OK so. Ek was verlore, want in die vorige boodskap het ek gesien dat dit is vir personeellede wat nie vir alle lede. So ek was nie seker wat dit werklik behoort te bestaan nie.
Nou kan ek verstaan (jammer as jy dit geskryf het en het om dit te herhaal).
Jou versoek om dit te uniek is vir jou spesifieke forum ingesluit word in die amptelike vrystelling. Dus het ons nie van plan om dit in te sluit in vBET. Veral met outomaties opsporing in staat gestel dit is regtig nie nodig nie, en soos gesê Albert Einstein "dinge moet so eenvoudig as moontlik, maar nie eenvoudiger". Ons is van mening dat die gee van sodanige knoppie sal slegs verwar gebruikers wat sal dink dat hulle moet dit in die geval van die skryf in die Katalaans te klik. En dit verlaag die bruikbaarheid van die forum. Eenvoudige oplossings - soos om net te skryf wat jy wil en laat die stelsel omgee vir die res - is beter vir gebruikers in ons mening.
Maar ons kan jou help om so 'n knoppie by te voeg.
Soos ek reeds geskryf het, dit sal maklik wees as jy reeds bestaande funksies gebruik en net die voorkoms daarvan verander. So vBET weet reeds hoe om te draai in die lang BBCode, volgens die addisionele insette van die redakteur. Al wat jy werklik nodig het het, is die voorkoms van dit te verander (ons het radio knoppie, jy wil net die knoppie) en sluit dit altyd (sluit ons in die besonder toestand).
So - jy reeds weet hoe om die knoppie by te voeg as toon beeld sluit in die eerste pos. Wat jy ook nodig het is om:
1. sluit verborge veld:
Code:
<input id="vbet_addbbcodes" type="hidden" name="vbet_postInLanguage" value="0">
2. Sluit eenvoudige Java script wat sal daar Katalaans kode (nie getoets) stel:
Code:
<script language="javascript">
function vbet_setCatalan(){
document.getElementById("vbet_addbbcodes").setAttribute("value", "ca");
return false;
}
</script>
Let asseblief daarop dat jy kan dit meer kompleks te laat set / ongezet die knoppie
3. Voer die Java Script funksie wanneer die knoppie word gebruik. So in jou knoppie voeg:
Code:
onClick="vbet_setCatalan()"
As jy wil nie meer komplekse funksie te maak (wat in staat sal wees om ook aan ongezet waarde) nie, dan kan jy net aan die funksie liggaam in onClick kenmerk en sluit nie java script as 'n funksie by.
Let asseblief daarop dat as jy dit wil hê use jy veronderstel hierdie knoppie by te voeg as skakel knoppie, sodat die gebruiker sal weet, is dit reeds aangeskakel is of nie. Dit sou al baie makliker as wat jy wil daar boks in plaas van die knoppie by te voeg, maar met die knoppie is dit ook moontlik om dit te maak, net meer kompleks as wat jy wil om dit te reg te maak (sodat die opstel en unsetting)
Let asseblief daarop dat die verandering sigbaar sal wees nadat die gebruiker verbind boodskap - so dit sal gebruik word op die bediener kant.
Wil jy dit om te werk op die leser kant, dan is jy hoef absoluut nie 1 stap - net Java Script funksie (verbonde aan knoppie), wat deur ID (of deur die struktuur as jy nie kan voorspel redakteur ID) redakteur teks area en add to inhoud van die opening en sluiting van lang BBCode. In so 'n geval het jy ook nie hoef te bekommer oor enige skakel knoppie (gebruiker sal net sien dat dit reeds bygevoeg in redakteur). Net jy moet nagaan is dit reeds toegedraai word (wat die teks begin met die lang BBCode) en klik op die knoppie ignoreer in so 'n geval (om te verhoed dat met die toedraai van' n paar keer).
Sê asseblief vir doen jy hulp nodig het hier. Indien ja - asseblief waar veral vertel.