Ek verlang die nuutste weergawe van vBET 3.x vir vb3.x Vbet 3,5 Communique
Ek verlang die nuutste weergawe van vBET 3.x vir vb3.x Vbet 3,5 Communique
Ek kon maar dis 'n beta en jy sê jy dit nie gee ondersteuning vir dit en dit is ook nie goed vir my
vir meer besonderhede: http://www.vbenterprisetranslator.co...html # post10304
Asseblief hierdie toets doen vir alle API wat jy gebruik-http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1728
Ek sal wanneer ek klaar is met die optimalisering van my databasis, ek is net API V1 gebruik as Ek het net vBET 3.4.1 geïnstalleer.
Ek het verdere probleme, die vbenterprisetranslatot.php is al my SVE-tyd gebruik, kontroleer asseblief hieronder:
PID ************ Eienaar Prioriteit CPU% Memory% Command
12.493 (spoor) (Kill) thecodec 0 - 104 - 0,5 / usr / bin / PHP / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
12.496 (spoor) (Dood) thecodec 0 - 72,0 - 0,5 / usr / bin / PHP / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
12.495 (spoor) (Dood) thecodec 0 - 67,0 - 0,5 / usr / bin / PHP / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
12.492 (spoor) (Dood) thecodec 0 - 42,0 - 0,6 / usr / bin / PHP / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
12.490 (spoor) (Dood) thecodec 0 - 23,5 - 0,6 / usr / bin / PHP / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
12.484 (spoor) (Dood) thecodec 0 - 11,7 - 0,6 / usr / bin / PHP / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
20.732 (spoor) (kill) MySQL 0 - 1,8 - 6,2 / usr / sbin / mysqld - basedir = / - datadir = / var / lib / MySQL - user = MySQL - PID-lêer = / var / lib / MySQL / server.thecodecage.com.pid Slaan oor-eksterne-locking -
Ek het 4 SVE's en dit is dood van my site nou dat dit nie kan kry vertalings!, Het ek die helfte van die vertalings versper en het nog steeds die kwessie!
Kan iemand help?
Laaste geredigeer deur Simon Lloyd; 01-10-11 op 19:29.
Ek het opgegradeer na die beta om te probeer om my probleme op te los, maar dit blyk dat ek nie kry vertalings van Microsoft nie?
Hier is die micorsoft toetsuitslag:
Ek het dubbel chaecked Ek het die MS ID korrek is!Begin vertaling toets MS
Toetsuitslag: ï »¿" InvalidOperationException:: ID = 3641.V2_Json.Translate.365033CA "
Toets fout:
Verbinding tyd (ms): 237,756103516
Laaste geredigeer deur Simon Lloyd; 01-10-11 op 20:56.
Let asseblief daarop dat Google v1 meer beperkings op API-gebruik plaas, aangesien hulle voorberei om te sluit. En wat jy beskryf, lyk asof jy jou limiet bereik. Sommige titels (inhoud) word nie gewys nie omdat dit nie vertaal kan word nie. Sommige is OK, want jy het dit reeds kas. Let asseblief daarop dat die nuutste vBET-weergawe (tans gemerk as BETA as gevolg van baie veranderinge) dit moontlik maak om ander vertaling API - Betaalde Google v2 en steeds gratis Microsoft te gebruik. Dit kan u dus probleem oplos wat nie aan vBET-kant is nie, maar aan vertaalverskafferkant - Google berei net voor vir die sluiting van v1. Ons is almal ongelukkig as gevolg van die
Jy kan kyk besonderhede oor jou werklike Google vertaling deur die gebruik van googletest - kyk hier vir meer inligting: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1728