ook wanneer jy sien dat die groep die skakel van die draad sal wees:
http://www.vbenterprisetranslator.co...gtitle% 5D.html
Dankie vir die nota - ons sal dit regmaak.
Gerectificeerd - sal ingesluit word in 3.3.0
As die boodskap van die groep het langtitle BBCode dan oorspronklike teks sal vertoon word in die URL. Natuurlik sal dit op bladsy vertaal word. Kyk hier vir exmple:
http://www.vbenterprisetranslator.co...s/yahoooh.html
dit is nie vas nie
sien die url lang
dit sal dieselfde wees vir alle tale
Vertaal deur vBulletin Foundation (vBET)
en wat abot die laaste 2 antwoorde van my in hierdie draad
die laaste UGO is deur 'n vinnige antwoord en ek het in Engels en dit werk perfek uit sonder enige vlag
maar sien die antwoord pefore dit Ek gebruik die antwoord post en dit sal die Engelse teks toon in die vlag gebied, selfs dit is Engels
enige verduidelik
Dit is vas en werk net so beskryf:
"As die boodskap van die groep het langtitle BBCode dan oorspronklike teks sal vertoon word in die URL"
Dit het so te wees nie, aangesien vBSEO nie groepbesprekings in 'n goeie wyse ondersteuning - dit beteken dat jy URL kan verander as jy wil (solank as voorvoegsel is OK) en daar sal nr 301 lei. As gevolg van dat ons nie kan ondersteun vertaling daar, anders sou dit in werking duplisering van inhoud. Dit is veilig in die geval van poste - daar vBSEO aansture as URL nie korrek is nie.
Ja en baie eenvoudig - Google beweer dat dit in ArabiesOp hierdie forum het ons 'n Google-besluit te aanvaar indien dit in 0,1% seker daaroor nie. Maar ek dink jy reeds weet hoe dit werk ...
Ook, daar is regtig teks in Arabies - onder die URLOns is nie die een wat Google algoritmes maak - moet asseblief nie die boodskapper skiet nie
Jou 2de boodskap het nie skakel met Arabiese - dit is skoon Engels en Google erken dit gepas. In die eerste een wat jy gebruik stand - Engels en Arabies. Dit blyk dat Google dit is meer Arabies as Engels.
Moet asseblief nie verander nie die eerste boodskap - ek sal dit nou gebruik om te toets die invoeging van die oorspronklike teks deur JavaScript - dit blyk dat daar 'n probleem met hierdie boodskap en ek wil dit op te los voordat die produksie (vBET 3.3.0 is wat vandag in' n paar uur).
EDIT:
OK - getoets en reggestel(JavaScript kwessie)
Laaste geredigeer deur vBET; 17-01-10 op 16:19.