BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 15

Thread: Fatale fout: Kan nie redeclare vbseo_thread_seotitle () (nog nie gesluit)

Exclamation Fatale fout: Kan nie redeclare vbseo_thread_seotitle () (nog nie gesluit)

Jammer, maar dit is nie gesluit.

Soos ek gesê het, ek het die lêer verander (sien die kode hieronder) en foto's (en ja, ek overwrote die ou een).

Code:
    if (!function_exists("vbseo_thread_seotitle")) {
    function vbseo_thread_seotitle(&$vbseo_gcache_thread)
    {
    global $vbphrase;
    if (!isset($vbseo_gcache_thread['seotitle']))
    {
    $ttl = ($vbseo_gcache_thread['title'] ? $vbseo_gcache_thread['title'] : $vbseo_gcache_thread['threadtitle']);
    if(VBSEO_URL_THREAD_PREFIX && 
    ($prefid = $vbseo_gcache_thread['prefixid']) )
    $ttl = (VBSEO_URL_THREAD_PREFIX_NAME ? $vbphrase["prefix_".$prefid."_title_plain"] : $prefid) . ' ' . $ttl;
    $vbseo_gcache_thread['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ttl);
    }
    }
    }
    Ek het die vBSEO opsie Hou nie-Engelse karakters in 'n URL
    Vervang die "Meta Keywords inhoud? is afgeskakel.

Link Type is ingestel op: VBSEO_URI

htaccess inskrywings is bygevoeg

Code:
    Options +FollowSymLinks
    RewriteEngine On
    RewriteBase /

RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.patientenfragen\.net$
    RewriteRule (.*) http://www.patientenfragen.net/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^/?(en|de)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/index.php [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(en|de)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|chat|cron|vbseo_sitemap)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
    opgelaai en die fout word vertoon.

So my advies gee

Dankie

StarBuG
    Laaste geredigeer deur StarBuG; 12-12-09 op 10:54.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Die enigste rede waarom hierdie kommunikeer kan vertoon word, is dat vbseo_thread_seotitle funksie is twee keer verklaar. Dit is waarom dit nodig is om hierdie een IF-stelling te voeg. Alle ander konfigurasies het niks te na met hierdie probleem.

Maak asseblief seker dat nadat veranderinge wat jy opgelaai lêer op 'n gepaste plek (ek weet jy geskryf het jy nou net gedoen het, kyk of dit op die bediener kant het dit wat dit nodig het).

As jy 100% seker is, dan moet jy PM toegang tot my besonderhede na jou FTP.

FTP-toegang nie moontlik is nie, jammer.
    Laat my weet wat jy nodig het om te weet en ek sal dit voorsien.

Ek het die lêer geheg as zip argief.

Ek hack vBulletin lêers vir byna 10 jaar lank.
    Die toevoeging van twee lyn van kodes is nie dat harde wat jy ken.

Daar moet 'n probleem iewers anders

PS: Die lêer wat ek aangeheg het ek afgelaai van my lewe forum oor 20sek gelede
    PPS: Ek het vBSEO 3.3.1 hardloop en net opgegradeer tot 3.3.2. Dieselfde probleem daar na die veranderinge.
    PPP's: my charset is: ISO-8859-1 (Duits) Ek hoop dat dit nie 'n probleem
    Laaste geredigeer deur StarBuG; 12-12-09 op 19:11.

Ok ek het gevind dat 'n gedeeltelike oplossing vir die probleem.

My karakterstel was met hoofletters (ISO-8859-1)
    Nadat ek dit verander na al laer geval vBET werke behalwe vir die vernaamste forum bladsy.
    (Jy moet die volgende insluit wat in jou handleiding of die kode verander sodat dit werk ook met hoofletters )

Ek het eers gedink die inskrywings in Definieer Homepage Aliassen was die probleem,
    Maar selfs sonder inskrywings die forum tuisblad het, het dieselfde fout boodskap.

In die besonder:
    As Definieer Homepage Aliassen is leeg, slegs Engels (die vertaling domain.de / en / as hoof forum bladsy) werk
    my taal (domain.de) gee die fout.

As ek die inskrywings index.php en index.php? aan Definieer Homepage Aliassen dan die / en / deel kry gestreepte van die URL en beide Engels en Duits nie werk nie.

Asseblief raad

PS: verlaat Definieer Homepage Aliassen leë gee my 'n bietjie maag pyn, want dit is 'n ernstige PR lek as 3 vernaamste forum URL's (index.php, index.php? en /) teenwoordig
    Laaste geredigeer deur StarBuG; 12-12-09 op 19:53.

Hi.

Oor onderste en boonste geval - dit het saak net vir UTF-8 karakterstel en dit is in die handleiding beskryf. Jou verander het niks te doen met "Kan nie redeclare vbseo_thread_seotitle ()"- Want jy is in PHP vir so lank jy jou indink dat hierdie kommunikeer duidelik sê dat die funksie was reeds verklaar ANC kan nie redeclared word So dit moet wees toeval nie, maar die goeie boodskap dat jy nie hierdie probleem nie.

Oor die nuwe een. Let asseblief seker te maak dat jy 'n goeie vBET konfigurasie en htaccess - veral wanneer jou forum is in' n URL in subdirectory. vBET opsies in die hoof kategorie is belangrik - Gaan die en lees beskrywings gebruik nie as dit nie gepas is nie.
    Ek kan nie vertel baie meer sedert jy het nie die fout boodskap, of werklike forum URL het. PM my adres van jou forum, sodat ek in staat sal wees om om hierdie gedrag te sien.

Hi

My Forum is www.patientenfragen.net
    Die forum word nie uitgevoer in 'n subdirectory.

Die belangrikste instellings is:

Google API sleutel (probleem met en sonder die sleutel)
    Taal van die forum: Duits
    forum gids: leeg
    forum hoof domein: leeg
    skakel tipe: VBSEO_URI
    vertaling skakel tipes: Maak URL's volgens SEO skakel konsensus (dws 'n / en / adres')
    hou dopgehou: leeg

. Htaccess
    # Comment die volgende reël (voeg "# 'aan die begin)
    # Mod_rewrite funksies uit te skakel.
    # Let wel: jy nog steeds nodig om die hak te skakel in
    # Die vBSEO beheer paneel url te stop herskryf.
    Opsies FollowSymLinks
    RewriteEngine

# Sommige bedieners vereis die Rewritebase richtlijn te wees
    # Aangeskakel (verwyder "# 'aan die begin te aktiveer)
    # Let wel: As dit aangeskakel is, moet jy die pad
    # Aan jou wortel vB gids (dws RewriteBase / forums /)
    RewriteBase /

RewriteCond% {nog iets nie duidelik} ^ www \\. Patientenfragen \\ netto $
    RewriteRule (.*) http://www.patientenfragen.net/ $ 1 [L, R = 301]

RewriteRule ^ /?? (En | de) / $ vbenterprisetranslator_seo.php vbet_lang = $ 1 en getrek het = / index.php [L, QSA]
    RewriteRule ^ / (nl |? Die )/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php vbet_lang = $ 1 & getrek het = / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI} (admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
    RewriteRule ^ ((argief /)?(.* \\ PHP (/.*)?))$. Vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}-f!
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}-D!
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^ (admincp | modcp | clientscript | cpstyles | beelde) /
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (XML |.? Txt) (\\ GZ))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

RewriteCond% {REQUEST_URI} (admincp / | modcp / | chat | cron | vbseo_sitemap | mrdump)!
    RewriteRule ^ ((argief /)?(.* \\ PHP (/.*)?))$. Vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}-f!
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}-D!
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} / (admincp | modcp | clientscript | cpstyles | beelde) /
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]
    Ek kan nie jou wys die gedrag lewe, want dan is my forum nie wil werk nie vir daardie tyd.

Asseblief raad

PS: ek getoets boonste en onderste geval het en nog steeds werk. Weet nie waarom dit beter gewerk het na die eerste verandering.

Oor hoekom dit nie werk na die eerste charset verandering - soos ek geskryf het was dit toeval, ek het 'n paar teorieë wat gebeur dan (ek weet dat jy dit hanteer - dié ale slegs algemene teorieë oor sulke kwessie nie oor jou en jou saak):
    - Lêer verander kan word in die verkeerde manier
    - Lêer kan opgelaai word voor veranderinge is gered
    - Lêer kan opgelaai word na die bediener in die verkeerde gids, so vBSEO sien nog die ou een
    - Bediener kry dom en ignoreer dat die nuwe weergawe van die lêer voorkom wat nog werk op die ou een (dit soms gebeur - goed genees stoor die lêer weer en weer oplaai)

Maar die punt is - hierdie deel is nou besig

Oor die werklike probleem - nou vBET is gedeaktiveer, so ek is nie in staat is om gedrag te sien. Is dit moontlik dat jy dit op en wys nie vlae (persoonlike plek) - sodat gebruikers nie daarheen te gaan nie en ek sal in staat wees om dit handmatig te kontroleer?

Jou vBET opset lyk ok te wees, ook. Htaccess lêer. Een forum het iets soortgelyks, maar hulle gemors iets in vBSEO konfigurasie en vBSEO personeel vaste dit. Maak asseblief seker nie vBSEO kan mors deur persoonlike aansture. Jy kan ook nie kommentaar te lewer "RewriteBase /" help - maar dit is net skiet.

Op die oomblik kan ek nie vertel meer. Ek sal hê om dit te sien en miskien sal ek toegang nodig om meer ondersteuning te bied. Ten minste gee my fout te kommunikeer wat jy sien wanneer jy wil hoofblad te vertaal. Ook asseblief daarop let dat jy nie moet voeg by die URL taal van jou standaard taal van die forum (dit hoef nie op hierdie manier te werk - vir standaard wat jy net normale skakels).

Ek is ook bietjie verlore met jou probleem beskrywing wat is die rede waarom raak dit sou baie beter wees. As jy bewus is oor sekuriteit probleme, dan moet jy kan 'n tydelike rekeninge vir ondersteuning of gemaak toets forum met dieselfde opset. Ons sal graag ons volle steun, maar jy het ons toe te laat vir hierdie. Op die oomblik kan ons net raai wat regtig gebeur.
    Laaste geredigeer deur vBET; 13-12-09 op 20:43.

En nog 'n skoot - kyk op jou standaard vBSEO reëls probeer om te verander:
    Code:
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    Aan:
    Code:
    RewriteRule ^(.+)$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

Die fout boodskap wat ek kry op die hoof bladsy

Fatale fout: Kan nie redeclare vbseo_thread_seotitle () (voorheen verklaar in / pad / vbenterprisetranslator_seo.php: 40) in / pad / vbenterprisetranslator_seo.php op reël 43
    Ek kan nie in staat om hierdie gedrag te demonstreer aan jou, want dan is my forum nie wil werk nie, selfs wanneer vlae verwyder word.
    Die fout is altyd teenwoordig op die forum bladsy, met en sonder vertaling. Alle ander bladsye werk boete.
    Ek kan sien die sub-forums, drade in beide tale so op die einde vBET werk goed.
    Eers toe ek probeer om die vernaamste forum bladsy wat www.patientenfragen.net die fout toon en die bladsy nie laai.
    Dit maak nie saak as ek dit via domein regstreeks of die vertaalde weergawe toegang www.patientenfragen.net/en/
    My hoof taal (wat is domain.net nie domain.net / de /) sowel as die Engelse vertaling is nie werk nie wanneer htaccess veranderinge is teenwoordig.

Jou htaccess voorstel nie help nie.
    Ook die verwydering van rewritebase nie doen die truuk.

My vBSEO persoonlike herschrijfregels is:
    "^ Indeks \\ PHP \\? Bladsy = Regeln '=>' regeln.html"
    "^ Indeks \\ PHP \\? Bladsy = impressum '=>' impressum.html"
    "^ Indeks \\ PHP \\? Bladsy = AGB '=>' nutzungsbedingungen.html"
    "^ Indeks \\ PHP \\? Bladsy = Conditions '=>' datenschutzerklaerung.html"
    "^ Indeks \\ PHP \\? Bladsy = notfallnummern '=>' notfallnummern.html"
    "^ Indeks \\ PHP \\? = Links '=>' links.html"
    "^ Indeks \\ PHP \\? Bladsy = impfkalender '=>' impfkalender.html"
    '^ Werbung \\ PHP. "=>" Werbung.html "

"^ Vbglossar \\ PHP \\ DO = showcat & catid = (\\ d +) & cattitle =(.*)'=>' Lexikon / $ 2 -? $ 1 /"
    "^ Vbglossar \\ PHP." => "Lexikon / '

"^ Private \\ PHP \\? Doen = showpm & pmid = (\\ d +) '=>' private-Nachrichten / $ 1.html '
    "^ Private \\ PHP." => "Privaat-Nachrichten / '

"^ Faq \\ PHP \\. FAQ = vb_faq '=>' hilfe / vBulletin / '
    "^ Faq \\. Php $ '=>' Hilfe / '

"^ Kalender \\. Php $ '=>' Kalender / '
    "^ Kalender \\ PHP \\.? C = 1 '=>' Kalender / '
    '^ Kalender \\ PHP \\. (K = 1 &)? Doen nie = (display. +?)(& jaar =)?$' =>' Kalender / $ 2 / NF] '
    'Kalender \\ PHP \\. (K = 1 &)? Nojs = 1' => 'Kalender / nojs / NF]'
    'Kalender \\ PHP \\. (K = 1 &)? Doen nie = (display. +?) En nojs = 1' => 'Kalender / $ 2/nojs / NF]'
    'Kalender \\ PHP \\. (K = 1 &)? Week = (\\ d +) & nojs = 1' => 'kalender/woche- $ 2/nojs / NF]'
    'Kalender \\ PHP \\. (K = 1 &)? Maand = (\\ d +) en jaar = (\\ d +) en nojs = 1' => 'Kalender / $ 3 / $ 2/nojs / NF]'
    '^ Kalender \\ PHP \\ doen = getinfo & (c = 1 &) dag = (\\ d +) -.?? (\\ D +) - (\\ d +) (& C = 1) $?' => 'Kalender / $ 2 / $ 3 / $ 4 / '
    "^ Kalender \\ PHP \\.? Doen = getinfo & e = (\\ d +) (& dag = [0-9 \\ -]+)?(& c = 1)? $ '=>' Kalender/ereignis- $ 1 /"
    '^ Kalender \\ PHP \\.? (S =&)?( c = 1 &)? (Week = &)? Maand = (\\ d +) en jaar = (\\ +) (& c = 1)? (En = displaymonth doen)? $ '=>' kalender / $ 5 / $ 4 / "
    "^ Kalender \\ PHP \\ c = 1 & week = (\\ d +) (& doen = displayweek & maand =.+?)?$' => 'kalender/woche- $ 1 /"
    Gee jou toegang tot my lewe site is nie moontlik vir sekuriteitsredes, jammer (selfs Jelsoft-personeel gaan nie toegang kry van my nie).

Laat my weet watter infos wat jy nodig het en ek is gelukkig om hulle aan u te voorsien.

Ek kan u 'n e-pos my vbseo_all.xml instellings as wat jy dink dit is' n vbseo konflik. Stuur vir my jou e-pos via PM
    Laaste geredigeer deur StarBuG; 14-12-09 op 09:55.

As ek Force Forum Root as Homepage? aan GEEN dan patientenfragen.net / en / werk
    sowel as patientenfragen.net / en / index.php

egter patientenfragen.net (Duits, die hoof-taal) nog steeds nie werk nie (fout boodskap sien hierbo)

MAAR patientenfragen.net / index.php werk

Meer idees?

As jy MSN of ICQ stuur vir my jou ID en ek kan jou wys op die gedrag van lewe

PS:
    Ek wil nie index.php of index.php te gebruik?

Ek verwyder hulle uit Definieer Homepage Aliassen toe ek geïnstalleer vBET maar ek hou nie daarvan nie.
    Verandering wat vir die toekoms.
    Dit is 'n ernstige PR lek kwessie!
    Laaste geredigeer deur StarBuG; 14-12-09 op 10:15.

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •