Soos ek sien daar is nog steeds probleem met redeclaring funksie. Ek kan nie kyk wat presies gebeur, maar as jy die toepaslike veranderinge in vBSEO lêer soos in die handleiding, beskryf dan die enigste idee om op hierdie oomblik wat ek het, is dat sommige reël jy sit terug na vbenterprisetranslator_seo.php lêer - dit moet nie gebeur en Ek kan nie sien hoe dit moontlik is, maar sonder om Ek het geen ander idees nou.

Te vbenterprisetranslator_seo.php gaan en het dieselfde uitgawe vir includes / functions_vbseo_createurl.php - so funksie vbseo_thread_seotitle vind en stel die indien klousule rondom dit. Sê asseblief vir my help dit.

Ek verstaan jou veiligheid kwessies - maar julle kan nog steeds forum kopie te maak - die meeste inhoud verwyder en laat net 'n paar domkop boodskappe. Wat ons nodig het om jou te help, is om te gaan na die presiese verstellings op die presiese bediener en kyk wat gebeur en vind uit waarom. vBET deur baie forums gebruik - sulke dinge gebeur nêrens anders nie, so ongelukkig is ons nie in staat is om jou antwoord uit die hand selfs as ons sou baie bly wees om jou te help.

Oor Definieer Homepage Aliassen - Ons sal 'n paar eksperimente in hierdie gebied. Soos ek onthou vBSEO freaks as redirect is gemaak net na "/", so ons moet gemaak interne lei na jeug (dit is nie gesien het die leser) - definieer jou aliasse sal omschakeling lus gemaak. Ons sal dit seker weer en sien hoe om dit te vermy, maar onthou asseblief dat dit nou praat jy funksionaliteit van ander mod en ons is nie verantwoordelik vir die gedrag nie - ons gee pad te integreer met vBSEO, maar nog steeds wat gebeur binnekant van vBSEO dit gebeur binnekant van vBSEO ... Bygevoeg in TODO lys as hierdie kwessie weer te ondersoek. Ook asseblief probeer om sulke aliasse in htaccess onder vBET reëls te definieer - so dit sal gee jou 301 lei vermy lekkasies en vBET sal steeds in staat wees om te werk nie, want dit sou wees voordat dit nie na (in vBSEO wat gemaak sou 301 vir vBET versoek) . Maar asseblief hou op met sulke eksperimente totdat ons vBET werk goed op jou forum.