BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 5 van 5

Thread: met behulp van 1 beeld in plaas van 52

Default met behulp van 1 beeld in plaas van 52

wanneer ek alle tale gebruik, dit sal die prestasie van my site raak met meer requist van 52 beelde, elke beeld vir elke taal

Ek lees somthing voor hoe om 1 beeld bevat alle icaons of vlae beelde te gebruik, maar ek vergeet waar
    anywhy
    dit is soos wat yahoo.com gebruik in sy linkerkant wat toon 'n baie skakels na sy dienste, maar met behulp van' n beeld vir alle ikone wat hulle toon

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Dankie vir jou boodskap. Op die oomblik sien ons baie van die probleme met hierdie benadering. As ons slegs 'n beeld dan sal dit nie moontlik om te kies watter vlae jy aktief wil hê.

Ook 52 klein beelde nie invloed op jou prestasie so veel as wat jy kan dink. 1 blaaiers kas beelde, sodat dié wat nie elke keer afgelaai. 2 Dit is statiese inhoud sodat dit nie veel bediener hulpbronne gebruik slegs jou bandwydte gebruik.

Ons is oop vir idees. As jy nog idee hoe 'n beeld probleem op te los en steeds toelaat om te kies wat tale forum wil ondersteun sal ons kyk na hierdie digter. Op die oomblik so 'n benadering sal ontaard werklike vBET funksionaliteite.

Ja, dit sal nie die klik vir elke taal beïnvloed, behalwe ons nodig het om 'n ander beeld om te wys ehen die reg om links lnaguage dit wys die vlag
    Daarom moet ons die 2 prente
    een vir links na regs en die ander regs na links

Ek sal kyk vir die artikel verduidelik hoe om dit te gebruik

Daar is meer - sommige uitlegte het nie genoeg plek nie en om beelde te draai. Dit sal nie moontlik wees indien slegs 'n beeld sal gegenereer word.

Gedoen het. Ingesluit sal word in die volgende uitgawe Oplossing:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...ss-sprite.html

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •