BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 5 van 5 FirstEerste ... 345
Resultate 41 aan 46 van 46

Thread: Meer probleme - Jy ry my mal.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Neem asseblief kennis dat vBET 3.5.0 is in Beta stadium en dit is duidelik beskryf in download afdeling:
    Aflaai Latest BETA (onstabiele) Weergawe vir vBulletin 3.x - vBET 3.5.0
    Dit is duidelik beskryf dat hierdie weergawe is onstabiel - almal Beta gebruik op eie risiko en hy is bewus daarvan dat dit onstabiel is.

Beta weergawe is n normale deel van elke die ontwikkeling van sagteware vBulletin en ander mods ook in beta weergawe vrygestel.

In die geval van sake - net in kennis stel dit aan ons, sodat ons kan oplos en as dit is van kritieke belang is om terug te gaan na die nuutste stabiele weergawe wat nog beskikbaar is in download afdeling

Quote Originally Posted by Snake View Post
    Dit is 'n vermorsing van tyd in elk geval, die MS-limiet is 4m karakters' n maand.

Toe ek v2 Google in staat gestel het, het ek gebruik 4m karakters in ongeveer 15 minute.

Selfs as ek wou $ 1000 betaal vir 50m karakters (maksimum per maand) van Google, id gebruik om hulle in die dae.

Hierdie mod is dood, tensy VBET kan 'n gratis manier om dit voort te sit.
    Quote Originally Posted by r.dziadusz View Post
    Soos ek gesê het ons is besig om op idees wat jou kan help om ons ons produk te verbeter elke dag, Is die probleem nog bestaan?
    Hier is wat ek dink.

MS limiet is reeds bereik.

So ...

Wat is die oplossing is daar nou? Ek het geen manier om te vertaal doen ek!
    Quote Originally Posted by r.dziadusz View Post
    As jy seker is jy is geblokkeer deur Google (indien nie van hier af wat jy kan doen Tet: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1728), Kan u skryf aan hulle te reaccess jou IP (Dit is ook in 'n post Ek het vir jou gesê), as jy sal gebruik word om nie net google "so hoofsaaklik Microsoft API bereik jy jou grense stadiger

Ook, onthou dat vbet nie kan verander nie Google / MS perke, nou maar ons verskaf ook Google API v2 vir kommersiële gebruikers, maar ons is op soek na 'n ander manier van die vertaling
    So, wat gebeur wanneer Google af v1 API?

Dan wat is die oplossing?

Dit is nie 'n lang termyn op te los, is dit.
    Ek wil my alternatiewe oplossing te deel

Ek dink hierdie mod sal nooit dood wees, en sal verder gaan as gevolg van sy basiese potensiaal: groter ons forum, verkeer en inkomste, en so lank vBulletin nog steeds gebruik word as die eerste keuse vir die forum sagteware. Daar sal altyd oplossing wees, en jy nie altyd alleen te wees

Ek is weer dui op my versoek om funksie:

Handleiding Editing Ander taal vertaling gevolg / leeg, deur admin

sy nie nodig enjin vertaling uit daar op alle (nie so breek enigiemand tos of beperking), net handmatig vertaling deur menslike onbeperk, veilige, en die beste vertaling gevolg, Afhangende van hoeveel die persoon wat die vertaling van abillity. Admin / personeel / moderators / lede kan deelnemende n letterlike vertaling te help

eintlik sedert nog nie hierdie funksie versoek verlede jaar nog in die bostaande draad, my en een van my personeel reeds gedoen vir 'n paar post, ongeveer 20,000 pos in' n paar maande handleiding vertaal is bygevoeg, sy werk saam met die Google Translate in die pos. Dit is nie volmaak metode, maar ek is genoeg tevrede is met dit, en almal verstaan die vertaling gevolg, totdat die funksie versoek hierbo gegee

So wysig ek net is die boodskap by admin / personeel, omdat hulle kan enigiemand pos wysig, en voeg dit onder die oorspronklike post, (verwyder die ruimte na '/ notranslate, en / quote) te maak dit werk in jou eie pos

[Quote]
    Dit is handleiding translate teks (of 'n handleiding vertaling van inligting beeld)
    [Notranslate]
    Jou handleiding translate teks hier
    [/ Notranslate]
    [/ Quote]

Die resultaat is soos hierdie

omdat die eksperiment en ervaring tot nou toe, my personeel het ook klein truuks, die handleiding vertaling 'n baie vinniger te maak, selfs ek nie besef dat dit voor, sodat daar geen probleem vir' n letterlike vertaling spoed vir my, indien hierdie funksie versoek gegee kan
    Laaste geredigeer deur basketmen; 30-09-11 op 18:48.

Hi. Ek het net lees die hele draad van die begin af en ook 'n bietjie meer info oor die kwessie.

Google Vertaling API v1 berei gesluit word, sodat hulle het meer beperkinge wat is nie verbasend nie - dit was maande gelede aangekondig.

Verwyder geheel jou kas was nie slim idee. Jy kan nou kla dat dit sal duur wees vir jou om te gor vertalings (wat jy reeds het gratis), maar dit is nutteloos - dit is Google Vertaling API v2 wat jy ons koste nie. Wys jou kla by Google. Hier kan ons net vertel dat ons jou mening opgemerk en ons het geen invloed op hierdie gebied.

Gebruik asseblief Microsoft tester om te bepaal wat is dit iets fout met jou Microsoft-verbinding. Indien nie, dan moet jy toegang tot die details stuur net soos Radek jou gevra om voor sodat ons in staat sal wees om om te kyk wat aangaan.

Ons sal graag enige ander vertaal API byvoeg wat diensbepalings daarvoor toelaat. vBET is reeds bereid om maklik nuwe vertaalverskaffers by te voeg. Wys asseblief enige een wat jy wil ondersteun word in vBET

Sê asseblief vir doen jy staal enige hulp nodig het in hierdie gebied? As die produk is reeds verwyder dan sal ek aanvaar dat daar is nie meer hulp nodig het in hierdie gebied - reg?

Senior Member

So, hoe jy van plan is om te diens nuwe kliënte Michael?

Hoe is dit ment groot nuwe forums van nuuts af te vertaal.

Jou sagteware is nou nutteloos, tensy jy wakker en vind 'n manier vir mense om dit te gebruik.

Honestly i dont care, ek kan vat dit of los.

Dit is jy wat nie meer 'n besigheid.

Dieselfde manier as wat tot nou toe. die vBET van baie begin bied vertalings van 'n eksterne vertaling verskaffer. Nou kan ons baie verskaffers ondersteun sodat ons diens ons kliënte nog beter as voorheen.
    Enigeen met behulp van vBET is bewus van eksterne vertaling en hy weet dat hy in staat wees om hierdie dienste gebruik te maak. Dit is ingesluit in vBET lisensie - ons is duidelik daaroor.

Wie is hulle? En waarom vra jy my oor ander besluite? As jy my vra oor wenke vir sulke forums hier is 'n paar:
    1. Voeg geïgnoreer bladsye soveel inhoud vBET as wat jy dink is nie belangrik vir vertalings
    2. Gebruik gratis vertaling eerste
    3. Om te verhoed dat die bereiking van vrye vertalings beperk te vinnig - limiet ondersteunde tale. Voeg nuwes wat van tyd tot tyd wanneer jou kas is vol.
    4. Selfs as jy betaal vertalings gebruik - beperk ondersteunde tale aan diegene wat jy dink is die belangrikste vir jou forum. En selfs dan beperk dit meer na tyd wat jy kan meer tale byvoeg as jy vind dat die koste is OK is vir jou.
    5. As jy nie Google Vertaling API v1 gebruik - duidelik nie jou databasis kas en skakel outomatiese skoonmaak, of ten minste verandering kas tyd om te veel langer te leef (vermy betaal vir dieselfde vertalings)
    6. Vermy vertaling van SPAM, deur middel van verifikasie van poste tot op daardie gepubliseer word.
    7. Soek ander vertaaldienste wat diensbepalings toelaat om dit by vBET te voeg en ons daarvan te laat weet - ons sal graag soveel as moontlik vertaal-API's ondersteun
    Dit is 'n paar wenke wat tot my gekom en nou.

Ons sagteware nog steeds dieselfde as voorheen (en selfs beter) so dit is baie nuttig. Dit kan duurder wees, maar dit is net so nuttig soos dit voorheen was en selfs meer, want ons nuwe funksies

Het jy hulp nodig het in hierdie draad?

Geen antwoord aanvaar dat nie meer hulp word hier benodig. In die geval as dit asseblief hier skryf, sal ons verander status weer oop te maak.

Page 5 van 5 FirstEerste ... 345

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •