BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 4 van 4

Thread: die gebruik van geolocation of ip2location en ander voorstelle

Default die gebruik van geolocation of ip2location en ander voorstelle

Ek het vuur jakkals in Arabies so toe ek jou site besoek my sal redirect in Arabies lang>> Dit is OK
    maar ek het ook Internet Explorer gebruik in die Engelse weergawe, en dit sal jou werf gebruik in die Engelse weergawe
    is daar weg abilit toe te voeg tot hierdie bykomende faktor te maak deur gebruik te maak van geololcation of ip2location wat ook lang-keuse van die beste standaard verhoog Bezoeker dat die eerste keer besoek van die hoof webwerf

'n ander ding:
    Ek requist die beeld van die gebruik taal highlite in vertaalde bladsy

ook vir die wat vir my belangrik:
    wanneer gebruiker kies die standaard oorspronklike taal van die werf
    deur die standaard wat hy moet kry wanneer gebruik die webwerf sonder enige vertaling, en hy wil om te antwoord of draad te voeg: die taal-opsie is by verstek vir hom: voeg nie taal BBKodes

ook:
    vinnige antwoord in die groep disscussion ek dit sien, is nie ondersteun

en daar is 'n paar foute wat ek daaroor geskryf het:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...n-bug-url.html

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Dankie vir jou mening en voorstelle. Hou elke voorstel / bug verslag in 'n aparte draad - dit sal die bestuur van dié wat baie makliker te maak. En daar is ook nie nodig om te wys op die ander jou drade - ons sien hulle en ons lees elke pos in hierdie forum

Oor jou voorstelle:
    - Geologiese ligging: as jy reeds opgemerk het ons met behulp van browser settings en ons ding is om diegene wat beter pas, aangesien mense kan word van die huis en as jy gaan vir 2 weke 'n ander land is dit nie beteken dat jy outomaties weet wat hulle s'n taal Ook dit sou raak nie net prestasie nie, maar ook ons kyk na hoe dit robots kruip jou bladsy kan beïnvloed. Soos ons weet robots gebruik nie taal koekies, maar ek het die IP's wat dui op 'n bietjie leiding. Is jy seker jy wil robot word getrek lei?
    - Hoogtepunt beelde: bygevoeg TODO lys
    - Standaard dieselfde taal as taal van die forum: in so 'n geval opsies BBCode by te voeg knik vertoon op alle (dit het nie sin nie want sy taal is dieselfde advertensie taal van die forum) - so ek verstaan nie die probleem nie. Kan jy dit beskryf meer?
    - Vinnige antwoord vir groepbespreking: TODO lys bygevoeg. Ek dink dit behoort reeds ondersteun word nie, maar daar kan fout wees, of mis ons iewers in groepbespreking. OK sal wees in 3.3.0.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Aktiewe vlag hoogtepunt gedoen - sal ingesluit word in 3.3.0

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •