Wanneer die gebruik van Microsoft vertaal bladsye 500 interne bediener fout!
Wanneer die gebruik van Microsoft vertaal bladsye 500 interne bediener fout!
Laaste geredigeer deur Snake; 28-09-11 op 16:56.
Dit is dringend. Google geblokkeer my vandag.
Ek kan nie bekostig om te betaal vir v2.
En wanneer ek nodig het van Microsoft opsie het dit nie die geval werk.
My bladsye is almal vertaling van leë met Google V1.
Ek moet hierdie vaste, asseblief so gou moontlik!
Ek kry 500 interne bediener fout by die vertaling van bladsye met mircosoft!
Het Google blok jy?, Ek het 'n soortgelyke probleem dat sommige draad titels ontbreek en vertaalde teks is leeg, maar as ek na verskillende tale die draad titel ... ens verskyn
Lyk asof hulle gedoen het, maar ek Recent verkwik my hele DB, ive so is die maak van 'n baie meer oproepe as normaal.
Dit is waarskynlik 'n 24 uur blok, maar dit nog steeds nie die geval help die Microsoft-opsie nie die geval werk.
Ek sien hierdie MOD sterf, MS opsie is beperk en Google is die diens weg te neem.
Ja, As deel ontbreek, is jy geblokkeer.
Hmmmm, 'n 24-uur-blok, ek wonder of dis die geval met my as die nou verbied Baidu spinnekop ongeveer 350 het op my webwerf by enigiemand tyd (' n mod om ontslae te raak van hulle gebou) blok hulle nie 'n enkele taal of alle vertalings ?
Daar gaan 'n betaalde vertaal diens wat in die nuutste weergawe van vBET ondersteun word.
As jy spinnekoppe verbod op die bladsye sal nooit geïndekseer, verslaan die punt.
Lol, het ek probeer om die betaalde, ek gebruik 1 miljoen karakters in 10 minute @ $ 20
As jy wil begin betaal $ 1000 vir die verkeer sy dan 'n oplossing wat ek dink.
Laaste geredigeer deur Snake; 28-09-11 op 17:58.
Re: die spinnekoppe, ek verstaan dit nie, maar Baidu spinnekoppe bring min verkeer, maar regtig kak oor jou bronne, so ek het nou verbod op die meeste Chinese en ander nonsens spinnekoppe:
Baidu
Ichiro Mobile
Soso
Sogou
PSbot
Yandex (Russiese yahoo)
Yeti
spinn3r
.... Ek kon gaan
Wel, as ek nie hierdie spesifieke vertalings terug te kry ek sal moet betaal gaan, maar my vertalings .. ens reeds rekening vir byna 12 miljoen URL's en 'n baie van my bladsye het' n baie van die inhoud, sodat ek kan sien my dumping ondersteuning vir die res van die wêreld op my forums, wat is 'n ware skande. Ek het nou net skoongemaak my caches (gas en databasis) en het 9Gb van die ruimte terug!
Wel, ek verkwik my kas wat was 6GB, en glo my, dat baie URL's wat jy cant v2 API, baie duisende bekostig.
Re die spinnekop se, is die bladsye slegs een keer word vertaal, so of Baidu doen dit of 'n gebruiker of Google maak geen verskil.
So blokkeer spinnekoppe, is sinneloos.
Ek hoop die MS API werk, maar ive Sommige wat die lees en sy beperk tot 50 oproepe 'n minuut wat ek hoogs twyfel is genoeg om die meeste forums te ondersteun.
Travel Aanhangers
Laaste geredigeer deur Snake; 24-10-12 op 20:36.
50 oproepe per minuut? Jeez, wat waarskynlik beteken dat die oorblywende 59,99 sekondes my forum kry nie vertalings!Wat is die reëls op die vertalings caching, weet jy?, Sou dit nie te sleg wees as ons die vertalings kan hou, beteken dit dat 'n verlangsaming in trnslations vir' n paar maande, maar dit sal eventualy inhaal!
Ek het 'n soortgelyke probleem met die vertaling na Engels (standaard) nie werk nie. As ek oorskakel na v2 dit werk vir 'n tweede, dan op die volgende bladsy laai dit nie. Iets is met Google Translate.