BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 12

Thread: vBET 4.4.2 Released

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Default vBET 4.4.2 Released

Hi

Ek weet ons het beplan om eerste vBET3.x vry te stel, maar Google het reeds nuwe Vertaling API v2 (betaal een) gegee, so ons moes ons planne vir werklike situasie aanneem. vBET 3.x sal daardie veranderinge in volgende vrystelling hê

So is hierdie weergawe voeg ondersteuning vir Google Vertaling API v2. Op die oomblik is dit 3 Vertaling API ondersteun:
    • Google Vertaling API v1 (slegs beskikbaar tot 1 Desember 2011)
    • Google Vertaling API v2 (betaal een)
    • Microsoft Vertaling API (gratis)

Op die oomblik as jy wil betaal Google API te gebruik, dan moet jy draai op Google Vertaling API v2 met die hand op die oomblik (Admin CP-> vBET-> Vertaling Verskaffers> Gebruik Google API v2. Na 1 Desember sal ons hierdie opsie te verwyder, aangesien daar sal geen keuse meer wees nie.

Aangesien hierdie vrystelling vir nuwe installasies verstek vBET-konfigurasie slegs gratis tale gebruik - so diegene wat deur Microsoft Translation API ondersteun word. Ook by verstek kas tyd om te lewe is 90 dae (aangesien Google Translation API v1 nie by verstek gebruik word nie, het ons nie 15 dae kaslimiet nie - steeds in parameterbeskrywing is daar nie oor hierdie beperking vir Google Translation API v1-gebruikers nie). Ook nuwe opsie is beskikbaar vir kas skoonmaak - jy kan vertel watter tabelle skoongemaak moet word. Dankie dit is dat u gratis en betaalde vertalings wil hê, u kan kas skoongemaak het vir gratis vertalings en dit op hoogte hou van groeiende kwaliteit. Terselfdertyd sal u nie vertalings verwyder waarvoor u betaal het nie, dus hoef u nie oor en oor te betaal vir dieselfde vertaling nie Dit is ook verstek vBET-konfigurasie - so slegs tabelle vir Microsoft-vertalings word nou skoongemaak. As jy steeds Google Translation API v1 gebruik, skakel asseblief skoonmaak vir die res van tale aan om Google Sekrestawwe te respekteer (15 dae kaslimiet).

Let asseblief daarop dat die nuwe standaard waardes vir ou parameters het geen impak op die forums tydens die werk (jy sal jou ou waarde). Nog vir die nuwe parameters (soos wat tafels moet skoongemaak word) jy sal hê ons standaard waardes, want jy het geen vorige waarde.

Dus, in kort woorde: hierdie uitgawe is bereid om te gee jou vrye vertalings en kan deur die veranderende opset al 53 tale te ondersteun.

Nuut:
    • Ondersteuning vir Google Vertaling API v2
    • Konfigurasie vir cache skoonmaak (wat tale moet skoongemaak word)

Wysigings:
    • Standaard vBET opset voorberei vir die vrye vertalings

Bugs gerectificeerd:

Senior Member

Great! As ek upgrad van vb3 te vb4 vbet4 te gebruik, sal my kas het om weer te begin?
    Laaste geredigeer deur Snake; 01-09-11 op 22:00.

Quote Originally Posted by Snake View Post
    Great! As ek upgrad van vb3 te vb4 vbet4 te gebruik, sal my kas het om weer te begin?
    Nee - kas sal bly soos dit is. Just gemaak update weer te installeer nie (verwyder nie en installeer weer - tydens verwyder al die kas-tafels laat val). Neem asseblief kennis dat vBET3.x ook sal ondersteun Microsoft Vertaling API en Google Vertaling API v2 - Dit is ons grootste prioriteit op die oomblik So jy het nie die hele vBulletin en al jou plugins net vir te werk.

Tog as jy die lisensie vir vBulletin 4.x Ek persoonlik dink dat dit redelik goed enjin en dit is die moeite werd om te werk (net gereed wees vir kwessies ), maar moenie dit net vir vBET nuwe vertalings doen nie - ons sal dit aan jou gee in die volgende vBET3.x vrylating.

Text automatically translated from: Russian to: Afrikaans
    Translated text
    en hoe om 'n forum op vBulletin 3.8.7 Prompt ??((( (gratis weergawe)
    Original text

Afgetree;)

Hi,
    Hou lees oor vBulletin 3.x van hier af vB3 algemene besprekings - vBulletin.org Forum, En as jy wil om te vra oor die gratis weergawe van ons produk vBET vir vBulletin 3.x, maak asseblief nuwe draad in Gratis weergawe vBET2.3.x

Senior Member

Waar kan ek inligting op die betaalde diens by Google? Hoeveel dit sal kos, en hoe om dit op te stel deur hulle? Dankie.

Senior Member

Quote Originally Posted by Taurus View Post
    Waar kan ek inligting op die betaalde diens by Google? Hoeveel dit sal kos, en hoe om dit op te stel deur hulle? Dankie.
    Neem 'n blik hier Betaalde weergawe van Google Translate API nou oop is vir besigheid - Google Translate Blog dit kan werk baie duur vir forums, hulle gaan om $ 0,05 per 500 woorde aan te kla!

Ek het net 'n gemiddelde draad 9 poste, Insluitende al die postbit teks was daar 3456 woorde wat gelykstaande is aan $ 1,76!, So is vertaal gaan 'n absolute fortuin kos!

Is die gratis API gaan heeltemal? is daar 'n alternatief soos Alta se bablefish?
    Laaste geredigeer deur Simon Lloyd; 04-09-11 op 18:28. Rede: Ekstra koste berekening!

Senior Member

Hou asseblief in gedagte die koste wat ek hierbo gegee het is net vir een vertaling.

Quote Originally Posted by Simon Lloyd View Post
    Neem 'n blik hier Betaalde weergawe van Google Translate API nou oop is vir besigheid - Google Translate Blog dit kan werk baie duur vir forums, hulle gaan om $ 0,05 per 500 woorde aan te kla!

Ek het net 'n gemiddelde draad 9 poste, Insluitende al die postbit teks was daar 3456 woorde wat gelykstaande is aan $ 1,76!, So is vertaal gaan 'n absolute fortuin kos!

Is die gratis API gaan heeltemal? is daar 'n alternatief soos Alta se bablefish?
    Hier is gedetailleerde pryse vir Google Vertaling API v2: Pryse en terme van Diens - Google Translate API V2 - Google Code
    Dit is $ 20,00 per 1 000 000 karakters. Dit is in karakters tel nie in woorde.

Ook is daar geen tyd limiet vir die caching van Google Vertaling API v2 resultate. So jy hoef nie te betaal oor en oor vir dieselfde vertaling. So jou berekeninge mis een ding - dat na die vertaling van die 1ste draad, vBET reeds het Cached sinne vir statiese GUI elemente. Ook volgens jou resultaat jy het in 'n draad 9 poste met' n opsomming bedrag van karakters 17 600 - dit maak gemiddelde byna 2 000 karakters per pos. Dit is nie algemene voorbeeld. Baie poste het minder as 60 karakters (net soos jou vorige post). Byvoorbeeld hierdie baie antwoord het minder as 1300 karakters, en dit is 'n lang antwoord soos vir baie forums. Natuurlik is daar geen enige reël, maar ek dink dat jy jouself bang tot die dood deur die gebruik van slegs een voorbeeld, wat nie te dikwels vir baie forums.

In elk geval - die prys soos pryse nie - dit is na Google hoe hulle wil hê om hul dienste te verkoop en aan die gebruikers sal hulle gebruik om die dienste of nie.

In reaksie op die vraag oor die gratis alternatief - Ja - vBET4.x ondersteun reeds heeltemal gratis Microsoft Vertaling API - Dit nie ondersteun soveel tale as Google, maar dit is nog steeds 35 tale. So vBET kliënte kan geniet vrye vertalings selfs nadat Google vertaling API v1 sal gesluit word. Ten minste so lank Microsoft Vertaling API is gratis, maar hier is ons ook bereid om te ontwikkel - vBET maak dit nou maklik om nuwe vertaling API te voeg.
    Laaste geredigeer deur vBET; 04-09-11 op 19:36.

Senior Member

Michael, Dankie vir die gedetailleerde reaksie, ek verstaan wat jy probeer sê, maar ongelukkig is die voorbeeld wat ek gegee het, is baie algemeen in my forums, ek het baie nog baie meer.

Ek is bly dat as ek probeer om Google se betaalde diens en dit werk uit te duur, ek sal nog steeds BA in staat is om vertalings aan te bied in my forums

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •