BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 3 van 3

Thread: Fatar fout na installeer

Junior lid

Arrow Fatar fout na installeer

Hi, ek verwyder gratis 2.4.4

en geïnstalleer, geconfigureerd 4.x volgens te readme

Ek kry hierdie fout, wanneer ek probeer forum om toegang te verkry of te vertaal in CMS:

Waarskuwing: require_once ([pad] / includes / vbenterprisetranslator_class_friendlyURL.php) [function.require een keer]: failed to open stream: Geen so 'n lêer of gids in [pad] / includes / class_friendly_url.php (287): eval () " D kode op lyn 4

Fatale fout: require_once () [function.require]: misluk die opening van '/ home2/muscleta/public_html/---muscle---/includes/vbenterprisetranslator_class_friendlyURL.php "(include_path ='.:/ usr/lib64/php vereis: / usr / lib / PHP ') in / home2/muscleta/public_html/---muscle---/includes/class_friendly_url.php (287): eval () "D kode op lyn 4
    Laaste geredigeer deur vforum; 19-07-11 op 21:31.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Maak seker dat jy al die nodige inhoud vorm vBET pakket opgelaai na jou forum. Dit lyk asof jy die lêer mis. Maak seker dat jy het opgelaai lêer / Includes / vbenterprisetranslator_class_friendlyURL.php. As jy nie asseblief PM my toegang tot die details vir Admin CP en FTP - Ek sal kyk wat daar aangaan.
    Laaste geredigeer deur vBET; 19-07-11 op 17:45.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Soos jy beskryf in die PM die kwessie is weg - dit was jou FTP-kliënt skuld wat die name van lêers in klein letters verander. So ek is die sluiting van hierdie draad. In die geval van ander kwessies, skep een draad per een probleem

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •