BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 8 van 8

Thread: 'N amateur hier

Banned

Default 'N amateur hier

Hi, ek is wat belangstel vBET om te koop. Ek is net bekend met phpBB en nie eintlik nog vBulletin. Die enigste rede hoekom ek sal vBulletin koop is vir vBET. Daar is nie iets soos hierdie vir ander forums is daar?

My belangstelling in vBET is, want ek wil my poste in Engels in baie tale vertaal en vir die vertaalde poste permanent. Dit is my verstaan van wat is so goed oor vBET is in vergelyking. Is ek reg?

My grootste bekommernis is die kwessie van of die forum (en alle tale) by Google en ander soekenjins geïndekseer word. Ek is nie 'n kenner in al hierdie nie, maar gelees het wat jou forum program lyk om te doen in stryd is sommige van googles reëls en dus is daar dalk die nadelige gevolge in die lang termyn. Is dit so?

Ook, as ek wil vBET te koop, doen jy dink dat 'n mooi newbie soos ek, wat het regtig nie vBulletin gebruik (net phpBB) en weet nie veel programmering in staat sou wees om' n eenvoudige vBulletin + vBET te kry en hardloop? Ek sien so baie tegniese vrae wat ek nie wil hê om te konfronteer nie - as ek doen om dit op te los, kan ek net sowel ophou van die begin af, want ek weet dat ek nie in staat sal wees om om dit te doen.

Ook moet ek VBSEO te kry?

Dankie.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Op die oomblik vBET werk net op vBulletin.

Ja vBET sal jou plasings in verskillende tale vertaal. Hy sal ook meer doen. U gebruikers sal in enige ondersteunde tale kan plaas en u sal dit sien soos in eintlik gekose taal. Dit is hoe vBET ondersteun multi-linguale gemeenskap

Google en ander soekenjins sal jou vertaalde bladsye indekseer omdat dit verskillende URL's gebruik - kyk net na ons forum wat dit gebruik vBET Ons oortree nie een van Google se reëls nie. vBET is 100% versoenbaar met Google - ons het selfs outomatiese kasskoonmaker om resultate nie langer as 15 dae te kas soos Google vereis nie. Ons is 100% OK vir Google Se Diensbepalings

Installasie van vBET is maklik en goed beskryf in leesme lêer. Dit vereis ook geen programmeringsvaardigheid nie. Laai net lêers op bediener op en voer produklêer in deur vBulletin Admin Control Panel. Ook vir diegene wat wil hê dat ons die installasie moet doen, bied ons installasiediens vir $ 30 aan. Die meeste tegniese vrae op ons forum gaan oor integrasie met ander mods wat vBulletin-argitektuur breek - die mods wat geskik is met vBulletin-argitektuur, vereis geen integrasie met vBET nie

Jy het nie vBSEO nodig nie - vBulletin 4.x het sy eie vriendelike URL's en vBET ondersteun vertaling van daardie

As jy nog vrae het - vra net

Banned

Hi Michael,

Dankie vir jou antwoord. Ek het 'n paar vrae:

1) "Ons het selfs outomatiese kas skoonmaker cach resultate nie langer as 15 dae soos Google vereis."

Is die vertaalde bladsye werklike bladsye? Ek is nie seker wat die "kas" beteken, maar beteken dit alles wat na 15 dae die inskrywings sal afgehaal word? Of sal al die poste in verskillende tale is daar vir ewig en is opgeneem in Google vir ewig?

2) Was daar al gevalle van mense vBET hardloop vuil van Google gebruik en om hulle bladsy unindexed of hul graderings deur Google lyding op enige manier?

Danksy
    Jonathan

Hi,

Beantwoording van jou vrae:

1) Nee, dit beteken nie dat die pos geskrap sal word nie. Let wel: JOU INHOUD IS VEILIG. vBET sal geen werklike inhoud verwyder nie. Vertaalresultate kan in baie vorme in vBET gekas word - ons ondersteun databasiskas, volledige lêer Gastekas, geheuekas. Dit beteken dat vertalings wat van Google van Microsoft af kom, op jou bediener gestoor word. Dankie dat die volgende vertaling baie vinniger is, want jy het reeds vertaalresultate wat op jou bediener gestoor is - jy hoef nie buite bediener te vra nie en wag vir resultate wat deur die netwerk teruggekom is. En vBET ondersteun ook outomatiese skoonmaker vir hierdie kasresultate (werklike inhoud - dit wat deur gebruikers gegee is, maak nie saak in watter taal altyd veilig is nie ). Let asseblief daarop dat die skoner is ook ten volle konfigureerbare

2) Ons het gevalle gehad, toe gebruikers tydelik deur Google geblokkeer is en nie meer kon vertaal nie. Maar elke keer was dit omdat hulle nie Google-vertaalsleutel in vBET-konfigurasie gestel het nie. Ook elke keer nadat hulle dit gestel het en Google terug gepos het, was hulle ontblokkeer en alles het goed gegaan. Daar was ook geval oor ongedekseerde bladsye - maar as ek reg onthou, was dit probleem met verkeerde robotte.txt inhoud wat robotte blokkeer. Let asseblief daarop dat alle kwessies geskiedenis wat jy kan vind in hierdie einste forum - alles is hier. U kan dus alle geslote en steeds oop gevalle van nou en van voriges sien. Ons is trots op ons produk en ons is trots daarop dat ons ons kliënte kan help wanneer probleme verskyn

Banned

Dankie Migal,

Ek waardeer jou antwoorde. Ek wil regtig om dit te koop en dit gebruik, maar ek moet nog 'n paar vrae beantwoord nie en sommige versekerings, want ek sal spandeer word op die vBulletin sagteware en ook vBET. As dit nie werk nie vir een of ander rede, sal dit 'n vermorsing van $ 300 vir my!!

1) Ek is nie seker presies hoe die kas werk. Is ek reg om te sê dat elke keer 'n pos in' n taal geskryf is, is dit na ander tale vertaal en in die kas in my bediener vir 15 dae gestoor word. Wat gebeur daarna? Die vertaling is skoongemaak en dan weer retranslated vir 'n ander 15 dae?

Gedurende al hierdie tyd, sou ek die resultate in alle tale word gesoek deur Google vir ewig? Sou hierdie kas skepping en cache skoonmaak invloed op my inhoud wat deur Google geïndekseer?

2) Kan ek die aantal van vertalings Ek wil vBet te vertaal in? Ek neem aan dat hoe meer die vertaling, hoe meer die las op die bediener?

3) Kan ek 'n normale shared hosting deur die bediener gebruik? Sou 'n normale shared hosting OK of nie vBet vereis bykomende hulpbronne (VPS) vir die program om te funksioneer?

Dankie vir jou hulp!

Hi,

Geen probleem nie - vra maar as jy nodig het Om jou vraag te beantwoord:
    1) Geen - poste word nie vertaal wanneer geskryf word. Poste word vertaal op aanvraag - wanneer iemand kom om te vertaal draad bladsy dan post is vertaal en gaan na die kas. En as dit is dan in die kas Dit is geneem uit die kas. As die kas is gespoel. Dan is dit nie in die kas, so dit sal vertaal word en gaan weer kas. En so aan

Al jou bladsye sal op Google gesoek word. En ja, dit sal beïnvloed dat jou inhoud geïndekseer word - dit sal groei, want na die installering van vBET Google sal ook jou vertaalde bladsye indekseer

2) Ja - dit is ten volle instel. Vir elke taal het jy 'n boks sien sal dit ondersteun word - jy net verwyder die vinkje tale wat jy nie wil ondersteun op jou forum en instellings (deur vBulletin Admin Control Panel - verstellings bladsy) te red.

3) Daar is geen 1 antwoord. Alles hang af van die grootte van jou forum. As jy het 'n groot forum, dan kan jy VPS / dedicated server moet hê, maak nie saak wat jy gebruik vBET of nie. Ons begin op gedeelde bediener. Waar ons het 4 forums op 'n rekening (2 ware en 2 toets). Na 'n tyd wanneer forums grootgeword het ons gehad het om te beweeg. As jou forum gegroei van 0then, kan jy 'n bietjie geld spaar aan die begin en begin op gedeelde bedieners. Nog steeds wanneer dit sal groei wat jy sal hê om te beweeg, selfs as jy nie vBET gebruik. Gedeelde bedieners is nie vir aansoeke wat te veel verkeer. Geen saak is dit forum of enigiets anders.

As jy nog vrae het - vra net

Banned

Dankie Migal,

Jy het geskryf:
    "NEE - poste word nie vertaal wanneer geskryf word poste is vertaal op aanvraag - wanneer iemand kom om te vertaal draad bladsy pos is vertaal en gaan na die kas."

Ek is nie seker ek verstaan dit. Byvoorbeeld, sê ek 'n boodskap skryf in Engels en ek is fokus op iemand hopelik in' n Spaans sprekende land om dit te lees. Indien die pos is nie die eerste keer dadelik vertaal (of is hulle vir die eerste keer ten minste?), Dan hoe is die Spaanse sprekende persoon om te weet wat ek geskryf het dat die pos as dit is net in Google in Engels?

Byvoorbeeld, ek kan 'n pos in Engels skryf, "Die kos is goed op hierdie restaurant". Sal dit dadelik vertaal en geïndekseer as "La comida es bueno en hierdie Restaurant"? Ek wil nie hê om hom te soek in Engels of wat sal die doel van wat ek wil doen nederlaag. Ek wil nie vir hom sy beperkte Engels te gebruik nie, maar aanvaar dat hy ken geen Engels nie en soek in sy taal. Is dit wat vBet nie of ek my nie vergis?

Dankie.

En is jy van plan om dit te doen vir ander forums?

Dit sal nie in Google net op Engels, want Google is die soek van jou forum, beteken dit dat Google ook gaan vertaal skakels. Ons het dus die vraag na vertaling en bladsy kry vertaal.

Dit is baie eenvoudig - inhoud sal vertaal word eerste keer wanneer iemand gaan na die vertaalde bladsy eerste keer. Dit maak nie saak sal dit die regte persoon is of Google-robot. Die inhoud is Cached. En na die kas verval dit is gespoel en gevul word weer as iemand vra vir die vertaling van iets wat nie Cached nog nie.

So wanneer jy jou pos in Engels skryf, dan sal dit vertaal word op die vraag - wanneer iemand sal vra vir die vertaling. Google sal jou bladsye kruip so sal dit ook vra vir vertaling, so sal dit vertaal inhoud en die indeks jou vertaalde bladsy. Persoon wat nie Engels ken nie, sal jou bladsy vind deur te soek in sy eie taal so vinnig as wat Google sal die indeks die bladsy.

Ja, ons van plan is om meer generiese hulpmiddel wat in staat sal wees om vertalings op ander omgewings te ondersteun, maar nog steeds ons het 'n paar funksies wat ons wil integreer voordat ons open' n nuwe lyn van die produk. Daar is geen enige sperdatum vir dit op hierdie oomblik nie.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •