings van Microsoft nie?
Hier is die micorsoft toetsuitslag:
Ek het dubbel chaecked Ek het die MS ID korrek is!Begin vertaling toets MS
Toetsuitslag: ï »¿" InvalidOperationException:: ID = 3641.V2_Json.Translate.365033CA "
Toets fout:
Verbinding tyd (ms): 237,756103516
Laaste geredigeer deur Simon Lloyd; 01-10-11 op 20:56.
Ons monitor dit met die hoogste prioriteit en jou laat weet oor die resultate - miskien verander Microsoft die API As die operasie is nie erken. Nou is dit middernag in ons land, sodat ons sal môre begin, maar Radek kry info van my om dit so gou as moontlik te kontroleer.