BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 3 123 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 21

Thread: Het Hoe om 'n redakteur knoppie vir die produk BBcodes instel?

Default Het Hoe om 'n redakteur knoppie vir die produk BBcodes instel?

Ek woon in 'n tweetalige gebied wat deel Spaans en Katalaans as tale.

Spaans is as standaard taal van die forum, maar baie gebruikers kan kontekstueel van uit Spaans in Katalaans verander afhangende van watter draad / forums besoek.

Baie gebruikers sal wins van 'n knoppie boodskap editor wat wil net Katalaans produk BBcodes voeg in die gewenste boodskappe.

[Lang = af] .... [/ Lang]

Ek het probeer om saam te voeg hierdie knoppie met die hand, maar die teks is slegs plaas in die boodskap (BBcodes) en nie uitgevoer word as die produk opdrag.

Is daar 'n eenvoudige oplossing vir hierdie?

Laaste geredigeer deur forosmb; 16-07-11 op 14:56.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Daar is moontlik eenvoudige oplossings vir die probleem wat jy het:
    1. Skakel die outomatiese taal opsporing (vBET opsies in Admin CP) - gebruikers sal net boodskappe skryf en vBET sal ondeursigtig dit in lang BBCode outomaties
    2. Force gebruikers van hul standaard taal (ook die opsie in vBET) in te stel wanneer die gebruiker het sy standaard ander taal dat die forum taal dan voeg outomaties vBET redakteur BBCode opsie (nie soos knoppie, maar soos radio knoppie - wrap in die taal of nie) - jy kan sien hoe dit werk selfs op ons forum nie - net aan jou standaard taal anders as Engels (gebruik User CP).

Sê asseblief vir u meer hulp nodig?

Geen antwoord nie - oorweeg opgelos. Indien nie, skryf asseblief hier

Dankie vir jou antwoord.

Nie een van daardie oplossings aan te pas 100% aan my behoeftes alhoewel.

Ek wil nie te dwing my gebruikers taal te kies in die profiel, soos die meeste van hulle verander na die skryf van taal onder drade of onderwerpe.

Daarbenewens het Google outomaties taal spoor nie pas. Dit is slegs van toepassing op Posts Tagged as [lang] en met die meeste van die gebruikers sonder profiel taal opgedra hierdie manier is nie funksioneel.

Ek het nog 'n relevante kwessie, wat is dat wanneer' n taal gekies word dit in die profiel kan teruggekeer word na "nie gekies nie". Ek dring daarop aan my gebruikers hoef nie 'n vaste taal gebruik of profiel (dit is' n ware tweetalige konteks), en na die toets van die opset sien hulle 'n vaste asignation dat hulle kan terugkeer. Ons het nodig om 'n oplossing vir dit.

My voorstel van taal tag knoppie op die editor is meer buigsaam en bied functionlity meer "op aanvraag" aan die gebruikers van my oogpunt.

Jy moet ook bewus wees dat die byvoeging van sekondêre Gebruikersgroepe die manier om jou produk raak baie algemeen gebruikersgroep albums opset. "0" standaard vir albums beeld grootte beteken onbeperkte grootte, en overides enige ander moontlik by gebruikersgroep album preset. Dit is deel van vBulletin gebruikersgroep meganika, maar dit sou die beste wees om die nuwe taal Gebruikersgroepe te skep met 'n paar vaste geen oneindige grootte album toestemming.

Dankie vir u ondersteuning.

Google outomaties spoor werk slegs vir boodskappe wat nie tagged as [lang] (daar is geen behoefte om te kyk of dit is reeds nie). Dit is geïmplementeer [lang] vir die gebruiker boodskap outomaties te stel en dit werk vir alle gebruikers maak nie saak dat hulle hul standaard taal het of nie. Jy verkeerd verstaan hoe dit werk. As jy dink dit werk jou nie verkeerd forum - Please open nuwe draad vir 'n nuwe uitreiking.

Asseblief nuwe drade oop vir jou nuwe kwessies - dit sal toelaat dat ons jou probleme op te afsonderlik manage en skoon kwessie geskiedenis hou. Ons is nie in staat is om baie aangeleenthede te bestuur in 'n draad. So moet asseblief oop nuwe drade vir gebruikersgroep kwessie en 'n outomatiese spoor as jy dink is die werk van fout op jou forum.

Neem asseblief kennis dat die byvoeging van die knoppie vir die taal BBCode het 'n paar kwessies. Wil jy regtig om jou gebruikers te dwing om elke keer die knoppie te kliek en kies een van 53 tale, vind dit natuurlik eerste op so 'n lang lys. Let asseblief daarop dat die werklike oplossing nie aandete sodanige probleem. En dit is gedoen in die doel om so 'n probleem te vermy. Ook so "op aanvraag" funksie het geen doel op. Wie sal skryf sy boodskappe in verskillende tale? Elke boodskap in die verskillende taal-en elke keer kies in watter boodskap dit is? ... Het jy al ooit as iemand dit wil hê is beter outomaties opsporing te gebruik vir hierdie as krag gebruiker om dit self te kies.

Jy wil nie aan jou gebruiker standaard taal te stel dwing nie, maar wil dwing hom om dit te doen elke keer as hy die boodskap skryf? ... Ook jy hoef nie te dwing jou gebruiker standaard taal te stel, gebruik asseblief outomatiese taal opsporing. Dit is ontwerp vir sulke gevalle, en dit is OK. Jy verkeerd verstaan hoe dit werk.

Gebruikers standaard taal is nie standaard vBulletin taalgebruik nie. Dit het geen invloed op enigiets nie, maar die redaksie. Waarom jy dit wil ongezet?

Ek hoef nie knoppies vir 53 tale, net vir een nie implisiete een.
    En ek sou nie die gebruiker van krag tot enigiets. In die ergste geval kan ek myself wysig en voeg tags met 'n eenvoudige kliek, nou onbekostigbaar.

Ek sal draad oop op 'n outomatiese vertaling probleem as dit is inderdaad nie werk nie OK in my forum.

So as jy wil dit net vir een taal dan asseblief daarop let dat vBET outomaties voeg iets soos dit. As die gebruiker gekies het sy standaard taal en dit is dat die taal van die forum standaard, dan vBET sal toevoeg aan elke redakteur opsie wat jou sal toelaat om outomaties ondeursigtig gebruiker boodskap in die lang BBCode. Dit is nie die knoppie maar radio knoppie - om om te draai op (dit is by verstek) of dit afskakel. Jy kan sien hoe dit werk op ons forum deur die instelling van jou standaard taal anders as Engels.

Wanneer dit dan gebruik redakteur stuur addisionele inligting aan die bediener. Dit is parameter met die naam vbet_postInLanguage en die waarde van taal-kode wat in lang BBCode ingesluit word. So as jy wil jou eie knoppie te stel dan kan jy deur die redakteur vorm stuur hierdie inligting wanneer knoppie is, of jy kan definieer knoppie met die kliënt kant logika (Java script) wat sal draai / oop maak in die editor wanneer knoppie is / ongezet. Dit lyk vir onnozele glimlacht te stel / ongezet waarde vir verborge vbet_postInLanguage veld (wat jy met jou knoppie kan byvoeg).
    Dit sal nie enige Java skrifte teen almal as jou knoppie sal boks veld (in plaas van verborge watter waarde deur die knoppie stel). Dit lyk na die maklikste manier om te word - vBET wanneer kry hierdie parameter stel sal sorg oor die toedraai van die boodskap in die lang BBCode op die bediener kant

Ek gaan vir jou nuwe drade om jou ander sake te ondersteun nie. Het jy behoefte aan meer ondersteuning met hierdie een?

Dankie vir u ondersteuning. Ek kan nie sien die radio knoppie taal keuse in my 3.7.3 weergawe forum.I "sal probeer om it.We hanteer in elk geval 'n komplekse situasie aktiveer. Die meeste tweetalige gebruikers nie wil enige post vertaal onder beide goed bekend languages.But wat ons nodig het om te merk in een of ander manier Katalaans poste vertalings slegs sommige Spaanse sprekers users.In parallel met outomatiese opsporing te bied om te sien, wil ons voordeel vir 'n keuse van "zero" vlag nie wat jou sal vermy enige translltion user.That manier beide Katalaans en Spaanse poste sou verskyn in die oorspronklike weergawes en die enigste buitelander en nie tweetalig lesers sou vertaling aktivering van die forum.I vereis Apreciate jou produk en ek dink 'n groot taak. Ek moet erken ons behoeftes is mooi eienaardige, maar ons wil hê dat gebruikers regtig gemaklik met die taal opset van die werf word.

Ek sien lyn feeds verloor het by die redigering van inskrywings in hierdie forum.

As jy wil 0 vlag te hê, dan gebruik asseblief notranslate BBCode dit sal nie vertaal word nie - dit beteken nie aan enige taal. Oorweeg dit asseblief, is dit wat jy regtig wil nie - as jy ondersteun ook ander tale (nie net diegene 2) dan is daar baie boodskappe sal glad nie vertaal.

Dit is 'n voorbeeld van die gebruik van notranslate BBCode: This will not be translated at all

Ook moet die vertaling vir die tweetalige gebruikers nie 'n probleem - jy het ingesluit oorspronklike boodskap.

As jy byvoorbeeld boodskappe in Katalaans nie oor taal X vertaal is nie (maar vir ander vertaal) WAN dan sal jy moet:
    1. die boodskappe wat gemerk as Katalaans
    2. vBET kode vir die BBCode hantering verander deur die byvoeging van voorwaarde wat oorspronklike teks ruil vir hierdie vertaling paar.

Page 1 van 3 123 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •