BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 4 van 4

Thread: Kan ek afskakel vbet in blog?

Default Kan ek afskakel vbet in blog?

Ek het 'n besondere opset in my VB4 waar die forum is op die site.com / forum en blog is op blog.site.com en elke gebruiker profiele is op [gebruikersnaam] site.com en hul blog op [gebruikersnaam]. Site com / blog (Dit word gedoen deur vBSEO).

Ek het probeer om op 'n toets-bediener jou gratis vBET v2, maar die blogs en profiles kan nie vertaal word nie, so ek wil afskakel in daardie bladsye. Is dit moontlik?

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Ja, jy kan afskakel blogs in volle weergawe met behulp van Admin CP -> vBET -> Vertaling Options -> Ignoreer URL's - Jy kan bloot te stel daar "/ Blog.
    Dit sal nie werk vir die gebruiker profiele, want daar is geen gemeenskaplike URL deel (behalwe .site.com, maar dit sou alles te ignoreer). Klein vBET kode verandering sal die probleem op te los (in die plek waar Ignoreer URL is nagegaan wat ons kan kontroleer, is dit ook Profiel bladsy van die gebruik van THIS_SCRIPT waarde).

Ignoreer URL's opsie is nie beskikbaar in 'n vrye weergawe.

Junior lid
    Plek
    http://yuforum.net

Admin CP -> vBET -> vertaal geleenthede -> Ignoreer URL's

Sê asseblief vir my ... hoe om die spesifieke forum te ignoreer (s) un vBET 4.4.x ... voorbeeld hiervan ... hierdie forum ...

Ek het sowat 140 openbare forums ... en ek wil net die helfte van my raad te vertaal ... slegs 'n paar gesprek forums ... oor die 70 forums ...

Ek moet al hierdie 70 forums in ... Ignoreer URL's ... of wat?

Sal goed wees om nuwe funksie by te voeg ... Sluit / Verban forums ... Forum IDS geskei deur kommas ... of kies (Ctrl + kliek) heks forums insluit of uitsluit ...

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Op die oomblik is vBET ondersteun ignoreer deur die deel van die URL. Vir die funksie versoeke, asseblief nuwe draad oop in die funksie versoek afdeling.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •