BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 4 van 4

Thread: Cpu probleem en stadiger forums, minder inkomste

Default Cpu probleem en stadiger forums, minder inkomste

Ek koop hierdie mod met die lisensie en verwag dat my adsense inkomste sal beter wees.
    Maar vir die afgelope 10 dae het my sites is so stadig dat my adsense inkomste word die helfte van ...
    Elke dag het ek 10 dolar minder income.So ek minstens 100 dollar verloor.
    Vir kleiner forums hierdie mod good.But sou word as jy het 'n 5 jaar oue groot forums, dan is dit jou CPU eet.
    My server is nie 'n slegte server.It het 4 GB rams.Although dit is baie sterk Ek het hierdie probleem.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Gemaak opset optimalisaties asseblief. As jy baie van die inhoud, dan is dit vertaal moet word, en baie van die nuwe skakels produseer baie van die nuwe verkeer. Let asseblief daarop dat is baie vinniger na die vertaling is Cached gegenereer. Eerste vertaling sal stadiger wees, want Google het om vir ons vertaalde tekste te gee. vBET is suksesvol gebruik word deur baie groot forums.

Ek sal skryf artikel oor vBET konfigurasies wat kan help om u vertalings gemaak minder duur (Ek sal die skakel in 'n nuwe reaksie hier voeg). Let asseblief daarop dat 3.3.0 sal baie van addisionele optimalisaties gestel sal dit nog vinniger en sodat hulpbronne duur (veral vir die kas en aansture).

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Hier het jy vrae oor die prestasie. Jy kan braak die instruksies (veral oor die verskaffing van minder vertalings aan die begin en die blokkering van robotte vir nie betrokke vertaal bladsye):
    http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html

Ook asseblief kyk hier om te glo dat die koop vBET was regtig 'n goeie besluit, selfs as jy nie geweet het hoe om dit te stel aan die begin nie:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html

Ons hoop dat die instruksies sal help en sal nog een keer - 3.3.0 baie ekstra performance verbeteringe met 'n nuwe kas stelsel sal (aparte tafels vir elke vertaling indekse kleiner en vinniger gemaak + beskou ons ondersteun 2e vlak kas) en die verbeterde doorverwijzing (liggies doodmaak toekomstige bladsy generasie as redirect reeds plaasvind - dit sal veilig jou CPU gaan nuwe poste in vertaal bladsye en die verandering van vertaling op die draad bladsye).

Bly asseblief by ons - ons sal ons bes doen om vBET by u behoeftes te pas

Senior Member

Ek sou aanbeveel jy net die top 10 internet-tale in staat stel om op die mees. Top Tien Internet Tale - World Internet Statistics

Wil jy dalk 'n blik op die optimalisering van jou bediener te neem. Ek het gevind vb Optimaliseer was ook 'n groot hulp. vB Tune 1.3.2 - vBulletin.org Forum

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •