BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 2 van 4 FirstEerste 1234 LaasteLast
Resultate 11 aan 20 van 40

Thread: Groot Probleme met die vertaling

Afgetree;)

Ek verlang die nuutste weergawe van vBET 3.x vir vb3.x Vbet 3,5 Communique

Senior Member

Ek kon maar dis 'n beta en jy sê jy dit nie gee ondersteuning vir dit en dit is ook nie goed vir my

Afgetree;)

Asseblief hierdie toets doen vir alle API wat jy gebruik-http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1728

Senior Member

Ek sal wanneer ek klaar is met die optimalisering van my databasis, ek is net API V1 gebruik as Ek het net vBET 3.4.1 geïnstalleer.

Senior Member

Quote Originally Posted by r.dziadusz View Post
    Asseblief hierdie toets doen vir alle API wat jy gebruik-http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1728
    Ja, ek hardloop dat die toets en het hierdie
    Begin vertaling toets G API V1
    Toetsuitslag: {"responseData": {"translatedText": "Powitanie"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
    Toets fout:

Senior Member

Ek het verdere probleme, die vbenterprisetranslatot.php is al my SVE-tyd gebruik, kontroleer asseblief hieronder:
    PID ************ Eienaar Prioriteit CPU% Memory% Command
    12.493 (spoor) (Kill) thecodec 0 - 104 - 0,5 / usr / bin / PHP / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12.496 (spoor) (Dood) thecodec 0 - 72,0 - 0,5 / usr / bin / PHP / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12.495 (spoor) (Dood) thecodec 0 - 67,0 - 0,5 / usr / bin / PHP / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12.492 (spoor) (Dood) thecodec 0 - 42,0 - 0,6 / usr / bin / PHP / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12.490 (spoor) (Dood) thecodec 0 - 23,5 - 0,6 / usr / bin / PHP / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12.484 (spoor) (Dood) thecodec 0 - 11,7 - 0,6 / usr / bin / PHP / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    20.732 (spoor) (kill) MySQL 0 - 1,8 - 6,2 / usr / sbin / mysqld - basedir = / - datadir = / var / lib / MySQL - user = MySQL - PID-lêer = / var / lib / MySQL / server.thecodecage.com.pid Slaan oor-eksterne-locking -

Ek het 4 SVE's en dit is dood van my site nou dat dit nie kan kry vertalings!, Het ek die helfte van die vertalings versper en het nog steeds die kwessie!

Kan iemand help?
    Laaste geredigeer deur Simon Lloyd; 01-10-11 op 19:29.

Senior Member

Ek het opgegradeer na die beta om te probeer om my probleme op te los, maar dit blyk dat ek nie kry vertalings van Microsoft nie?

Hier is die micorsoft toetsuitslag:
    Begin vertaling toets MS
    Toetsuitslag: ï »¿" InvalidOperationException:: ID = 3641.V2_Json.Translate.365033CA "
    Toets fout:
    Verbinding tyd (ms): 237,756103516
    Ek het dubbel chaecked Ek het die MS ID korrek is!
    Laaste geredigeer deur Simon Lloyd; 01-10-11 op 20:56.

Lid
    Plek
    http://harleyforum.se

Quote Originally Posted by Simon Lloyd View Post
    Hi, ek is van 'n paar dringende hulp nodig het, vind ek vandag dat sommige van die draad titels ontbreek, maar as ek tale dit lyk asof hulle (soms), check hier http: / / www .thecodecage.com/forumz/microsoft- excel-werkblad-funksies /] Microsoft Excel werkblad funksies wat jy lotsof drade Beginners name maar geen draad titels (goed miskien een of twee) sal sien, nou verander tale sê in Grieks jy die draad titels sal sien, verander na 'n ander taal en' n paar titels is verby en 'n paar te bly?!

Kan iemand help asb?
    Het presies dieselfde ding ... begin paar dae gelede. (Gratis weergawe 2.4.4)

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Quote Originally Posted by Simon Lloyd View Post
    Hi, ek is van 'n paar dringende hulp nodig het, vind ek vandag dat sommige van die draad titels ontbreek, maar as ek tale dit lyk asof hulle (soms), check hier Microsoft Excel werkblad funksies lotsof drade Beginners name maar geen draad titels (goed miskien een of twee) sal sien, nou verander tale sê in Grieks, het jy die draad titels sal sien, verander na 'n ander taal en' n paar titels is weg en 'n paar bly?!

Kan iemand help asb?
    Let asseblief daarop dat Google v1 meer beperkings op API-gebruik plaas, aangesien hulle voorberei om te sluit. En wat jy beskryf, lyk asof jy jou limiet bereik. Sommige titels (inhoud) word nie gewys nie omdat dit nie vertaal kan word nie. Sommige is OK, want jy het dit reeds kas. Let asseblief daarop dat die nuutste vBET-weergawe (tans gemerk as BETA as gevolg van baie veranderinge) dit moontlik maak om ander vertaling API - Betaalde Google v2 en steeds gratis Microsoft te gebruik. Dit kan u dus probleem oplos wat nie aan vBET-kant is nie, maar aan vertaalverskafferkant - Google berei net voor vir die sluiting van v1. Ons is almal ongelukkig as gevolg van die

Jy kan kyk besonderhede oor jou werklike Google vertaling deur die gebruik van googletest - kyk hier vir meer inligting: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1728

Page 2 van 4 FirstEerste 1234 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •