BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 8 van 8

Thread: Running gas kas van 'n CDN?

Senior Member

Default Running gas kas van 'n CDN?

Ek het agtergekom dat daar letterlik miljoene van die lêers in die gas-lêer kas geskep word. Ek het gewonder of dit die moeite werd wees die versorging van hierdie lêers van 'n CDN' n bietjie bandwydte te spaar op die webbediener. Sou daar 'n maklike manier om dit te doen?

Ek is tans besig met die gebruik van 'n MAX CDN emmer. Ek hoef nie die gaste kas lêers te laai na die CDN nie, aangesien dit 'n spieël, maar dit sou' n ekstra mooi eienskap om te hê in plaas van net mirroring alles.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Let asseblief daarop dat die gas kas dien volle Cached lêers slegs aan gebruikers wat nie aangemeld is nie voor so 'n lêer vir die eerste keer gestroom het ons om te erken die gebruiker is aangemeld in die werklike stelsel. Ook wat jy nodig het om seker te maak dat alle gegenereerde lêers kom bykomende een. Let asseblief daarop dat vir belangrike bladsye by verstek kas tyd om te lewe is net 1 uur. En in die geval as jy erken dat sommige is Cached dan moet jy daar in sommige interne manier (kan nie deur die leser redirect, anders sal Google gaan mal) in plaas van die streaming van regte forum. Daar kan dus sekere kwessies. Veral erken dat vBET kas is werklike deur 'n lêer metadata, so is dit aanvaar dat die lêer bestaan in plaaslike lêer sisteem nou (nog steeds dit kan' n leë lêer om net metadata te hou).

Ek weet nie besonderhede van CDN - kan jy verwys na die bladsy met meer inligting daaroor? Op die oomblik het ek geen enought kennis te vertel presies hoe om dit te doen.

Senior Member

Die CDN wat ek gebruik is hier: CDN - inhoud lewer Netwerk dienste deur MaxCDN

Soos ek dit sien, dit is vir statiese inhoud. Guest kas is nie staties nie:
    1. Dit is slegs gebruik vir gaste
    2. Dit is heel dikwels verkwik (by verstek een keer per uur)

Ek stel voor die vraag te stel MaxCDN oor die beperkings en die moontlikheid om dit te gebruik in so 'n geval.

Senior Member

Hul diens kan gebruik word om 'n lêer bewaarplaas, die meganisme is net om daar te wees om op te laai en aflaai van hul "drive". Iets soos Amazon S3 kan 'n beter opsie vir hierdie word aangesien dit nie noodwendig nie versprei kan word na verskillende bedieners nie. Ek dink die belangrikste ding is dat die gas kas neem soveel spasie op my server dat dit duurder om alles te rugsteun. Net die Russiese gids is 23GB voordat ek dit skoongemaak het.

Jy kan kas directory weglaat tydens Friends of uit te skakel Guest kas vir 'n paar bladsye. Iets vir iets - jy gebruik meer hardeskyf (wat is goedkoop) en dank dat minder geheue en verwerker. Guest kas caches volle HTML uitvoer - dit is waarom dit in die spasie op die hardeskyf is duur, en dit is waarom dit so groot is vir jou geheue en verwerker.

Oor stoor dit in 'n buite-bediener - Ons ondersteun nie dit nou. Ons kan jou help gee wenke oor hoe dit werk nou en waar om te kyk, as jy wil wysiging te doen.

Senior Member

Ek dink die hoofrede vir die wat dinge op te slaan op 'n CDN is spoed (die bediener sal nader aan die gebruiker), en wanneer lêers soos hierdie is in my lêer stelsel gestoor word, hulle gaan na die rugsteun dryf, wat kan duur, veral wanneer jy die stoor gigs van lêers wat jy hoef nie te rugsteun.
    Laaste geredigeer deur tavenger5; 22-09-11 op 23:11.

Senior Member

FYI voordat ek begin met die verwydering van die kas dopgehou my vbet_guestcache gids was oor 280g. Dit is 'n baie ruimte vir een aansoek te neem. Nie te praat Ek het net 10 vertalings aangeskakel.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •