BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 5 van 5

Thread: Verskuif na die nuwe bediener Site gewoond Werk

Red face Verskuif na die nuwe bediener Site gewoond Werk

Ek het my webwerf na 'n nuwe bediener geskuif En Forum laai nie met VBET aan nie , werk net goed nadat ek die inprop gedeaktiveer het en inhoud van .htaccess verwyder het, vreemd, maar admincp werk goed met plugin op , 'n ander ding wat ek gratis weergawe op 'n ander webwerf geïnstalleer het dieselfde bediener dit werk sonder probleme

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Meer presies te wees - wat beteken dit beteken nie werk nie? Het jy 'leë bladsy? Het jy leë bladsye in plaas van die teks? Sien jy 'n fout boodskap of kry so in die pos? Wat gebeur?

Ook na die verandering van bediener maak asseblief seker dat jy aan al die vereistes in die nuwe omgewing aan te pas: http://www.vbenterprisetranslator.co...faq.html # post7

hou net laai Dit nie gebeur nie met gratis weergawe slegs betaal weergawe, ek het suphp op die bediener geïnstalleer is dat die rede?
    Laaste geredigeer deur bhanuprasad1981; 12-12-09 op 18:13.

Cool

Dubbel post jammer
    Laaste geredigeer deur bhanuprasad1981; 12-12-09 op 18:13.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Quote Originally Posted by bhanuprasad1981 View Post
    hou net laai Dit nie gebeur nie met gratis weergawe slegs betaal weergawe, ek het suphp op die bediener geïnstalleer is dat die rede?
    Ons is nie bewus van enige kwessies tussen vBET en suphp.

Kan u weer vBET-lêers probeer oorlaai en weer 'n produklêer invoer? Miskien raak Apache op 'n nuwe bediener verward

Asseblief PM my URL na jou forum en toegang tot die details om te FTP en Admin CP. Ek sal kyk wat gaan daar aan.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •