BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 4 van 4

Thread: Hulp nodig het die skryf van 'n Gebruikersgroep Wiki bladsy vir VBET die gebruik van

Lightbulb Hulp nodig het die skryf van 'n Gebruikersgroep Wiki bladsy vir VBET die gebruik van

Ek wil 'n wiki bladsy te skep
    vertaling - BLiNC Magazine:: BASE-spring, Skydiving, en Paragliding

Dat my gebruikers kan lees wat hulle sal help om te verstaan hoe om VBET te gebruik.
    Die meeste van my gebruikers is nie-tegniese, sodat die bladsy werklik generiese te word. Maar moet die bladsy ook vertaal soos ek reeds 10 + tale slaan my site.

Vir almal wat wil help, kan ons almal deel van hierdie waardevolle hulpbron.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Hi

Eerste - instel vBET outomaties taal te erken. Jy sal die opsie in vBET opsies in Admin CP. Ek kan nie nou sê sal dit werk met die wiki inhoud - dit hang af toepaslike hakies gebruik word, maar dit finaal sal werk vir alle vBulletin nuwe inhoud (poste, blogs, groep kommentaar, en so aan).

Wanneer taal opsporing werk - net gebruikers in hul eie taal en vBET skryf (met behulp van Google API) punte gepas die boodskap.

Ook asseblief kyk hier vir artikel oor vBET BBKodes: http://www.vbenterprisetranslator.co...e-support.html

ho jy gebruik vaultwiki te

ontsagwekkende jy vbet werk in vaultwiki bladsye kan maak, is ek aanskakel vbet in vaultwiki bladsye, omdat vbet is nie werk in vaultwiki bladsye

kan jy deel jou htaccess asseblief? so miskien kan ons dit beter

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Integrasie instruksies vir die Vault wiki: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html

In die geval van enige probleme met die integrasie - skryf asseblief daar

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •