BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 3 van 4 FirstEerste 1234 LaasteLast
Resultate 21 aan 30 van 40

Thread: Groot Probleme met die vertaling

Senior Member

Dankie vir die antwoord Michael, maar as jy verder lees deur hierdie draad sou jy sien dat ek verdere probleme met vBET 3.4.1 en dan opgegradeer na die Beta, selfs met die beta + Google V2 Api, Google V1 Api en Microsoft ID hulle steeds die vertaling nie, ek het handmatig vertaal sommige nou, maar ek het verwag dat die vertalings wat verlore gegaan het weer verskyn wanneer jy betaal vir die uitslae, het ek my ondersteuning vir alle tale verminder tot ongeveer die helfte, slegs 7 tale is genoem tot dusver volgens Google API V2 stats en in net 40 minute ek het 100,000 karakters!

Senior Member

Ek het bygevoeg inligting Google API V2 as die opsporing, het ek probeer om Microsoft as opsporing en Google API V1 maar niemand die draad titels terug vertaal.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Quote Originally Posted by Simon Lloyd View Post
    Ek het verdere probleme, die vbenterprisetranslatot.php is al my SVE-tyd gebruik, kontroleer asseblief hieronder:
    PID ************ Eienaar Prioriteit CPU% Memory% Command
    12.493 (spoor) (Kill) thecodec 0 - 104 - 0,5 / usr / bin / PHP / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12.496 (spoor) (Dood) thecodec 0 - 72,0 - 0,5 / usr / bin / PHP / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12.495 (spoor) (Dood) thecodec 0 - 67,0 - 0,5 / usr / bin / PHP / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12.492 (spoor) (Dood) thecodec 0 - 42,0 - 0,6 / usr / bin / PHP / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12.490 (spoor) (Dood) thecodec 0 - 23,5 - 0,6 / usr / bin / PHP / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12.484 (spoor) (Dood) thecodec 0 - 11,7 - 0,6 / usr / bin / PHP / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    20.732 (spoor) (kill) MySQL 0 - 1,8 - 6,2 / usr / sbin / mysqld - basedir = / - datadir = / var / lib / MySQL - user = MySQL - PID-lêer = / var / lib / MySQL / server.thecodecage.com.pid Slaan oor-eksterne-locking -

Ek het 4 SVE's en dit is dood van my site nou dat dit nie kan kry vertalings!, Het ek die helfte van die vertalings versper en het nog steeds die kwessie!

Kan iemand help?

Gebruik asseblief een draad per een saak. Vir nuwe uitgawe gebruik ander draad. Kort - dit is nie vbenterprisetranslator_seo.php wat geheel jou hulpbronne neem - dit is geheel jou forum, want elke forum versoek gaan trought vbenterprisetranslator_seo.php wat slegs stel paar veranderlikes vir vbseo.php en sluit regtig versoek hulpbron. Jy stel jou hele forum verkeer na hierdie lêer deur jou htaccess lêer. So daar is geen probleem met hierdie lêer aan almal - dit is jou hele forum verbruik. Indien meer beskrywing in hierdie gebied nodig is - asseblief oop nuwe draad daarvoor of vind reeds bestaande. Een saak per een draad

Ek het opgegradeer na die beta om te probeer om my probleme op te los, maar dit blyk dat ek nie kry vertalings van Microsoft nie?

Hier is die micorsoft toetsuitslag:

Ek het dubbel chaecked Ek het die MS ID korrek is!
    Ons monitor dit met die hoogste prioriteit en jou laat weet oor die resultate - miskien verander Microsoft die API As die operasie is nie erken. Nou is dit middernag in ons land, sodat ons sal môre begin, maar Radek kry info van my om dit so gou as moontlik te kontroleer.

Quote Originally Posted by harleyforum.se View Post
    Het presies dieselfde ding ... begin paar dae gelede. (Gratis weergawe 2.4.4)
    Sien verduideliking hier: http://www.vbenterprisetranslator.co...html # post10379
    Dit is nie vBET - dit is Google v1 nuwe beperking - Google v1 is die voorbereiding van gesluit word. As jy nodig het om dit te bespreek meer jy jou eie draad oop in 'n vrye weergawe artikel.

Senior Member

Quote Originally Posted by vBET View Post
    Ons monitor dit met die hoogste prioriteit en jou laat weet oor die resultate - miskien verander Microsoft die API As die operasie is nie erken. Nou is dit middernag in ons land, sodat ons sal môre begin, maar Radek kry info van my om dit so gou as moontlik te kontroleer.
    Ok, sal wag om te hoor van julle, het ek hardloop dat die lêer baie keer, sal ek pm u die lêer skakels vir beide Google en MS op my site en jy hulle kan kliek wanneer jy wil

Dankie vir die antwoord Michael, maar as jy verder lees deur hierdie draad sou jy sien dat ek verdere probleme met vBET 3.4.1 en dan opgegradeer na die Beta, selfs met die beta + Google V2 Api, Google V1 Api en Microsoft ID hulle steeds die vertaling nie, ek het handmatig vertaal sommige nou, maar ek het verwag dat die vertalings wat verlore gegaan het weer verskyn wanneer jy betaal vir die uitslae, het ek my ondersteuning vir alle tale verminder tot ongeveer die helfte, slegs 7 tale is genoem tot dusver volgens Google API V2 stats en in net 40 minute ek het 100,000 karakters!
    Ja ek is nou daarop en ek het net gesien dat jy update bevestig om vBET 3.5.0 - dankie vir die herinnering
    As jy nie Google v1 gebruik meer word dit aanbeveel kas skoonmaker uit te skakel. In die stand Microsoft API en Google v2 API dit toegelaat word om die cache gestoor resultate so lank as wat jy nodig het.
    Asseblief ook oorweeg te sluit soveel bladsye as wat jy dink is nie relevant vir die vertaling - vBET kan te stel watter bladsye moet geïgnoreer word vir die vertaling.
    En natuurlik gebruik nog vry Microsoft API. Ek weet daar is nou 'n probleem - dit is' n Algemene wenk - sal ons werk om dit reg te stel.

Ek het bygevoeg inligting Google API V2 as die opsporing, het ek probeer om Microsoft as opsporing en Google API V1 maar niemand die draad titels terug vertaal.
    Let asseblief daarop dat die opsporing nie vertaal! Dit detect net taal-en draai boodskap in die BBCode as die boodskap is in ander tale. Die vertaling self gebeur wanneer dit nodig is. So opsporing opsies sal nie verander nie jou bladsy gedrag tydens generasie - opsporing gebruik word slegs wanneer nuwe boodskap kom.

Ok, sal wag om te hoor van julle, het ek hardloop dat die lêer baie keer, sal ek pm u die lêer skakels vir beide Google en MS op my site en jy hulle kan kliek wanneer jy wil
    Nuttig kan wees - danksy Vir ons is dit is regtig ook groot ongerief dat Google stel perke, maar dit is nie aan ons.
    Nog steeds jou probleem met Microsoft kan 'n fout wees, of wat verband hou met n paar veranderinge in die API (die boodskap sê dat die operasie is verkeerd). Dus het ons dit om seker te maak.

Senior Member

Hey jy moet nou in die bed Ek het geblokkeer alle bladsye wat voorheen dat ek nie vertaling nodig het. Op die oomblik stel ek net API V2 te gebruik, maar elke dag het 'n beperkte 100,000 karakters as gevolg om die koste.

Ek kas skoonmaker het na "Dissabled", ek wonder of dit is gestremd is as wat jy dalk gemis het die tikfout "Dissgestremd "toon in my admincp, maar miskien is die prop lyk vir" Afgeskakel "?

Page 3 van 4 FirstEerste 1234 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •